بازگشایی ماساچوست بیش از حد به سرعت از coronavirus هزینه زندگی: Ayanna Pressley

در کنگره ایالات متحده Ayanna Pressley است دو برابر را در انتقاد او از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر بازگشایی

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

در کنگره ایالات متحده Ayanna Pressley است دو برابر را در انتقاد او از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر بازگشایی طرح تاکید بر این که در حال حرکت به سرعت بیش از حد هزینه زندگی و ترساندن مشتریان از بازگشت به سخت-آمار کسب و کارهای کوچک در حال حاضر در تلاش برای چسبیدن.

"فرماندار بازگشایی طرح شد نورد در نشست خبری که خودم و دیگر اعضای کنگره دریافت شده توسط اپیدیولوژی از سراسر کشور و از ماساچوست هفتم که ارائه شده بسیار بیشتر گوش خراش معیارهای وقتی که می آید به گسترده تست و قرارداد ردیابی و کاهش عفونت نرخ" Pressley پنجشنبه به خبرنگاران گفت.

Pressley گفت که او بلافاصله شروع به شنیدن از صاحبان کسب و کار کوچک و ایمان رهبران خود را نگران ایمنی و بهداشت — و در مورد تامین منابع مورد نیاز برای دیدار با دولت سختگیرانه جدید ایمنی مورد نیاز است. او همچنین با اشاره به دولت COVID-19 تلفات که عبور از 6000 چهارشنبه به علت مکث.

Pressley خواست بیکر به "ارزیابی مجدد جدول زمانی خود را" در یک صدای جیر جیر شنبه. پس از پیوستن داوطلبان در مواد غذایی به صورت رایگان برای بسته بندی مواد غذایی کمبریج برای ساکنان نیاز پنج شنبه, Pressley گفت که او تا به حال به صحبت بیکر به طور مستقیم در این هفته اما این است که تیم خود را "نگهداری خطوط ارتباطی باز است."

بیکر برگزار شد خاموش بازگشایی تا زمانی که او را دیدم در کاهش coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان — با وجود شکایت از رهبران صنعت در مورد درد طولانی مدت خاموش بود و تحمیل دولت ویران اقتصاد است.

اما Pressley گفت: بهداشت عمومی باید همچنان به اول.

"ما در یک بحران اقتصادی از آنجا که ما یک بحران بهداشت عمومی" او گفت:. "اگر ما بازگشایی قبل از موعد مقرر و ما نمی تواند این حق پس از آن چه شما مشاهده می کنید موج. و هستند کسانی که نه فقط نقاط داده ها بر روی یک تکه کاغذ. کسانی که از دست زندگی می کند. و به طوری که تاثیر می گذارد آنچه که مردم در حال حاضر به انجام نظر حتی حمایت از کسب و کار محلی به دلیل تاثیر آن بر اعتماد به نفس مردم است."

Pressley است teaming تا با وزیر بهداشت ، کامالا هریس D-کالیفرنیا در صرفه جویی در خیابان ما قانون $124.5 میلیارد صندوق برای ارائه کسب و کارهای کوچک کمک مالی تا 250.000 دلار برای کمک به کارگران پرداخت اجاره و آب و برق و امن تجهیزات حفاظت شخصی.

اگر کسب و کارهای کوچک — به خصوص کسانی که متعلق به زنان و مردم رنگ بودن سخت از بحران رسید — "باقی نمی ماند دوام ما تنها ایستاده به تشدید نژادی ثروت شکاف" Pressley گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب