خرده فروشان می خواهید دسترسی کارکنان به بسته فروشگاه

بوستون – برنامه ریزی به منظور یک دسته گل برای روز مادر? فکر می کنم دوباره.با مناسبت های خاص در اطراف گوشه گل د

توسط ATSHNEWS در 11 اردیبهشت 1399

بوستون – برنامه ریزی به منظور یک دسته گل برای روز مادر? فکر می کنم دوباره.

با مناسبت های خاص در اطراف گوشه گل در میان غیر ضروری کسب و کار است که گفته بودن بسته باقی می ماند از طریق حداقل مارس 18. اما خرده فروشی برخی از رهبران صنعت شروع به بپرسید که آیا رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر بسته شدن سفارش باید به عنوان سخت به عنوان آن است.

"اگر شما می خواهید را انتخاب کنید تا گل برای مادر شما چه قرار است انجام دهید ؟ رفتن به Stop & Shop? چگونه است که حس را از حتی یک نظر سلامت?" خرده فروشان انجمن ماساچوست رئیس جمهور جان هرست پرسید.

انواع دیگر از یک فروشگاه مانند کتابفروشیها و جواهر هستند به همین محدود قادر به حتی یک کارمند در یک قفل نمای به تلفن سفارشات برای تحویل.

هرست در سازمان برنامه ریزی شده بود به در حال حاضر در بعد از ظهر چهارشنبه به کمیته مشورتی در بازگشایی اقتصاد است. بیکر منصوب 17-شخص پانل در روز سه شنبه و وظیفه ستوان رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito با پیشرو تلاش به منظور توسعه یک طرح مارس 18 به صورت مرحله به مرحله-بازگشایی کسب و کار.

یکی از اعضای گروه وندی هادسون است, وزیر امور خارجه و عضو RAM کمیته اجرایی. او صاحب نانتاکت کتاب شرکای شدیم سیسکو حذفی در این جزیره است.

هرست گفت: RAM حاضر خواهد شد Polito کمیته با آن افکار در بازگشایی اما برنامه ای برای ساختن یک درخواست ویژه که دولت در نظر آرامش و محدودیت های آن در کارکنان مجاز به کار در بسته های خرده فروشی و تحقق مراکز.

"این چیزی است که ما احساس می کنیم ما می توانیم منتظر مارس 18 برای" هرست گفت.

ماساچوست با توجه به RAM است و تنها دولت در این کشور که نه ساخته شده است برخی از نوع از اقامت برای کسب و کار به کارکنان از قفل مغازه. حتی نیویورک, کانون COVID-19 شیوع در ایالات متحده اجازه می دهد تا برای یک کارمند برای کار از یک قفل خرده فروشی, فروشگاه, هرست گفت.

"ما بدست به نقطه که در آن مردم فقط نادیده گرفتن فرماندار سفارش" هرست پیشنهاد "آن را فقط پس از مرحله و غیر قابل انعطاف و آن حس را ندارد از لحاظ اقتصادی و یا بهداشت عمومی و حکیم است."

گل فروشگاه کتاب فروشگاه ها و مغازه ها دود به طور خاص ذکر شده در دولت وب سایت به عنوان در میان کسب و کار مجاز به باز تحت فرماندار منظور اجرایی.

بخش پرسش و پاسخ وب سایت همچنین مشخص می کند که صاحب یک غیر ضروری کسب و کار ممکن است وارد استقرار "را به عنوان نیاز به مراقبت از وظایف مهم است که نمی توان از راه دور و یا برای بازیابی مواد لازم و یا اسناد و مدارک" اما به وضوح می گوید که "کارکنان ممکن است به خود آجر و ملات محل."

دولت در 7 آوریل تمدید این منظور پوشش انبارها و دیگر در دولت تحقق مراکز غیر ضروری کسب و کار.

وینستون گل یکی از بوستون شناخته شده ترین گل با مکان های مختلف در این شهرستان گفت: در این هفته که آن را بازگشایی در این هفته از روز مادر یا در سرپیچی از بیکر سفارش و یا با برخی از نوع خاص و کسب اجازه از شهرستان و یا دولت است.

گلفروش در وب سایت خود و در یک ایمیل به مشتریان ادعا کرد که وینستون گل است "مجاز به کار در یک ظرفیت محدود پذیرش اینترنتی سفارشات قرار داده شده در winstonflowers.com به جای از طریق تلفن."

تماس با ما تحویل خواهد شد ساخته شده در بوستون و Fairfield County, کانکتیکات و 10 درصد از همه فروش اهداء خواهد شد به بوستون تابآوری صندوق و نیویورک COVID-19 امداد اورژانس صندوق به وب سایت شرکت متحده است.

بیکر دولت تایید کرد که خرده فروشان انجمن ارائه شده به بازگشایی کمیته مشورتی در روز چهارشنبه گذاشته و قوانین موجود به صورت غیر ضروری کسب و کار است که یک سخنگوی نشده بود تغییر کرده است.

رسمی نیست نظر به طور مستقیم در وینستون گل از سرگیری عملیات اما اشاره کرد که اجرای رژیم صهیونیستی است. بیکر سفارش می افتد به وزارت بهداشت و محلی تخته بهداشت و تخلف می تواند منجر به جریمه.

یک ایمیل به وینستون گل بازگشت نیست.

این شرکت گفت: این دستور می توان با هم در استودیو طراحی با هیئت مدیره گواهی پرستار در دست به نظارت بر تمام اعضای تیم درجه حرارت در شروع هر روز. محدود کارکنان آورده بازگشت به کار را نیز فراهم شود, شخصی, دنده محافظ و اختصاص به فضاهای کار که احترام اجتماعی فاصله دستورالعمل.

هرست نمی دانم چه چیزی ساخته شده وینستون گل متفاوت از سایر گل اما گفت: محدودیت های کوچکتر خرده فروشان می توانست پیامدهای فراتر از به سادگی محدود کردن یک صاحب کسب و کار کوچک توانایی برای راه اندازی یک سرویس تحویل.

هرست گفت که 92 درصد از شرکت های عضو کاربردی برای کمک های تحت فدرال چک حفاظت از برنامه که جوایز وام به کسب و کارهای کوچک است که می تواند بخشیده شود و تبدیل به یک گرانت اگر یک کسب و کار را حفظ حقوق و دستمزد خود را.

"ما به مقصد در ماساچوست به کوچکترین کم-کسب و کار نسبت کمک های مالی برای وام در کل کشور از آنجا که ما در حال انکار این کسب و کارهای کوچک توانایی هر گونه حقوق و دستمزد" هرست گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن