ساسکاچوان حمل و نقل رهبران اتحادیه های پشتیبانی تماس بگیرید و برای 5 میلیارد دلار فدرال نجات

محتوای مقالهدو ساسکاچوان حمل و نقل رهبران اتحادیه در حال حمایت از یک تماس برای دولت فدرال برای ارائه $5 میلیار

توسط ATSHNEWS در 24 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

دو ساسکاچوان حمل و نقل رهبران اتحادیه در حال حمایت از یک تماس برای دولت فدرال برای ارائه $5 میلیارد دلار کمک مالی برای سازمان های حمل و نقل در سراسر کانادا است.

"مورد نیاز آن برای مردم گفت:" کوین Lucier جمهور از رجینا را ادغام اتحادیه حمل و نقل (ATU) محلی 588. "ما در حال گرفتن مقدار زیادی از کارگران خط مقدم برای اشتغال آنها. اگر ما شروع به فرسایش دور خدمات ما در حال سرویس دهی به مردم از رجینا."

هفته گذشته نخست وزیر جاستین ترودو گفت: بودجه اضطراری برای حمل و نقل عملیات بیشتر از یک شهری و استانی مسئولیت. Lucier و ساسکاتون را ATU محلی 615 جمهور دارسی Pederson اختلاف نظر دارند.

"فدرال باید انجام دهند این به این دلیل کاملا رک و پوست کنده آنها نجات مناطق مختلف در کانادا گفت:" Pederson از ساسکاتون در روز سه شنبه. "ما فقط به دنبال به دست آوردن برخی از این بودجه قرار داده و نسبت به حمل و نقل."

با توجه به مشترک انتشار اخبار فرستاده شنبه یک نظرسنجی انجام شده توسط کاوشگر پژوهش به نمایندگی از ATU کانادا نشان داد که 73 درصد از مردم در رجینا و ساسکاتون به شدت حمایت و یا تا حدودی حمایت از بودجه فدرال برای حمل و نقل عمومی ، این نظرسنجی همچنین نشان داد که 91 درصد از کانادایی ها معتقدند که دولت فدرال مسئولیت برای ارائه دسترسی به "امن و قابل اعتماد و مقرون به صرفه حمل و نقل عمومی." این نظرسنجی دارای یک حاشیه خطا از 2.8 درصد 19 بار از 20.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن