Sask. غیر انتفاعی مبارزه با توجه به COVID-19 درخواست کمک برای

محتوای مقاله در ادامهیک عضو ستاد در ساسکاتون دوستی مسافرخانه دست از صعود وعده های غذایی به عنوان بخشی از خود ر

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

محتوای مقاله در ادامه

A staff member at the Saskatoon Friendship Inn hands out bagged meals as part of their take-out only free meal service, which has been adapted to abide by COVID-19 restrictions. Photo supplied by Sandra Kary.
یک عضو ستاد در ساسکاتون دوستی مسافرخانه دست از صعود وعده های غذایی به عنوان بخشی از خود را-تنها وعده غذایی رایگان خدمات است که سازگار با رعایت COVID-19 محدودیت. عکس عرضه شده توسط ساندرا کاری مولیس Kary. /jpg
SASKATOON, SK - April, 17, 2020 - Sandra Kary, executive director of the Friendship Inn, is inside the building on 20th Street where food is being made and packaged for take-out meals to those in need in Saskatoon on April 17, 2020. (Michelle Berg, Saskatoon StarPhoenix)
ساندرا کاری مولیس Kary, مدیر اجرایی دوستی مسافرخانه است در داخل ساختمان در تاریخ 20 و خیابان که در آن مواد غذایی است که ساخته شده و بسته بندی شده را خارج و وعده های غذایی به کسانی که نیاز دارند در ساسکاتون در تاریخ 17 آوریل سال 2020 است. میشل برگ/میشل برگ
Bagged meals sit ready at the Saskatoon Friendship Inn. The meals are part of their take-out only free meal service, which has been adapted to abide by COVID-19 restrictions. Photo supplied by Sandra Kary.
صعود نشستن وعده های غذایی آماده در ساسکاتون دوستی مسافرخانه. وعده های غذایی هستند و بخشی از آنها را-تنها وعده غذایی رایگان خدمات است که سازگار با رعایت COVID-19 محدودیت. عکس عرضه شده توسط ساندرا کاری مولیس Kary. /jpg

اما در حالی که پول بخشی از آن مان گفت که نه همه که مورد نیاز برای حفظ این سازمان ها شناور است.

با توجه به بررسی های غیر سود خواهد خوش آمدید پشتیبانی فن آوری از جمله سخت افزار و نرم افزار و افزایش دسترسی به اینترنت waiving و یا کمک مالی از اجاره و پرداخت وام مسکن, دسترسی به کمک و مشاوره برنامه برای کارکنان و داوطلبان برای دسترسی به آموزش و منابع مورد پروتکل های ایمنی فن آوری, کار از راه دور و.... تأمین کنندگان مالی ارائه انعطاف پذیری در استفاده از بودجه گزارش الزامات و مهلت و کاهش در حداقل الزامات مورد نیاز برای دسترسی به فدرال و استانی یارانه و سود دستمزد برنامه به عنوان به خوبی به عنوان یک فرمت از مزایای فراتر از 12 هفته است.

"به اندازه کافی عجیب من اعتماد به نفس است که ما در حال رفتن به شامل ما فقط واقعا نمی گنجانده شده در این مرحله گفت:" ویلیامز.

این واقعا تعجب آور گفت: Mann وقتی پرسید که آیا او احساس این بخش نادیده گرفته شدن در عجله دولت برای سرپا نگه داشتن افراد و کسب و کار در میان همه گیر. دلیل او معتقد است که مردم به طور کلی به رسمیت نمی شناسد اندازه و دامنه از بخش غیر انتفاعی و تاثیر آن در زندگی بسیاری از.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن