مناسب لیبرال برای پذیرش

عزیز هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن خواهان: آیا شما اتخاذ من ؟ من میانه رو با سمت چپ متمایل به گرایش. من همراه با

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

عزیز هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن خواهان: آیا شما اتخاذ من ؟ من میانه رو با سمت چپ متمایل به گرایش. من همراه با گربه و سگ و اکثر معتقدین. اما من بهترین فعال سیاسی در صفحه اصلی بدون کوچک کودکان.

بیشتر از همه من از صمیم قلب می خواهم رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رفته است. شما — دانستن اینکه چگونه او کردم انتخاب در وهله اول — بهترین مجهز به شکست دادن او. دموکرات ها به نظر می رسد که تا به حال حس خوبی ایجاد جو بایدن نامزد خود را. در حال حاضر شما باید به او انتخاب شد.

یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگتر کابوس است که در حال رشد بسته سازمان یافته ضد مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواه قرار گرفتند. لینکلن پروژه آلفا سگ. فعالان خود را در حال سابق استراتژیست های جمهوری خواه که کامل فرهنگی تسلیحات مستقر در برابر لیبرال ها برای چند دهه.

آنها می دانند که سخت در سمت چپ هر چند فقط بریدن از حزب دموکرات است پرتاب ترین شایسته پیروزی در انتخابات به جمهوری خواهان چپ ادعا به مخالفت. در کتاب خود "در حال اجرا در برابر شیطان" لینکلن پروژه بنیانگذاران ریک ویلسون بالند در مورد چگونگی مبارزات و حتی بسیار ناقص از نامزدهای جمهوریخواه زد محافل اپوزیسیون دموکراتیک.

همانطور که برای دموکرات ها در سال 2016 ویلسون نوشت: "شما اعتقاد بر این شما می تواند شرم تهمت و تهمت رای دهندگان به گوش دادن به بهتر فرشتگان از طبیعت خود را با صحبت کردن در مورد تنوع شمول و ارزش های لیبرال. در واقع شما به مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین علوفه برای weaponized شکایت دستگاه قرار داده است که او را در وهله اول است."

هوشمندانه لینکلن پروژه نادیده لیبرال و راست برای زیرین مغلوب ساختن پیشی جستن است. خود را به نام "شدن" است که مسخره, در میان چیزهای دیگر, حضور ضعیف در مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا رالی بود یک شاهکار در این راستا است.

دیگر "#TrumpIsNotWell," طعنه مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان لرزان و ضعیف و پر حرف. "چرا مطبوعات پوشش مغلوب ساختن پیشی جستن را پنهان نیمه شب اجرا به والتر بخوانید پزشکی Center" آگهی می پرسد: پرداختن به مغلوب ساختن پیشی جستن پایه با باهوش (هر چند نادرست) آمار در رسانه ها.

"عزاداری در امریکا" به تصویر می کشد یک قلب خالی کارخانه های ویران و مردم شکسته. "تحت رهبری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کشور ما ضعیف تر و مریض تر و فقیرتر" صدای خارج از قاب می گوید در غم و اندوه. "آمریکایی ها می پرسید:" اگر ما چهار سال دیگر شبیه به این خواهد شد وجود دارد حتی یک امریکا؟'"

لینکلن مدیران پروژه شدند مطمئن شوید که آگهی پخش شده در تاکر کارلسون فاکس نیوز برنامه.

در "خیانت" عصبانی سابق نیروی دریایی مهر و موم ریل در برابر تهمت را nonresponse به گزارش روس ها پرداخت طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی. "هر فرمانده با یک ستون فقرات خواهد بود stomping زندگی s— برخی از روس ها در حال حاضر" دکتر دن Barkuff می گوید. او خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن "ترسو" و "پیش نویس طفره زن" و در مورد شما نیست که مخاطبان او متمرکز شده است در Barkuff می افزاید: در عبور از "من طرفدار زندگی, تفنگ-داشتن مبارزه با کهنه."

خوشبختانه مغز در پشت این ویدئوها ویلسون و لینکلن پروژه همکاران جورج کانوی استیو اشمیت جان ویور و دیگران در کنار من در این زمان. و آنها یادآوری می کنند که مردم از آنها استفاده می شود برای مبارزه با آن وجود دارد میهنی خواهان است که هنوز هم کشور خود را بالاتر از حزب.

رویای من این است که این هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواهان تبدیل شدن به یک شخص ثالث است اما یکی از دو طرف — جایگزینی برای نخ نما تهمت فرقه در حال حاضر به نام حزب جمهوری خواه. آنها ممکن است حتی به تغییر نام خود را به لینکلن ،

هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواهان واقعی محافظه کاران است. اگر آنها تا به حال به دست آوردن قدرت از طریق یک حزب جدید من تصور هنوز هم وجود دارد تعدادی از تفاوت های بین آنها را و من. اما در عین حال من واکشی دمپایی نشستن در پای خود و دعا فعالان ترک بنای یادبود واشنگتن به تنهایی.

شما ممکن است من برای همیشه به خانه. اما اگر این نمی شود به تصویب, من امیدوارم که شما حداقل فاستر مرا تا روز انتخابات.

دنبال Froma Harrop در توییتر @FromaHarrop. او را می توان در رسید fharrop@gmail.com. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد Froma Harrop و خواندن ویژگی های دیگر سازندگان نویسندگان و کاریکاتوریست بازدید سازندگان در صفحه وب www.creators.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن