ساسکاچوان می بیند تبلیغات تغییر در یک COVID-19 جهان

لیدر اسپات | No comments


محتوای مقاله

به عنوان تاثیر COVID-19 همچنان به خزش دنیای تبلیغات منتقل شده به دور از سخت-فروش به مهربان تقدیرنامه از کارگران خط مقدم و پیام امید.

“مردم می خواهند پیام های مثبت. وجود دارد بسیار منفی در همه جا آنها نگاه کنید در حال حاضر و در اخبار, در رسانه های اجتماعی و آنها به دنبال … اطمینان است که زندگی در حال رفتن به در ادامه گفت: “کن Christoffel رئیس/مدیر عامل شرکت رجینا-بر اساس تبلیغات شرکت های قهوه ای گروه ارتباطات. “اگر وجود دارد یک آگهی پیام آن را ظریف تر و یا در زیر سطح.”

REGINA, SASK : May 7, 2020 -- Ken Christoffel, president/CEO of Brown Communications Group, works from his home in Regina on Thursday, May 7, 2020. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
کن Christoffel رئیس/مدیر عامل شرکت قهوه ای گروه ارتباطات با این نسخهها کار از خانه خود را در رجینا در پنج شنبه, مه 7 سال 2020 است. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

انتظارات مصرف کنندگان تغییر کرده است, او گفت:. مردم می خواهند بدانند که مارک های سازمان ها و شرکت ها حساس هستند به آنچه در جریان است در جهان به جای تمرکز بر هل دادن محصولات.

یک آژانس تبلیغاتی است که در خدمت مشتریان در Regina ساسکاتون و فراتر از آن قهوه ای ارتباطات گروه شاهد به مراتب کمتر تبلیغات سنتی پس از COVID-19 گریبانگیر کشور است. فروش سخت جایگزین شده است با تمرکز بر روی ارزش شرکت که Christoffel گفت: باید یک تاثیر ماندگار در برداشت های مصرف کنندگان از سازمان ها چگونه پاسخ داده اند به این بیماری همه گیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>