محتوای مقاله
به عنوان تاثیر COVID-19 همچنان به خزش دنیای تبلیغات منتقل شده به دور از سخت-فروش به مهربان تقدیرنامه از کارگران خط مقدم و پیام امید.
"مردم می خواهند پیام های مثبت. وجود دارد بسیار منفی در همه جا آنها نگاه کنید در حال حاضر و در اخبار, در رسانه های اجتماعی و آنها به دنبال ... اطمینان است که زندگی در حال رفتن به در ادامه گفت: "کن Christoffel رئیس/مدیر عامل شرکت رجینا-بر اساس تبلیغات شرکت های قهوه ای گروه ارتباطات. "اگر وجود دارد یک آگهی پیام آن را ظریف تر و یا در زیر سطح."
ما عذرخواهی می کنیم اما این فیلم شکست خورده است را به بار.
ساسکاچوان می بیند تبلیغات تغییر در یک COVID-19 جهان به تصویری
انتظارات مصرف کنندگان تغییر کرده است, او گفت:. مردم می خواهند بدانند که مارک های سازمان ها و شرکت ها حساس هستند به آنچه در جریان است در جهان به جای تمرکز بر هل دادن محصولات.
یک آژانس تبلیغاتی است که در خدمت مشتریان در Regina ساسکاتون و فراتر از آن قهوه ای ارتباطات گروه شاهد به مراتب کمتر تبلیغات سنتی پس از COVID-19 گریبانگیر کشور است. فروش سخت جایگزین شده است با تمرکز بر روی ارزش شرکت که Christoffel گفت: باید یک تاثیر ماندگار در برداشت های مصرف کنندگان از سازمان ها چگونه پاسخ داده اند به این بیماری همه گیر.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- جیسون مک کی ابد بدون امکان آزادی مشروط برای 17 سال برای قتل همسر
- "من می خواهم او را به لذت بردن از زندگی': لوول زن برای اهدای کلیه برای خواهر
- تجهیزات و علوم آزمایشگاهی - محقق آزمایشگاه
- 24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در دانشگاه مریلند
- ترفند های خانه داری و زندگی - همه چیز زندگی
- راه های افزایش اعتماد به نفس با ساده ترین تکنیکها
- معرفی کربن فعال|تجهیز یار
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- به اتفاق آراء دیوان عالی کشور می اندازد 'Bridgegate' محکومیت
- بایدن با هشدار نسبت به سوء استفاده از قدرت' در اندازه گیری تهمت نقد