رودخانه شاهین هیجان زده در مورد ورودی اول

لوول — یک ماساچوست مادری که پدرش در UMass Lowell.یک بیانیه از دولت که در آن هیچ UML بازیکن آمده است. یکی hyphe

توسط ATSHNEWS در 21 تیر 1399

لوول — یک ماساچوست مادری که پدرش در UMass Lowell.

یک بیانیه از دولت که در آن هیچ UML بازیکن آمده است.

یکی hyphenated 17-نامه نام خانوادگی.

یکی از قدرتمند 214-پوند اسکیت باز با نرم افزار آرمان.

یکی می تواند goaltender از آینده است.

یکی بزرگ شده در یک شهر که در آن بسیاری از نوازندگان معروف زندگی می کردند.

ورودی UMass Lowell اول کلاس کوچکتر و کمتر منادی – نسبت به سال گذشته نه-کلاس اسکیت باز. اما سر مربی هنجار Bazin هیجان زده است به کار با شش عضو کلاس حتی با خیلی عدم قطعیت در اطراف 2020-21 کمپین به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما هیجان زده در مورد 2020 استخدام کلاس. ما انتظار داریم این گروه که ترکیبی از بچه ها که می تواند بلافاصله و دیگران خواهد شد که توسعه بعدها در کالج خود را استخدام. هر دو دستیار مربیان انجام داده اند یک کار فوق العاده ای در جاده ها در سال گذشته. این گروه را پر می کند برخی از نیازهای فوری, اما همچنین دارای صعودی به ادامه بهبود در برنامه ما. این بچه ها می آیند از احترام لیگ و ما مشتاقانه منتظر به کار با این گروه" Bazin گفت.

Bazin نیز هیجان زده به استقبال رو به جلو جاش Latta به برنامه است. Latta بومی West Vancouver, B. C., خواهد بود یک دانشجوی سال دوم و ممکن است قابل اجراست.

Latta led آلاباما هانتسویل در به ثمر رساند به عنوان دانشجوی سال اول, شبکههای هفت گل و 11 پاس گل در 32 بازی ها قبل از تصمیم به انتقال. او خواهد بود واجد شرایط برای بازی در این فصل است.

Bazin گفت: این احتمال وجود دارد یک بازیکن اضافی ممکن است پیوستن به ورودی ، خورشید به صحبت مربیان ورودی اول برای بینش جدید رودخانه Hawks.

مت آلن

آلن کوچک (5-پا-10 165 پوند) اما حیله گر رو به جلو که در تولید یک فصل فوق العاده برای زرد از آمریکای شمالی لیگ هاکی.

او معتقد بود که در اولین UMass Lowell بازیکن از اوکلاهما به عنوان او را تحسین کرد از شهر کوچک Minco (جمعیت 1,640 در سال 2018). در 54 بازی با زرد آلن مشبک 25 اهداف و 57 امتیاز. او به ثمر رساند دو گل از پنج بار و جمع آوری دو چهار نقطه بازی.

او گره خورده است برای پنجم در آمد در اهداف و در لیگ هشتم که منجر گلزن. او مقدار زیادی از سران زمانی که او به ثمر رساند با پنج گل در طول دو بازی در نحل چشم انداز بالا, ویترین. آلن قطعا پرداخت دیون خود. قبل از بازی در تگزاس او skated برای تیم در نبراسکا, پنسیلوانیا, New York, آیووا و کانزاس است.

آماریلو سر مربی Rocky Russo: "مت خاص است ، او یک رهبر و خاموش کردن یخ و اخلاق کاری است که به هیچ یک دوم است. پس از آمدن به تمرین با تیم ما برای سه روز او چنین تصور است که ما تصمیم به بازی در یک بازی است که آخر هفته. چند هفته بعد ما خواسته او را برای پیوستن به ما به طور دائم. او همچنان برای گرفتن هر روز بهتر و من مطمئن هستم که او بهترین هاکی است که جلوتر از او. او خواهد بود بسیار زیادی علاوه بر UML تیم هاکی و دانشگاه."

آندرانیک آرمسترانگ-Kingkade

بومی Alexandria, Va., آرمسترانگ-Kingkade مشبک 25 اهداف و 44 امتیاز در 50 بازی با مینت از آمریکای شمالی لیگ هاکی. او به ثمر رساند هشت قدرت-اهداف بازی به دست آورده و به علاوه/منهای امتیاز +18.

5-پا-9, 185 پوند به جلو گره خورده است برای بسیاری از اهداف و دوم شد و در به ثمر مینت. در نحل مسابقه به ثمر رساند او گره خورده است برای پنجم در اهداف. او در فصل قبل آرمسترانگ-Kingkade ارسال شده 9-23-32 در مجموع 50 بازی در آلبرتا تاریخ لیگ هاکی برای بروکس بالا junior تیم در کانادا در 2018-19.

او به رهبری کیمبال اتحادیه آکادمی به دو قهرمانی انگلستان در طول سه فصل در نیوهمپشایر دبستان مدرسه. او به ثمر رساند 95 امتیاز در KUA از جمله 50 خود را در فصل نهایی.

سابق مینت سر مربی Marty Murray (در حال حاضر سرمربی Sioux Falls از USHL): "او تا به حال یک فصل خوب. من فکر می کنم او یک مقدار زیادی. من فکر می کنم او توانست در طول فصل در بر داشت و تهاجمی طرف آن است. اولین چیزی که جهش در شما است که اخلاق کار خود را. او را با هم قرار داده. او آموزش خود را به طور جدی. او یک بچه قوی. واقعی بچه خوب. او انتظار زیادی از خود است. او یکی از ما دستیار کاپیتان که چیزی می گوید. من به دنبال به جلو به تماشای پیشرفت خود را در UMass Lowell. او مواد منفجره اسکیت باز. او می تواند برخی از انتقام ویران کردن در بچه ها مواجه است."

Brehdan Engum

Engum خواهد رسید در لوول با مقدار زیادی از ایالات متحده آمریکا هاکی لیگ تجربه زیر کمربند خود را.

6-پا-3, 214-پوند defenseman دیدم عمل در 117 USHL بازی. در 2019-20 فصل بومی Burnsville, Minn. در تمام 49 واترلو ، Engum شد واترلو دوم بالاترین نمره defenseman با 3-14-17 بالغ و +22 بود تیم خود را بهترین به علاوه/منهای امتیاز.

Engum مشبک سه پاس گل در طول یک 7-3 پیروزی بر مدیسون درآمد بازی شماره 3 ستاره. Engum خواهد شد که مقدار زیادی از اندازه به UML آبی خط چشمگیر بود +36 بیش از زمان خود را در USHL برتر تاریخ لیگ در کشور است. او یک دلیل عمده واترلو مجاز دوم بدترین اهداف در USHL افزایش یافت و به بالای جدول رده بندی کنفرانس غرب.

واترلو سر مربی PK O'Handley: "او یک پسر فوق العاده یک مربی رویایی واقعا. او همه چیز را به خوبی. من فکر می کنم او یک حرفه ای در ساخت. که به نظر من. او عمل می کند مانند یک حرفه ای. او را آموزش می دهد مانند یک حرفه ای. ما رو به نقطه در سال گذشته زمانی که شما نمی تواند او را بر روی یخ. من هیچ چیز اما چیزهای خوبی برای گفتن در مورد او. او بسیار همراه برای یک مرد بزرگ. او بسیار جدی guy who wants to be a pro و او عمل می کند که راه. من فکر می کنم او فاصله کنترل استثنایی است. او فقط یک اسفنج. من فقط فکر می کنم او واقعا بی باک مدافع. هر دفاعی خود را شریک این است که باید یک شریک بزرگ."

بن Meehan

مادری از Walpole شد به یک فوق العاده شروع به زمانی که یک آسیب دیدگی شانه در اوایل ژانویه به پایان رسید اولین فصل بازی برای سدار رپیدز از ایالات متحده آمریکا.

حمله defenseman, میهن پست شده 8-10-18 اعداد در 25 بازی. او به ثمر رساند چهار قدرت-اهداف بازی و گل در 19 درصد از عکس های خود را بسیار بالا تعداد برای یک USHL defenseman.

او USHL Defenseman این هفته برای هفته Oct. 22. او فصل برجسته شد با سه هدف یک کمک در بازی مقابل اوماها و سه-کمک به عملکرد در مقابل مدیسون. او به رهبری ایالات متحده به مدال برنز در جهان Junior یک چالش در کانادا اسکیت در شش بازی.

Meehan skated سه فصل دکستر در سوتهفیلد مدرسه ارسال 8-19-27 مجموع در 30 بازی در طول 2018-19 فصل است. پدرش Scott, بازی دفاعی برای UMass Lowell از 1989-93.

Meehan ممکن است انتخاب شده و در آینده NHL پیش نویس است.

رپیدز سرو سر مربی Mark Carlson: "من فکر می کنم او یک چشم انداز بزرگ است. او برخی از چیزهایی که برای ما در کوتاه فصل است. نفرت شما را به دیدن هر یک از بازیکنان خود را دریافت مجروح و من ناراحت بود برای بنی چون من واقعا به دنبال به جلو به کار با او در نیمه دوم این فصل است. او یک کار بزرگ در بازی قدرت. او عالی اسکیت باز. او قوی است. او دو طرفه خوب بازیکن. او می تواند دفاع کند و او نیز می تواند تاثیر بازی در حالت تهاجمی پایان. من فکر می کنم او را خوب تاثیر است. پدر اسکات و من هم تیمی بودند در لوول. من فکر می کنم او فقط خارش در آنچه که او می تواند انجام دهد. من فکر می کنم او بسیار خوب به دلیل چشم انداز خود را بر روی یخ توانایی و به دلیل شخصیت او."

جکسون Sterrett

Sterrett 6-پا 174 پوند به جلو از Hendersonville, Tenn. در اولین فصل بازی در آمریکای شمالی لیگ هاکی Sterrett قرار داده تا 19-23-42 بالغ برای مریلند.

که شامل پنج نقطه بازی در طول یک 7-3 پیروزی بر Wilkes-Barre/اسکرانتون. Sterrett led مریلند در اهداف و امتیاز خود را به چهار shorthanded اهداف گره خورده است برای اکثر در آمد. او 151 عکس در هدف گره خورده است برای 15th بیشتر در لیگ و 19 اهداف گره خورده است او را برای 28.

Sterrett برای Carleton Place مرکزی کانادا هاکی لیگ در طول 2018-19 فصل است. او به پایان رسید با نه گل و 25 امتیاز در 57 بازی. سرگرم کننده واقعیت: Johnny Cash, Roy Orbison Kelly Clarkson و تیلور سویفت در میان نوازندگان که به نام Hendersonville دنیاست. صفحه اصلی.

مریلند سر مربی Clint Mylymok: "جکسون بسیار سخت کار خوب-بازیکن ماهر. من احساس می کنم او می تواند در تمام انواع شرایط. جکسون بسیار خوب و بسیار قابل اعتماد در تمام مناطق. جکسون در این سال یک قدم دیگر به هجومی و گل تقریبا یک نقطه یک بازی سنتی سخت لیگ به نمره. عالی بود برای دیدن او در طول سال کار بر روی بازی تهاجمی در عمل و پاداش در بازی. وجود دارد چند تعطیلات آخر هفته که در آن او بهترین بازیکن روی یخ برای هر دو تیم است. او بسیار coachable و می داند آنچه که او نیاز به انجام یک هر روز بخش 1 بازیکن. او دوست بسیار خوبی با هم تیمی های خود و به عنوان یکی از دستیار کاپیتان او بسیار قابل اعتماد رهبر و خاموش کردن یخ برای تیم ما است."

هنری Welsch

6-پا-2, 194-پوند goaltender از Lakeville, Minn., موجب آبردین به آمریکای شمالی لیگ هاکی مرکزی بخش عنوان توسط racking تا 21-6-3 رکورد.

در 32 بازی ها Welsch ارسال شده 1.99 اهداف برابر متوسط آن برای هفتم بهترین در آمد و .926 ذخیره درصد آن برای ششم. او جمع آوری دو 19-صرفه جویی در shutouts و متوقف نجومی بالا 38 عکس در یک 4-3 در ضربات پنالتی پیروزی بر مینت. او تبدیل به کنار 33 34 عکس در back-to-back برنده بیش از مینت و بیسمارک.

او در فصل قبل 2018-19 او برای Lakeville جنوبی دبیرستان در مینه سوتا است. او وارد یک 2.27 گل در مقابل متوسط و .924 صرفه جویی در صد در 22 بازی.

او انتظار می رود به رقابت با دانشجوی سال دوم لوگان Neaton UML برای شروع کار پس از فارغ التحصیلی از تایلر دیوار winningest دروازه بان در این برنامه بخش 1 تاریخ است.

آبردین دستیار مربی Michael Hill: "هنری یکی از مهمترین و با انگیزه خود بازیکنان در تیم ما است. او برای رقابت هر تمرین و هر بازی. او به تیم ما بهتر با اخلاق کار خود را. او یک بچه بزرگ خواهد شد و از دست رفته است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب