Red Sox CF جکی Bradley جونیور خط داغ می تواند خود را timeliest یکی

دوازده روز.که چه مدت جکی Bradley جونیور نیاز به نگه داشتن مداوم روبروی میدان سکته مغزی او نشان داده شده در int

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

دوازده روز.

که چه مدت جکی Bradley جونیور نیاز به نگه داشتن مداوم روبروی میدان سکته مغزی او نشان داده شده در intrasquad بازی ها تا کنون.

او 12 روز تا Red Sox شروع تلاش خود را به دزدکی حرکت کردن به پلی آف با تبادل کارکنان است که نباید در هر نقطه در داخل خرناس فاصله اکتبر بیس بال.

صف ناز "فرشتگان در خود" بچه که به نظر می رسد تا با یک چشمک زدن در چشم او و می گوید: "این می تواند اتفاق می افتد.'

تولید از-سه — Xander Bogaerts رافائل Devers و J. D. مارتینز — همراه با یک هیولا 60-بازی (12 شروع می شود؟) نشان از ناتان Eovaldi بدهد Red Sox یک فرصت است.

بزرگ, جدا, چند, واقعی, وحشی, کارت, این, Red Sox فصل است و رگه دار نه سوراخ hitter وظیفه با یک حرفه ای .236 طور متوسط پنبه حلاجی شده.

"من حدس می زنم هر بازی است برای رفتن به موضوع کمی بیشتر در حال حاضر" برادلی گفت: در هفته گذشته.

Intrasquad بازی آغاز شده و پنج شنبه گذشته. روز یکشنبه برادلی هنوز نوسانی خفاش مانند یک مرد در آتش است. در برابر چپ دست Kyle هارت هفت سال جزئی اتحادیه است که در حاشیه لیگ های بزرگ در دو سال گذشته برادلی انداخته قشنگ سکته مغزی در چه شبیه محو شکستن توپ و راه اندازی آن هیولا سبز به صورت دو.

وی افزود: سه بازدید در مجموع قبل از روز انجام شد. آن را سخت به تصور کنید آنچه که او قادر به اگر این خط داغ همچنان به جولای 24, زمانی که ساکس باز کردن در برابر Orioles.

"او را به حرکت خفاش به خوبی در حال حاضر که من فکر می کنم او فقط اعتماد به نفس در کل بازی" مدیر Ron Roenicke گفت. "او از راه دیگر و من فکر می کنم چند سال گذشته زمانی که من در اینجا تفاوت بین نیمه اول و نیمه دوم زمانی بود که او شروع به ضربه زدن به توپ راه دیگر. و به زودی به عنوان او شروع به رفتن در میدان مقابل متوسط شروع به بالا رفتن و قدرت شروع به نشان دادن تا."

چگونه بسیاری از بار در طول برادلی حرفه ای است او قرار داده تا zeroes برای چنین مدت طولانی Red Sox تا به حال به طور جدی تعجب می کنم اگر او به معنای بزرگ اتحادیه? چند بار هم مدیران سابق جان فارل و الکس کورا باید او را یک هفته خارج از صف شروع به تنظیم مجدد از یکی از امضا سرد رگه?

در عین حال پس از هر یک برادلی به نظر می رسد برای جستن به عقب. او با کنار هم قرار دادن مستقیم پنج فصل با متوسط 17 homers و .765 OPS در حالی که دستکش طلا-کالیبر دفاع در مرکز میدان است.

سرد رگه به نظر نمی رسد به ماده است. اعداد همیشه وجود دارد در پایان. داغ رگه شده اند فقط به عنوان موثر.

برادلی می تواند هیچ چیز در 2020 فصل است. او همچنین می تواند حمل Red Sox به یک نقطه حذفی آنها احتمالا سزاوار نیست.

در سه سال گذشته به تنهایی Bradley قرار داده است با هم 60-بازی امتداد به یاوه سرایی کردن بیش از.

سال گذشته او بیشتر سازگار با بدترین بالا و پایین اما بیش از 60 بازی کشش از مارس 20 از طریق جولای 30 ضربه او .278 با .896 OPS و 17 دونفره دو تا سه برابر و 11 homers.

برادلی به حال مشابه 60-بازی دراز در سال 2018 ضربه .277 با .852 OPS و 16 دونفره و سه سه و نه homers از ژوئن 16 سپتامبر. 1 (و برنده ALCS MVP که اکتبر).

و چگونه در مورد این 60-بازی دراز در سال 2017, از, مارس 13 طریق جولای 21: .302 متوسط .897 OPS, 16 دونفره یک سه گانه و 10 homers.

قرار دادن آن همه با هم و او می خواهم به طور متوسط 43 دونفره و 27 homers بیش از یک 162-بازی فصل اگر او داغ در تمام طول سال. که MVP کالیبر زمانی که دفاع از خود به حساب آورد.

در سال قبل از او تا به حال حتی بهتر از رگه. اما به عنوان او شروع به دریافت بیشتر سازگار با سن Bradley باقی می ماند این نوع از پویا بازیکن قادر به گرفتن بیش از بازی.

"اگر ما او را نگه دارید که در آن او را در" Roenicke گفت. "با جک شما می توانید اعتماد به نفس او است. من فکر می کنم بیشتر از همه شما می توانید ببینید که اعتماد به نفس.

"آن زمان من در حالی که احتمالا برای رسیدن به می دانم که جکی. سال اول من جدید بود و در تلاش برای دریافت به دانستن همه. سال گذشته من احساس واقعا خوب با ارتباط با او را باز کردن و به من گفتن که در آن او را در. او واقعا یک نقطه خوب در حال حاضر. او همیشه یک لبخند در چهره اش. و او می داند که او را در یک نقطه در حال حاضر که در آن اگر ما باز فصل او واقعا اعتماد به نفس که در آن او می شود."

برادلی به احتمال زیاد باز فصل ضربه هشتم یا نهم Roenicke گفت.

"من هنوز هم مانند این که" کاپیتان گفت. "من قصد ندارم بگویم او نهم اما من می خواهم هشتم, نهم, گرفتن مردم بر پایه و به خوبی خود را توهین آمیز یک-دو-سه در صف... من فکر می کنم این واقعا مهم است که شما خود را مانند اول و دوم hitters در زمین خود را به خوبی هشتم و نهم که می توانید بر روی پایه."

"ما بچه ها که در حال قفل شده است. ما می دانیم که ما در حال رفتن به از دست Louie (بتی) ، اما اگر الکس Verdugo می تواند در آمده و نوسان خفاش مانند ما فکر می کنیم او را قادر به, همراه با بچه های دیگر که ثابت کرده اند که آنها قادر هستید ما می توانیم را بسیار خوب تهاجمی تیم است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب