ستایش گمنام Coronavirus رزمندگان

Round-the-clock وظیفه در COVID-19 بیمارستان در KRS جادهبیمارستان اعلام به عنوان منطقه قرمز با تدابیر شدید امنی

توسط ATSHNEWS در 22 فروردین 1399
  • Round-the-clock وظیفه در COVID-19 بیمارستان در KRS جاده
  • بیمارستان اعلام به عنوان منطقه قرمز با تدابیر شدید امنیتی
  • پزشکان و کارکنان بهداشتی درمانی با پوشیدن PPEs نمی خورند و همچنین نوشیدن آب به مدت 8 ساعت
  • غذا و مسکن و حمل و نقل پزشکی و para-پرسنل پزشکی در هتل ها و مهمان خانه ها
  • خانواده می تواند تماس فقط تلفنی
  • پس از انجام وظیفه در بیمارستان پرسنل باید تحت یک 14 روز در قرنطینه قبل از رفتن به خانه

توسط S. S. Ravikumar

میسور/Mysuru: پناه در ایمنی از خانه ما و آسایش اجتماعی ما فاصله ما را تماشا و خواندن در مورد آنها را در روزنامه — پزشکان اپیدیولوژی, virologists پرستاران آسیب شناسان امدادگران پاک کننده و اورژانس کارگران است. این جدید ما و مشاهیر و قهرمانان گمنام در خط مقدم نبرد علیه Coronavirus.

این ارائه دهندگان خدمات پزشکی در خط مقدم هستند افرادی که نمی توانند به خانه که خطر سلامت خود و خانواده خود را به مطمئن شوید که خانواده های ما امن هستند. این افرادی که در حال کار در روز و شب و درمان و تعامل مثبت با بيمار از COVID-19.

در تعیین COVID-19 بیمارستان (بیمارستان منطقه) در KRS جاده در Mysuru وجود دارد بسیاری از جمله Coronavirus رزمندگان که در حال درمان بیش از 41 مثبت بيماران در مراقبت از خود را به خوبی بودن و همچنین در همان زمان جلوگیری از خود را از این بیماری همه گیر. بیش از 50 پزشکان بیش از 75, غیر حرفه ای پزشکی و یک میزبان از حمایت و تمیز کردن کارکنان با عملکرد دور ساعت در اینجا.

این مردان و زنان —استادان دستیار اساتید پست-فارغ التحصیلان صفحه اصلی جراحان تکنسین آزمایشگاه و پرستاران — کار در سه شیفت از هر هشت ساعت تحت شدیدترین روش ها و کشیده شده از میسور کالج پزشکی و موسسه تحقیقات وزارت بهداشت و رفاه خانواده و K. R. بیمارستان از بخش های پزشکی و جراحی و بی هوشی پاتولوژی و رادیولوژی, منابع گفته ستاره میسور.

PPEs باید

تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) است که باید برای این کارکنان و آنها در حال محافظت از سر تا پا. PPEs معمولا شامل احتياطات استاندارد — دستکش, ماسک, لباس شب, چهره, حفاظت, عینک و ماسک و یا در صورت سپر پوشش سر و چکمه های لاستیکی. به علاوه وجود تکرار شده است و استفاده مداوم از sanitisers. این PPEs تومان هزینه. 1,750 در هر مجموعه و نمی تواند مورد استفاده مجدد قرار.

بدون آب و غذا برای 8 ساعت

کارکنان درمان مثبت بیماران در شیفت نمی خورند و یا حتی نوشیدن آب برای هشت ساعت یک بار آنها را می پوشند PPEs. و حتی اگر آنها حذف یکی از PPEs آنها مجاز نیست به دوباره پوشیدن همان. اگر یک پزشک یا پرستار یا پیراپزشک کامل یکی از هشت ساعت تغییر آنها بلافاصله اختصاص داده شده به تغییر دیگری. آنها با توجه به یک استراحت از ساعت 16 (دو شیفت) قرار داده و سپس در وظیفه منابع گفت.

پزشکی و پیراپزشکی پرسنل قرار دارد در برخی از مهمان خانه ها و هتل ها در نقاط مختلف شهر و محل اقامت رایگان در مواد غذایی و حمل و نقل ارائه شده است. آنها می توانید به صفحه اصلی و هر یک از کارکنان اختصاص داده شده برنامه کار برای دو هفته.

خانواده تماس فقط تلفنی

آنها را در دسته و یک بار وظیفه خود را برنامه بیش از آنها را تحت اجباری 14 روز در قرنطینه. آنها اجازه رفتن به خانه تنها در صورتی خود را سواب آزمون به نوبه خود منفی, منابع توضیح داده شده است. خانواده ها هستند اما اجازه تماس در تلفن. وظیفه نمودار آماده و پروتکل های ذکر شده توسط یک تیم متشکل از کارشناسان بهداشت منطقه افسر رئیس میسور کالج پزشکی و موسسه تحقیقات جراحان و دیگر مقامات ،

متخصصان مراقبت های بهداشتی به طور جدی پشتیبانی شده توسط یک تیم اختصاصی از تمیز کردن حرفه ای که بیش از حد می پوشند PPEs برای تمیز کردن این بخش. بیش از 80 درصد از پزشکان در K. R. بیمارستان شده اند deputed به COVID-19 بیمارستان.

از بین بردن با استفاده از PPEs

سخت به دنبال روش برای از بین بردن PPEs دور انداخته شده توسط پزشکی و سایر کارکنان در COVID-19 بیمارستان. یک زباله سوز راه اندازی شده است برای سوزاندن دور انداخته PPEs. غول ماشین لباسشویی نصب شده در داخل چهار ساختمان خالی در COVID-19 بیمارستان برای کارکنان به لباس های خود را بشویید و اتو تسهیلات نیز ارائه شده است. کل بیمارستان دانشگاه اعلام شده است به عنوان منطقه قرمز در میان تنگ, 24×7 پلیس امنیت.

من مشتاق به ملاقات خانواده می گوید COVID-19 بیمارستان, پرستار

ابراز شادی بیش از ترتیبات توسط دولت های منطقه یک پرستار از Brindavan طرح است که خدمت در COVID-19 بیمارستان در KRS جاده گفت: ستاره میسور است که به آنها داده می شود درمان خاص. "بهداشتی مواد غذایی, خوب, مسکن پاک, محیط و امکانات دیگر ارائه شده است. جدا از درمان مثبت بیماران round-the-clock, ما بیش از حد به mandatorily دنبال سخت روش به طوری که ما نمی آلوده," او گفت:.

"ما در تعامل نزدیک با بیماران و آنها را راحت به آنها دارو و مواد غذایی است. سلامت خود را تحت سازمان دیده بان ثابت و در همان زمان ما نیز در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی" پرستار گفت و افزود که او به کار در شیفت تا آوریل. 14. "پس از اجباری 14 روز در قرنطینه من اجازه رفتن به خانه. من مشتاق به ملاقات با خانواده من," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب