تشکر. اعتماد به نفس در مورد یکی دیگر از بسته محرک اقتصادی فدرال

واشنگتن – کنگره ایالات متحده ریچارد نیل گفت: او با اعتماد به نفس کنگره موافق به یک بسته محرک قبل از پایان ماه

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

واشنگتن – کنگره ایالات متحده ریچارد نیل گفت: او با اعتماد به نفس کنگره موافق به یک بسته محرک قبل از پایان ماه است که گسترش و افزایش مزایای بیمه بیکاری برای کارگرانی که شغل خود را از دست با توجه به همه گیر.

نیل دین ماساچوست هیئت و رئیس خانه راه و وسیله کمیته گفت: او فکر کرد که مخالفان از حمله داعش به دور جدید اقتصادی امداد هزینه شد نرم.

"بیمه بیکاری به عنوان تجویز شده توسط این کمیته واقعا بسیار موفق بوده و آن را روشن است که دولت و رهبر اکثریت (میچ) مک کانل آنها در مورد به همراه موقعیت است که ما ارائه شده در برخی از فرم" نیل گفت: در طی یک مصاحبه در WBUR رادیو بوستون نشان می دهد چهارشنبه.

نیل گفت: او معتقد بود آینده بسته خواهد گسترش 600 $در هر ماه افزایش مزایای بیکاری و ارائه یک دور جدید از محرک چک برای افراد این زمان از جمله دانشجویان که ادعای وابستگی.

پرسید که آیا او فکر کرد که کنگره و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند غلبه بر تفاوت های خود را قبل از همه گیر مزایای بیکاری منقضی شده در جولای 31, نیل گفت: "من می گویند بله پافشاریای."

سنا قصد دارد برای بازگشت از تعطیلات هفته آینده زمانی که جمهوری خواهان می تواند به شما معرفی جدید بسته امداد برای در نظر گرفتن.

"هر یک از این گفتگوها آغاز شده توسط سناتور مک کانل گفت: نه تنها پس از آن می گویند شاید و سپس به می گویند که ما باید برای انجام این کار" نیل گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب