ساسکاچوان کشاورزان غافلگیر' به عنوان روش برداشت

محتوای مقاله در ادامهلوئیس گفت: سیستم حمل و نقل در حال حاضر نقل مکان کرد "ثبت مقدار از دانه" به عنوان راه آهن

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

لوئیس گفت: سیستم حمل و نقل در حال حاضر نقل مکان کرد "ثبت مقدار از دانه" به عنوان راه آهن ارائه "خدمات نمونه."

وزارت کشاورزی تازه ترین محصول گزارش در دوره از ژوئیه 14 تا 20 اشاره کرد که محصولات هستند و در "شرايط نسبتا خوب و در حال پیشرفت سریع است." برای ساسکاچوان به عنوان یک کل 89 درصد سقوط غلات در حالت عادی مرحله از توسعه به عنوان 77 درصد از بهار و غلات و 74 درصد از دانه های روغنی و 84 درصد از پالس محصولات.

از آن دوره 84 درصد از گندم زار به عنوان داشتن کافی رطوبت خاک سطحی. شرایط به مراتب بهتر از سال گذشته زمانی که آب و هوا خشک در اوایل سال توقف جوانه زنی. سپس وتر شرایط دیر آمد و آهسته برداشت.

اما بارندگی شده است سخاوتمندانه و به موقع این سال است. با برداشت در اطراف گوشه لوئیس امیدوار است آب و هوا خشک خواهد شد تا در این هفته آمده است.

"آن را مناسب اگر مادر طبیعت همکاری و کاهش باران و شروع به خاموش کردن شیرهای آب, از آنجا که ما نیاز به شرایط خشک برای زمان برداشت," او گفت:.

حتی دام تولید کنندگان برخی از این دلیل برای خوش بینی. چاد مک فرسون مدیر کل ساسکاچوان سهام تولید کنندگان ارتباط گفت: تنگناها در ظرفیت پردازش شروع به سهولت.

او اشاره کرد که هنوز هم وجود دارد بیش از 100,000 سر گاو حمایت در سراسر کانادا است. اما گیاهانی که تا به حال به تعطیل به دلیل COVID-19 شیوع بیماری هستند پشت در عمل و ساخت یک دندانه در آن جمع شدن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن