رجینا فرودگاه اختیارات اوباما برای حل بحران مالی در سال 2020

محتوای مقاله در ادامه"این است که همه خروج مسافر در محور" سیندی Ziola, RAA رئیس امور مالی خود توضیح داد که طی ا

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"این است که همه خروج مسافر در محور" سیندی Ziola, RAA رئیس امور مالی خود توضیح داد که طی این کنفرانس است. Ziola گفت: این پول می رود به باند فرودگاه ساختمان پایانه ها و taxiways.

"این درآمد محدود است و نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش هزینه های عملیاتی" گفت: Ziola.

REGINA, SASK : May 21, 2020 -- Due to travel restrictions in place for COVID-19, the Regina International Airport was pretty quiet on Thursday, May 21, 2020. On Friday, May 22, a total six flights are scheduled for arrival and departure. Saturday will see two flights -- one coming, one going. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
باند فرودگاه بودند خالی در رجینا فرودگاه بین المللی در بعد از ظهر 21 مه سال 2020 است. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

در 2019 در فرودگاه صرف $794,000 بیش از آن را به دست آورده است.

Ziola توضیح داد که به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی تمام پول به دست آورده از خرید در فرودگاه و پارکینگ بازگشت به بودجه عملیات روزانه.

پایتخت پروژه های برنامه ریزی شده برای سال آینده مانند بهبود هوا زمینه چراغ ها و تعمیر سقف چکه کن شده اند معوق به مقابله با فروپاشی مسافرت هوایی میباشد.

پارکینگ یکی از فرودگاه های بزرگ سازندگان پول اما با خارج از سایت گزینه های مهم 4 میلیون دلار تولید شده توسط پارکینگ بود شروع به ساییده شدن. در حال حاضر RAA تشویق طولانی مدت باقی می ماند در فرودگاه با حذف نرخ. برای اولین بار پنج روز پارکینگ 15 دلار در یک روز اما در روز ششم که قطره به 7 دلار در روز است.

"هنگامی که شما خرید صبحانه و یا در آمده به دریافت کرایه ماشین شما در واقع حمایت از فرودگاه" گفت: Bogusz.

alsalloum@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن