محققان کشف که چرا Katepwa دریاچه ماهی دارای سطح بالایی از متیل مرکوری

محتوای مقاله در ادامهمحققان همچنین اشاره کرد یک نوع شفاف آب کک در دریاچه به نام Leptodora — که Leavitt لقب "شب

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

محققان همچنین اشاره کرد یک نوع شفاف آب کک در دریاچه به نام Leptodora — که Leavitt لقب "شبح کک" — که تا به حال بالاتر متیل مرکوری سطوح.

متیل مرکوری سمی فرم جیوه و می تواند باعث آسیب دائمی مغزی اعم از خفیف تا شدید اگر بیش از حد از آن مصرف شده است. زنان باردار با شیر مادر تغذیه نوزادان و کودکان بیشتر در معرض خطر مسمومیت با متیل مرکوری.

"ما تا به حال یک ایده که Leptodora بود و در واقع کمک به سطوح بالاتر از جیوه در ماهی اما قطعه ای که گم شده بود است که ما واقعا نمی دانند که محیط زیست از این Leptodora و چگونه ماهی با خوردن آنها گفت:" بریت سالن استاد زیست شناسی در U R.

ریچارد Vogt پیوست و این تیم در تلاش برای حل رمز و راز در اطراف 2012. سابق U R پست-دانشجوی دکترای نمیفهمد که اگر چه ماهی در دریاچه ها نمی تواند دیدن شبح کک به دلیل شفافیت ماهی می تواند حس فشار امواج آنها را زمانی که آنها شنا.

زمانی که Leptodora آمده تا از جیوه غنی از رسوبات در کف دریاچه تغذیه در نزدیکی سطح در شب, ماهی ضربه محکم و ناگهانی آنها را جمع آوری به متیل مرکوری آنها انجام شده است.

هنگامی که قطعه در محل Leavitt تبدیل به سالن در سال 2015 با پس زمینه خود را در چگونه عطارد حرکت را از طریق محیط زیست برای دیدن اگر او می تواند سر و یا دم از داده ها و تبدیل آن به یک مقاله علمی. با استفاده از Leavitt ثروت از اطلاعات در دریاچه و سهم دیگر محققان سالن به تازگی منتشر شده کاغذ جیوه آسانسور در دریاچه ها: رمان بردار از متیل مرکوری انتقال به ماهی از طریق مهاجر بی مهرگان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب