ساسکاچوان تماس اتاوا افزایش به کبک, اطلس گردشگری 'ظالمانه'

محتوای مقاله در ادامهMakowsky می گوید: این استان با دریافت حدود 1.5 میلیون نفر در حمایت از بخش گردشگری با غرب

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

Makowsky می گوید: این استان با دریافت حدود 1.5 میلیون نفر در حمایت از بخش گردشگری با غرب کانادا گرفتن $3.45 میلیون. او می گوید: Saskatchewan باید حق را به $4.3 میلیون نفر است.

"من فکر نمی کنم یک تور اپراتور در ساسکاچوان است که کمتر صدمه دیده از کبک," او گفت:. "اپراتورهای ما در حال صدمه زدن به فقط به عنوان به عنوان در هر نقطه.

"من فکر می کنم ما در حال گرفتن کوتاه-تغییر در اینجا در غرب است."

اتاوا می گوید وجود دارد واقع شده است برای حمایت از این صنعت در غرب است.

دولت فدرال می گوید چهار ولایت غربی کشور در حال دریافت بیش از 300 میلیون دلار از طریق منطقه ای امداد و بازیابی صندوق که قرار بود برای کمک به کسب و کار از طریق COVID-19 و وجود حمایت های بیشتری را در آینده برای گردشگری در استان ،

"پوشش کسانی که واجد شرایط برای برنامه های موجود, از جمله بسیاری از اپراتورهای گردشگری این (صندوق) در حال حاضر دیده می شود بی شمار برنامه های کاربردی از ساسکاچوان گردشگری کسب و کار می گوید:" یک بیانیه از تری Duguid پارلمانی وزیر به وزیر فدرال.

"پیام ما به ساسکاچوان گردشگری کسب و کار و کسانی که معیشت بر روی آنها بستگی دارد روشن است: ما شده ایم در اینجا برای شما با اقدامات فوری ما در اینجا برای شما در حال حاضر به عنوان اقتصاد ما بازگشایی و ما از این طریق دریافت کنید با هم. "

این گزارش توسط The Canadian Press برای اولین بار منتشر شد 24 ژوئن سال 2020 است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن