بازگشایی نیست در مورد موهایشان آن را در مورد تسکین درد و رنج انسان

گرجستان به تازگی آغاز روند بازگشایی اقتصاد در پی آنچه در آن است و امیدوار خواهد بود که بدترین COVID-19 بیماری

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

گرجستان به تازگی آغاز روند بازگشایی اقتصاد در پی آنچه در آن است و امیدوار خواهد بود که بدترین COVID-19 بیماری همه گیر. ابتدا در اواخر آوریل دسته خاصی از کسب و کار اجازه داده شد برای باز کردن در گرجستان از جمله رستوران ها و آرایشگاه ها ، تشویق اخبار است که عفونت نرخ مشخصی ندارد و به جای مسطح و حتی رو به کاهش است.

بسیاری نگران هستند که ما در حال حرکت بیش از حد در اوایل بیش از حد سریع — و که ایمنی شما را از صندلی عقب. این نگرانی قابل درک است. تلفات ویروس در درد و رنج و از دست دادن زندگی است وصف ناپذیر به عنوان هزاران نفر از خانواده های آسیب دیده در راه آنها را هرگز فراموش نکنید. از طرف دیگر بسیاری از تقاضاهای مصرانه برای حتی سریعتر عمل به مردم بازگشت به کار.

در حقیقت هر دو طرف باید آن را به سمت راست. اولویت اول ما باید سلامت. واضح است که عشق و نفرت. اما از جنبه های کلیدی سلامت است و نه فقط اجتناب از یک ویروس اما طیف کامل از رفاه انسان و شکوفایی. و برای رسیدن به آن ما نمی توانیم به باقی می ماند در مستند بسیار طولانی.

ما به روشنی می دانیم اقتصادی ویرانی های ناشی از ویروس: حدود نیمی از خانواده های کم درآمد باید گزارش کار و یا از دست دادن دستمزد با توجه به کوروناویروس. این کار ضرر و زیان احساس می شود می تواند برای سال ها به عنوان خانواده های مبارزه به عقب بر گردیم روی پای خود را — و یا هرگز قادر به در تمام عمق آنها را به فقر است.

تلفات واقعی است. من فکر مادران جوان مانند جسیکا (نه نام واقعی او را برای محافظت از هویت او) که زندگی کرده بود در ماشین با کودک کوچک به عنوان یک نتیجه از کار کاهش و بیرون کردند. داستان مثل این یکی بی شماری هستند.

اما در مورد تلفات در سلامت روانی و عمومی است ؟ تصویر شروع به پدیدار شود و آن را زیبا. در واقع ما رو به سلامت روانی عمومی بحران.

اخیر بنیاد خانواده کایزر, نظرسنجی نشان داد که بیش از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده (56%) گزارش می دهند که نگرانی های مربوط به شیوع کروناویروس باعث شده است که آنها استرس ناشی از علائم مانند بی خوابی و بی اشتهایی و یا پرخوری و یا مکرر سردرد و یا درد معده. که تنها آغاز راه است. ما همچنین شاهد اثرات انزوای اجتماعی در 1000 درصد افزایش در تماس پریشانی خطوط تماس ویژه در ماه آوریل به تنهایی.

میزان سوء مصرف مواد و خودکشی بدون شک موشک وار رفتن. یک تجزیه و تحلیل پیش بینی کرد که اگر ایالات متحده می رسد افسردگی دوران سطح نرخ بیکاری ما می توانید ببینید 18,000 اضافی خودکشی و بیشتر مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد 22,000. خوب بودن اعتماد به تازگی منتشر شده یک گزارش برآورد همه گیر می تواند منجر به 75,000 اضافی "مرگ و میر ناشی از ناامیدی" از مواد مخدر و سوء مصرف الکل و خودکشی.

در این مستند افراد گم شده از مواد تشکیل دهنده که برای شکوفایی زندگی: جامعه, روابط, هدف و متعلق. و حقیقت این است که برای بسیاری از آمریکایی ها یک راه عمده آنها تجربه این مزایا این است که از طریق یک شغل. این که در آن ما پیدا کردن جامعه معاشرت و کشف معنا از معنا.

یک کار است که در مورد خیلی بیشتر از فقط یک چک. ما می دانیم که انسان تابع بهترین زمانی که آنها درگیر با کار معنی دار. تا این مرحله از گفت و گو در بازگشایی تا حد زیادی متمرکز بر "ضروری" در مقابل "غیر ضروری" شغل. اما هر کار ضروری است برای کسی که آن را نگه می دارد. و نه فقط از نظر مالی: این یک کلید دروازه به آنچه باعث می شود زندگی معنی دار برای بسیاری از ما است.

حفاظت از بهداشت عمومی و برای مردم شغل خود و جوامع متقابلا منحصر به فرد نیست اولویت است. ما می توانیم و باید هر دو را انجام دهد. ما می تواند حساس به از دست دادن زندگی و درد و رنج انسان در این بیماری همه گیر. اما ما نیز باید اذعان درد کسانی که وسیله ای برای زنده ماندن از لحاظ اقتصادی نابود شده است.

شیدا هیکس است که رئیس جمهور و مدیر عامل این مرکز گرجستان برای فرصت. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن