Sask. زنان موانع پوسته پوسته شدن تا کسب و کار خود را: گزارش

محتوای مقاله در ادامه"این شد که حمایت از زنان در مقیاس کسب و کار خود را در نهایت افزایش رشد اقتصادی و ایجاد شغ

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"این شد که حمایت از زنان در مقیاس کسب و کار خود را در نهایت افزایش رشد اقتصادی و ایجاد شغل است."

این استان می ایستد برای به دست آوردن تا به $17.6 میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی پوسته پوسته موجود زنان متعلق به شرکت ها و تشویق های جدید راه اندازی این گزارش گفت:.

Prabha میچل مدیر عامل شرکت WESK خوشحال بود برای دیدن این گزارش منتشر شد و معتقد است این کمک خواهد کرد که راهنمای این استان به سمت بهتر حمایت خود را از کارآفرینان زن.

"اولیه که موانع زنان کارآفرین مواجه هستند عدم دسترسی به سرمایه و عدم دسترسی به مربیان به شبکه و کل موضوع ایجاد توازن میان مسئولیت های شخصی و مسئولیت های خانوادگی با کسب و کار" گفت: میچل در این گزارش آزاد است.

قرار دادن با هم توسط یک کمیته مشورتی متشکل از 12 صاحبان کسب و کار از سراسر استان گزارش شده 12 توصیه به دولت استانی بر اساس شناسایی موانع.

این توصیه ها عبارتند از: ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران خصوصی برای حمایت از زنان متعلق به شرکت ایجاد یک شبکه های دیجیتال پلت فرم برای زنان کارآفرین و نظارت بر اثربخشی هر گونه اقدامات انجام شده با "زنان و کارآفرینی اقتصادی scorecard."

اجرای اقتصادی امتیازی است قطعه هیجان انگیز برای تینا Beaudry-Mellor, وزیر مسئول وضعیت زنان در اتاق کار, از آن چیزی است که نمی تواند انجام شود قبل از مطالعه این حوزه به پایان رسید.

"یکی از چیزهایی که ما نیاز به پیدا کردن دقیقا همان چیزی است که چشم انداز زنان-رهبری کسب و کار در ساسکاچوان" Beaudry-Mellor گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن