بررسی MCC را Mabry panned توسط چند امنای اتحادیه سر

لوول — مدتها در انتظار "360 درجه" بررسی جامع از خروجی میدلسکس کالج رئیس جمهور جیمز Mabry درو خشم و انزجار و خش

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

لوول — مدتها در انتظار "360 درجه" بررسی جامع از خروجی میدلسکس کالج رئیس جمهور جیمز Mabry درو خشم و انزجار و خشم از برخی از اعضای هیئت امنا و رئیس دانشکده خبر دانشکده اتحادیه هنگامی که آن رونمایی شد در طول یک آنلاین زوم جلسه هیئت امنای پنج شنبه.

امنا و رئیس جیمز کمپبل گفت: او فکر کرد که این گزارش ارائه شده توسط چارلز میدلتون و ریچارد Wueste از انجمن حاکم بر تخته مشاوران عادلانه بود. کالج پرداخت بیش از $70,000 برای نقد و بررسی.

"من آن را متعادل و سازنده و ایجاد یک نقشه راه برای هیئت امنا به دنبال به عنوان آنها انتخاب رئیس جمهور جدید" کمپبل گفت: به عنوان او باز نشست.

اما متولی جیم Campanini بلافاصله در زمان موضوع را با گزارش انفجار مشاوران برای تغییر دامنه این گزارش و با تمرکز به همان اندازه در هیئت امنا و دیگران به عنوان آنها Mabry.

"این قرار بود 360 درجه بررسی جامع و من فکر می کنم شما از دست رفته در حدود 300 درجه" Campanini گفت. "من فقط می خواهم برای رفتن بر روی رکورد به عنوان ابراز نارضایتی من با این گزارش است."

Campanini متولی آنی اوکانر متولی لوری الیوت و امانت لیندا بانک-Santilli همه panned آن را به عنوان استاد ریاضی جوانا DelMonaco رئیس دانشکده اتحادیه که هیچ رای اعتماد در Mabry سال گذشته بخشی از آنچه که باعث شد کل را نقد کنید.

DelMonaco گفت: حدود 80 نفر به تماشای این نشست انتظار پاسخ و اطلاعات مورد Mabry.

"این چیزی است که اتفاق می افتد امروز" DelMonaco گفت. "مردم خشمگین هستند.

اوکانر پرسید اگر وجود دارد بیشتر به این گزارش که در آینده بعد و ابراز نارضایتی زمانی که او آموخته 11-صفحه سند ارائه شده به امنا در روز پنج شنبه بود که همه را به آینده.

"من انتظار داشتم به عنوان خوانده شده در مورد رئیس جمهور Mabry نقاط قوت و زمینه را برای بهبود... و من فقط فکر می کردم این نمی تواند این گزارش گفت:" بانک ها-Santilli. "این تقریبا مثل من بود پرتاب یک توپ منحنی. من احساس من خواندن چیزی است که تا به حال یک بخشی 2."

منچستر و Wueste هر دو اشاره کرد که COVID-19 همه گیر و Mabry اعلام که او بازنشسته خواهد شد در سال آینده تغییر راه آنها با نزدیک شدن به آنچه که به معنای "به دنبال" گزارش.

"برخی از چیزهایی که در گذشته شد تا حد زیادی بی ربط با توجه به این شرایط" منچستر گفت.

هر دو مردان گفت: در این گزارش سعی به ذکر مسائلی که مطرح شد در مورد Mabry مانند مسائل مربوط به ارتباطات و gaffes او ساخته شده است اما آنها همچنین فکر نمی کنم آن را سازنده به تمرکز بر روی اشتباهات گذشته به کالج آماده برای حرکت به جلو با یک جستجو برای رئيس جمهور جدید است.

Mabry اوایل این ماه اعلام کرد که او بازنشسته خواهد شد در تاریخ 30 ژوئن 2021 پس از او نوبت 70 سال است. وی با ذکر هر دو دلایل شخصی و حرفه ای برای تصمیم گیری و تمایل به صرف زمان با خانواده. او گفت: این بررسی نشان داد پنج شنبه بود و نه یک عامل در تصمیم گیری خود را به عنوان او تا به حال نه آن را دیده نشده است. او به نظر نمی در جلسه روز پنجشنبه هر چند که او بخشی از آن است و با حضور طریق زوم.

این گزارش اشاره می کند Mabry موفقیت در مناطقی مانند بهبود تکنولوژی و امکانات در کالج و اشاره می کند که Mabry در شش سال تنها تا کنون مثبت دریافت نامه ارزیابی از وزارت آموزش و پرورش. نقد و بررسی یادداشت رأی عدم اعتماد به نفس در Mabry و می گوید امنا می تواند با استفاده از بیشتر متمرکز بر فرآیندهای ارزیابی.

نقد و بررسی یادداشت انتقادات که لوول پردیس بیشتر خصمانه به خارج از دانشگاه بدفورد و می گوید که موضوع بود که در جلو به عنوان Mabry به دنبال به دست گرفتن راس پس از در آریزونا زندگی می کنند.

"شواهدی وجود دارد که از متولد شدن در لوول به یک خانواده است که وجود دارد برای نسل هر کس است یک خارجی و یا به عنوان colorfully شرح داده شده به ما یک "ضربه" این گزارش متحده است.

این گزارش در ادامه به ستایش Mabry برای کار خود را به تبدیل شدن به یک بخشی از جامعه و اشاره می کند که هیچ یک از اعضای هیئت امنا که رای به استخدام Mabry هنوز در هیئت مدیره.

این بررسی همچنین با انتقاد از عدم آموزش برای مزد هیئت امنا اعضا در ماساچوست و روابط عدم آموزش به آنچه در آن نشان می دهد یک شکست توسط هیئت مدیره به صحبت با یک صدا.

"به نظر می رسد که در ماساچوست, آموزش جدید اعضای هیئت مدیره محدود است و با تمرکز بیشتر بر وظایف قانونی اعضای هیئت مدیره از آن است که در هیئت مدیره عملیات و تخته فرهنگ" مشاوران نوشت.

این گزارش همچنین به انتقاد از دانشکده اتحادیه برای گرفتن رأی عدم اعتماد به نفس زمانی که یک رای باید گرفته شده توسط مدرسان و کارکنان کانون که نشان دهنده هر دو هیئت علمی و کارکنان در دیگر اتحادیه های کارگری.

"ما اعتقاد داریم که تنها راه برای MCC به حرکت به جلو با موفقیت در آینده برای هیئت دولت و اعضای هیئت علمی و کارکنان کانون به کار با هم به تمرین مشترک حکومت برای مقابله و حل و فصل مسائل مربوط به" مشاوران نوشت.

این گزارش گفت: بسیاری از انتقاد Mabry برای گرفتن فرو رفته در جزئیات و عدم ایجاد یک چشم انداز و یا الهام بخش مردم است.

"در محوطه نوع کلمات مورد likability بلافاصله و یکنواخت به دنبال یک لیست از رئیس جمهور کاستی gaffes و التهابی اقدامات" مشاوران نوشت.

بررسی اعتبارات Mabry برای کار بر روی مسائل مطرح شده در طول تصدی خود اما اجتناب بیشتر انتقادات از او را ترک می کند.

"با توجه به این که رئیس جمهور بازنشستگی خود را اعلام کرده و متعهد خود را به یک هدف در دستور کار در سال آخر خود را به دلیل آن تلاش ها را به همراه داشت تنها محدود موفقیت دیگر مربوط به توطئه یک دوره برای آینده" مشاوران نوشت.

Campanini به خصوص در زمان موضوع را با بخشی از این گزارش می گوید که هیئت امنا موفق به صحبت با یک صدای واحد و گفت که حتی در زمانی که هیئت مدیره رای به اتفاق آرا نیست یا که وجود دارد این است که بحث داغ در میان هیئت امنا هنوز هم صحبت می کنند و تنها از طریق کمپبل.

"من befuddled با درجه که این تمرکز بر ما (امنا)," Campanini گفت. "من نمی دانم که من تمرکز از یک بررسی جامع است."

الیوت گفت: این گزارش همچنین موفق به آدرس و یا رفتن به جزئیات در مورد مسائل متعدد او می خواست اطلاعات در.

"من انتظار داشتم که بیشتر نظرات (Mabry است) عملکرد واقعی. من فکر می کنم مسائل وجود دارد خارج وجود دارد که باقی خواهد ماند و پس از این گزارش" الیوت گفت. "من انتظار من که قرار بود برای دریافت پاسخ های بیشتر از من. من فکر کردم این بود که رفتن به قرار دادن برخی از سوالات به بقیه ولی من واقعا احساس می کنید مانند آن است که."

Wueste و منچستر در دفاع از رویکرد خود و گفت: آنها سعی کردند برای رسیدگی به انتقادات از Mabry در حالی که همچنین با تمرکز بر روی آینده برای کالج و بعد از آن رئیس جمهور است.

"اگر رئیس جمهور شد صحبت کردن در مورد خود را در پنج سال آینده ما می خواهم نگاهی به برخی از چیزهایی خاص او می خواهم به انجام در حال حرکت رو به جلو, اما اگر او را ترک در سال 2021 چه مشاوره خوب است که باعث می شود حس حرکت رو به جلو و مجموعه صحنه را برای یک رابطه خوب با رئیس جمهور بعدی" Wueste گفت.

کمپبل شروع به پریدن کرد پشت در چند بار به یاد داشته باشید که این گزارش موجب اقتدار زیادی از دانشجویان و از جمله رتبه بندی خود را به عنوان بالا کالج در ماساچوست است.

گشته با ادامه انتقاد از این گزارش و آن فقدان جزئیات در مورد Mabry Campbell در نهایت پیشنهاد این گزارش بود مورد بحث و بررسی بیشتر در جلسه بعدی ریاست جمهوری ارزیابی فرعی است که انتظار می رود به دیدار هفته آینده هر چند کالج, تقویم نیست لیست دقیق تاریخ و زمان برای کمیته فرعی نشست.

Campanini تنها متولی به رای بدون در حرکت است. در این جلسه موکول پس از آن.

برای خواندن گزارش کامل خود را اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب