بازگشایی این خطرات و پاداش می شود دولت نامشخص مسیر

دستورالعمل برای چهار مرحله به مرحله بازگشایی دولت را پژمرده اقتصاد گذاشته شده است که برای مصرف عمومی.اما اگر ع

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

دستورالعمل برای چهار مرحله به مرحله بازگشایی دولت را پژمرده اقتصاد گذاشته شده است که برای مصرف عمومی.

اما اگر عموم آماده نیست به چوب انگشتان خود را به این بازی uncharted waters?

در حالی که اجماع کلی به نظر می رسید نشان می دهد که بیشتر منزوی شد champing در بیت برای بازگشت به برخی از ظاهر عادی و حتی رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر تدریجی آرامش بخش از کسب و کار و امور اجتماعی-جمع آوری محدودیت بدون شک دریافت شده است با برخی از حس بیم و هراس.

فقط چگونه خواهد کارفرمایان و کارکنان تنظیم به این COVID-19 رانده شرایط?

تولید و ساخت صنایع خواهد بود که برای اولین بار به پیدا کردن پس از آنها دریافت تصویب اولیه برای از سرگیری عملیات در فاز 1 این طرح بازگشایی.

اما در خانه از عبادت که بدون توضیح نیز دریافت متهور برای باز کردن درهای خود را آماده برای پذیرش مسئولیت نگهداری از گله خود را سالم حتی با فاصله محدودیت در محل ؟

این حس عدم اطمینان چند برابر خواهد شد با گسترش فاز-1 rollout در مه 25, هنگام بازگشایی با شرایط آغاز خواهد شد برای فضاهای اداری — جز در بوستون — labs مو, سالن آرایشگاه, کارواش حیوان خانگی نظافت و منظقه وانت برای فروشگاه های خرده فروشی از جمله تفریحی گلدان رسانه ها.

از آنجا که بسیاری از کسب و کار شده اند عامل از راه دور برای دو ماه گذشته ما انتظار نداریم که هر فوری از تغییر است که عمل به خصوص در زمان 25 درصد ظرفیت محدودیت.

چند بازگشت به کسب و کار مانند سالن مو و آرایشگری — به احتمال زیاد خواهد بود هولناک با مشتریان به جز فاصله و مطابق با پروتکل های که نیروی اپراتورها به کار بسیار ساعت دیگر به جای تقاضا است.

تمام مراحل این سرگیری روند — از جمله باز کردن آزمایش — گشوده خواهد شد در سه هفته فواصل اما می تواند گسترش دیگر توجه به بهداشت عمومی اطلاعات گرایش به گفته مقامات وزارت امور خارجه ،

چرا که مهم نیست که چگونه به خوبی اقتصاد در پاسخ به این کارشناسان مشتق احیا طرح نظارت ستوان رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito آن تمام خواهد شد برای هیچ اگر مداوم COVID-19 کاهش تلاش موفق به دستیابی به نتایج مورد نظر.

دولت مراحل را به صورت عادی ادامه خواهد بر موازی اقتصادی و بهداشت عمومی مسیرهای با بهبودی از این بیماری همه گیر کوروناویروس گرفتن مقدم بر هر اقتصادی دوباره بجای اول برگشتن.

چگونه دولت در پاسخ به شش COVID-19 معیارهای هدایت خواهد کرد به سرعت از کشورهای مشترک المنافع و کسب و کار اجتماعی-تعامل گسترش:

• مثبت coronavirus موارد در ادامه به کاهش ایده آل رسیدن به 5% یا کمتر;

• تعداد COVID-19 مرگ و میر در ادامه به کاهش;

• تعدادی از کسانی که در بیمارستان بستری با COVID-19 حفظ روند رو به پایین;

• سیستم مراقبت های بهداشتی باقی مانده است قادر به هر گونه تقاضا

• تست ظرفیت همچنان به رشد

• تماس با ردیابی توانایی ادامه به گسترش

این شاخص خواهد شد به طور مداوم به روز شده که به معنی جدول زمانی برای فاز 2 از بازگشایی — از جمله رستوران ها و خرده فروشی و مسکن ناخن سالن و چشمه های معدنی روز — بستگی تجمعی بازخورد مثبت است.

ما در ادامه پایبندی به اجتماعی فاصله و بهداشت مناسب کمک خواهد کرد تا تعیین کند که آیا این اندازه گیری را از ما COVID-19 پاسخ اجازه می دهد تا فرماندار برای حفظ این بازگشایی در مسیر.

به عنوان او اغلب گفته, آن را می سازد هیچ حس به یک گام به جلو و دو گام به عقب که به یک COVID-19 سنبله در بعد از بازگشایی فاز از اقتصاد خواهد سیگنال.

در حالی که این درست است که برای 65-و-بیش از جمعیت زیادی را در این چهار جانبه انجام حتی افزایشی تغییرات موجود در این افتتاح فاز آوردن فرصت ها و خطرات.

به چه میزان ما به حداکثر رساندن سابق و به حداقل رساندن دومی را تعیین خواهد کرد که چگونه به سرعت و با موفقیت ماساچوست می شود روی پای خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب