رجینا عضو شورا را شکست داد و در تماس با لابی ورزشی " بازگشت

محتوای مقالهمردم خسته هستند و کودکان و نوجوانان باید در خارج از منزل خسته کننده خود را.که چه Coun. بخش 10 جری

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

محتوای مقاله

مردم خسته هستند و کودکان و نوجوانان باید در خارج از منزل خسته کننده خود را.

که چه Coun. بخش 10 جری Flegel شنیده است در طول همه گیر و به همین دلیل روز چهارشنبه او به ارمغان آورد جلو یک دادخواست برای شورای شهر به تماس در استان اجازه می دهد تا سازماندهی فعالیت های ورزشی به بازگشت.

"سلامت جسمی و روانی شهروندان ما در معرض خطر است با توجه به تاثیر COVID-19 گفت:" Flegel در دادخواست خود را.

در لیست پیشنهادی از فعالیت را پشت Flegel تن به تن, تنیس, ترشی, توپ, چمن, بولینگ, جیرجیرک, رقص روی یخ, و برخی از پیگیری و زمینه فعالیت.

REGINA, SASK : May 29, 2020 -- The Sandra Schmirler Leisure Centre Accessible Play Structure and Spray Pad remains closed in Regina on Friday, May 30, 2020. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
به ساندرا Schmirler اوقات فراغت مرکز بازی در دسترس ساختار و اسپری پد باقی مانده بسته در رجاینا در جمعه 30 مه سال 2020 است. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

اندرو استیونز (بخش 3) هشدار داد در برابر لغو محدودیت زیرا بسیاری از اوایل گسترش COVID-19 در ساسکاچوان بود نسبت به پیچش یا حلقه زنی bonspiel.

"من واقعا از دیدن برخی از مسائل اطراف بهداشت روان گفت:" باربارا جوان (بخش 1) هر چند او افزود: او در حال حاضر در زمینه تماس از ساکنان که نگران مردم با پوشیدن ماسک یا تمرین فیزیکی فاصله.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب