ساکنان اطراف COVID-19 بیمارستان در Mysuru ترس از گسترش ویروس

بسیاری از مستاجران تخلیه خانه ها; تغییر به دیگر مناطق میسور/Mysuru: در حالی که برخی از پزشکان و کارکنان پزشکی

توسط ATSHNEWS در 26 فروردین 1399

بسیاری از مستاجران تخلیه خانه ها; تغییر به دیگر مناطق

میسور/Mysuru: در حالی که برخی از پزشکان و کارکنان پزشکی در هند در حال ostracised از جوامع خارج از خانه های خود و مجبور به خوابیدن در بیمارستان حمام و سرویس بهداشتی در طبقه بیش از ترس آنها ممکن است حمل کروناویروس جدید بد آگاه سناریو است و هیچ گونه نگرانی مالکان و صاحبان خانه در سراسر تعیین شده COVID-19 بیمارستان در KRS جاده در شهرستان.

ترس است که virus ممکن است گسترش به نواحی مجاور بیمارستان بسیاری از مستاجران در حال تخلیه خود, اجاره, اقامت و مهاجرت به سایر نقاط شهر است. این افزایش سردرد از مالکان و صاحبان خانه که قادر به بازگشت سپرده و یا اجاره نامه مبلغ در جمله کوتاه توجه کنید.

فکر آسیب پذیر

بسیاری از ساکنان در مجاورت بیمارستان نگران هستند که آنها نیز ممکن است آلوده به آنها آسیب پذیر هستند با توجه به نزدیکی خود به بیمارستان.

به زودی پس از شیوع مقامات راه اندازی منحصر به فرد COVID-19 بخش در دولت اجرا K. R. بیمارستان با ده تخت. پس از به ارمغان آورد به بیمارستان COVID-19 مظنون به استفاده تحت خون و سواب گلو آزمون و اگر مثبت آنها بستری در COVID-19 بخش است.

اما چند روز بعد دولت های منطقه فکر تبدیل این منطقه جدید بیمارستان در KRS جاده بود که هنوز برای شروع عملکرد به عنوان تعیین شده COVID-19 بیمارستان زیر که زن و شوهر از بیماران که تحت درمان در K. R. بیمارستان منتقل شد به بخش جدید بیمارستان.

جابجایی

چند روز بعد در بیمارستان شروع به دیدن یک افزایش در تعداد بیماران تبدیل شده است که علت نگرانی برای ساکنان زندگی نزدیک به بیمارستان. این شایعات که کسانی که زندگی نزدیک به بیمارستان نیز ممکن است قرارداد این ویروس ساخته شده است که برخی از ساکنان که در اجاره و یا اجاره کردن تسهیلات برای نقل مکان به جاهای دیگر.

هول هولکی جنبش از پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان پزشکی و آمبولانس در اطراف بیمارستان و محل سردخانه در بیمارستان محل تنها مرکب خود گلایه.

وجود دارد بسیاری از متراکم محلات در محله از بیمارستان که شامل شمال Kumbarakoppal, Lokanayakanagar, Jayadevanagar, Bhyraveshwaranagar, Metagalli و Basavanagudi.

شایعات انجام دور

می ترسم از این شایعات دور انجام است که ساکنان اطراف این بیمارستان در حال آسیب پذیر به ویروس مرگبار بسیاری از ساکنان را آغاز کرده اند بسته بندی و بسیاری از مردم که زندگی در اجاره خانه ها آماده انتقال به محلات امن تر. در یک هفته گذشته چندین مستاجران باید خالی خانه های خود را, در حالی که برخی دیگر را آغاز کرده اند درخواست صاحبان آنها برای بازگشت به پیشبرد پول یا سپرده.

اما صاحبان گرفته با تعجب بیش ناگهانی خروج از مستاجران خود اصرار دارد مستاجران خود را به ماندن حداقل تا انقضاء اجاره و یا اجاره نامه به عنوان آنها قادر به بازگشت به پیش به خاطر سپرده و از مستند.

برخی دیگر از صاحبان خانه می گویند که آنها می تواند به بازگشت به پیش پول تنها پس از مستند مقررات آرام هستند که در برخی از موارد تبدیل به یک دوئل لفظی بین صاحبان خانه و مستاجر.

تخلیه زباله

در همین حال ساکنان Lokanayakanagar همه بیشتر نگران به عنوان پسماند که شامل استفاده از ماسک ، دستکش و محافظ می پوشد در حال ریخته شدن در dustbins در کنار ترکیب دیوار بیمارستان با محل واقع بسیار نزدیک به پشت مرکب دیوار بیمارستان. همانطور که در حال حاضر 18 خانواده های ساکن در Lokanayakanagar منتقل شده به Hebbal و مناطق دیگر و بیشتر آماده هستند به دنبال.

مقامات روشن

مقامات منطقه ای باید این را رد کرد و شانس این ویروس در حال گسترش به مناطق مسکونی اطراف بیمارستان است. مقامات گفته ستاره میسور است که وجود دارد هیچ شانس ویروس, پخش كردن, از بیمارستان است.

مقامات اصرار داشت که پروتکل سخت است که به دنبال در حالی که خلاصی از تجهیزات حفاظت فردی مانند دستکش و ماسک و لباس محافظ. آنها نه سردستی ریخته اما در حال نابود علمی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب