رجینا پلیس توقیف 50000 دلار پول نقد به همراه مواد مخدر در سینه

محتوای مقالهدو مرد متهم شده اند پس از یک مجسمه نیم تنه مواد مخدر در رجاینا مشبک کش از مواد مخدر و پول است.رجین

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله

دو مرد متهم شده اند پس از یک مجسمه نیم تنه مواد مخدر در رجاینا مشبک کش از مواد مخدر و پول است.

رجینا پلیس گفت:به عنوان یک نتیجه از تحقیقات توسط رجینا مواد مخدر واحد (RDU) پلیس اعدام جستجو در حکم روز جمعه در یک محل اقامت در 4600 بلوک شرق گل پامچال سبز, درایو, دو, وسایل نقلیه, و یک مزرعه در شمال شرقی رجینا با توجه به انتشار اخبار صادر دوشنبه.

تصرف در جستجوهای بودند مقادیر زیادی مواد معتقد به کوکائین فنتانيل مایع کدئین و دیگری ناشناس پودر ماده همچنین به عنوان یک لود اسلحه گرم مواد مخدر متعلقات و بیش از 50.000 دلار به صورت نقدی.

A 30-year-old رجینا مرد و یک زن 27 ساله مرد ازBrandt County, Ont., به طور مشترک به اتهام possession کوکائین به منظور قاچاق در حالی که Ontario مرد نیز به اتهام possession کوکائین به منظور قاچاق; possession از فنتانيل به منظور قاچاق; possession از درآمد حاصل از اموال به دست آمده از جرم و جنایت بیش از $5,000; سه فقره possession از اسلحه گرم/مهمات بر خلاف ممنوعیت سفارش;عدم تطابق با مشروط شدن سفارش; careless سازی یک اسلحه گرم; possession از اسلحه گرم دانستن اختیار داشتن آن غیر مجاز است;غیر مجاز در اختیار داشتن اسلحه گرم/مهمات در یک موتور خودرو;در اختیار داشتن یک لود و یا محدود اسلحه گرم;در اختیار داشتن سلاح وحمل سلاح پنهان. این رجینا مرد نیز به اتهام possession از درآمد حاصل از اموال به دست آمده از جرم و جنایت بیش از $5,000.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب