تجمع به یاد از دست رفته و قتل زنان بومی

محتوای مقاله در ادامهدر انتشار اخبار این هفته, فدراسیون مستقل و بومی ملل (FSIN) اجرایی و ساسکاچوان برای اولین

توسط ATSHNEWS در 17 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در انتشار اخبار این هفته, فدراسیون مستقل و بومی ملل (FSIN) اجرایی و ساسکاچوان برای اولین بار سازمان ملل زنان کمیسیون (SFNWC) به نام اتاوا پا کشیدن در اجرای طرح اقدام ناشی از MMIWG گزارش "یک رسوایی" برای اولین بار سازمان ملل به زنان و دختران دو روح و جنس متنوع مردم است.

"برای اولین بار سازمان ملل در زنان بالاتر از میزان خشونت و بیشتر احتمال دارد به یک هدف از خشونت و قاچاق انسان و استثمار جنسی و تجاوز است. این گسترده گسترش اپیدمی پافشاری کرده است برای صدها سال و ریشه علل خشونت نیاز به خطاب" این گروه گفت: در انتشار اخبار. "مسائل است که گزارش پرس و جو به نور آورده متوقف نمی هنگامی که جهان همه گیر ضربه" FSIN معاون رئیس هدر خرس گفت: در انتشار. "در واقع نیاز برای عمل شده و تقویت شده. ما گزارش از سازمان ملل زنان و خانواده تبدیل شده به دور از پناهگاه های اضطراری زیرا آنها در ظرفیت. ما باید همچنان با این کار مهم است."

در اوایل این هفته در استان اعلام کرد 300.000 دلار برای اولین بار سازمان ملل و Metis جامعه پروژه های برنامه اعطا خواهد شد تمرکز بر روی محلی-طراحی و توسعه پروژه های مربوط به مسائل مطرح شده توسط ملی تحقیق MMIWG.

این استان برشمرد تعدادی از موجود پشتیبانی می کند و برنامه های در نظر گرفته شده برای رسیدگی به این مسئله از جمله استانی همکاری کمیته از دست رفته افراد, خانواده, خشونت, دادگاه, خدمات قربانی برنامه های از دست رفته افراد رابط و دولتی انتقال خانه.

— با فایل های از براندون سخت تر

hpolischuk@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب