Sask. سالن های موسیقی پشتیبانی از طریق هنری محدود-اجرا کالا

محتوای مقاله در ادامه"این مکانهای جاهای مهم برای مردم را به گرد هم می آیند و جشن می گیرند و به بیان خودشان هست

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"این مکانهای جاهای مهم برای مردم را به گرد هم می آیند و جشن می گیرند و به بیان خودشان هستند" گفت: Ozog. "من فکر می کنم بسیاری از مردم درک نمی کنند که این اولین مکان برای دید و آنها خواهد شد به احتمال زیاد آخرین مکان برای باز کردن درست است ؟ به طوری که آنها نیاز به حمایت دارند."

"من همیشه در بر داشت که به خصوص ساسکاچوان صحنه موسیقی اما کانادا به عنوان یک کل آن را بسیار منسجم و ما همیشه پشت یکدیگر. بنابراین من فکر می کنم این فقط یک مثال است که گفت:" گابریل ژیرو که در طراحی پیراهن برای ساسکاتون را گربه سیاه میخانه.

او افزود: این پروژه خواهد شد "نشان می دهد افرادی که نمی کاملا به عنوان متصل به صنعت موسیقی چگونه بسیاری از سالن خارج وجود دارد در سراسر استان و چقدر مهم هستند به فرهنگ اینجا."

سالن های کلیدی برای بقای صنعت موسیقی گفت: Dawson.

"قطعا بدون لینچ پین از این سالن و بقای خود که کل اکو سیستم می ایستد به سقوط" گفت: Dawson. "پس ما آن را مانند یک ابتکار مهم من فکر می کنم به یاد مردم به دریافت و درک ارزش از موسیقی زنده و چه به ارمغان می آورد به ما و نه به آن را برای اعطا شده است."

موتیف در ساسکاتون چاپ اولین اجرا از T-shirts, که همچنین شامل: ارتزین (Regina طراحی شده توسط استفانی Kuse); این Bassment (ساسکاتون کریگ Wilson); برادوی تئاتر (Saskatoon Picatz Raefta); Capitol Music Club (Saskatoon Avow خلاق); خلاق در مرکز شهر (Regina بیان جوهر); درمان (Regina, گریم Zirk); Danceland (Watrous Alt Haus, دشت رنگ); هنک میخانه (Bradwell, هتل طراحی); خوشحال راهبه (فراموش خوشحالم که خط) و شعر (Swift Current, Kelsey Chabot).

مورن گفت: آن را "واقعا خنک و لذت بخش" ذکر شده در میان "فوق العاده بسیاری هنرمندان است."

داوسون گفت: هنرمندان "سخت در کار بر روی طرح های بیشتر" برای مکانهای دیگر برای دور بعدی limited-edition پیراهن.

پیراهن های در دسترس برای $30 از طریق saskvenuesproject.com که در آن شما می توانید پیدا کردن ایده های دیگر در مورد نحوه حمایت از سالن از طریق بار تلاش.

amartin@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب