راجستان 170 کارگران مهاجر خود را منتظر قطار ویژه از Mysuru

توسط Rajkumar Bhavasar میسور/Mysuru: هزاران نفر از کارگران مهاجر رشته شده اند در مکان های سراسر کشور از این مس

توسط ATSHNEWS در 13 اردیبهشت 1399

توسط Rajkumar Bhavasar

میسور/Mysuru: هزاران نفر از کارگران مهاجر رشته شده اند در مکان های سراسر کشور از این مستند در سراسر کشور به اجرا در Mar. 25. به راحتی وضعیت این مرکز در روز جمعه به آن اشاره برای رشته کارگران مهاجر دانش آموزان و دیگران به بازگشت به خانه توسط "Shramik ویژه" قطار است که اجرا خواهد شد توسط راه آهن هند است.

در Mysuru وجود دارد بیش از 170 کارگران مهاجر از راجستان است که در حال حاضر سمت چپ رشته با توجه به COVID-19 مستند. آنها ارائه شده پناهگاه در CITB Choultry در Siddarthanagar. آنها به شدت در حال انتظار برای دولت های منطقه به حمل و نقل آنها را به راجستان در هر یک از "Shramik ویژه" قطار.

"ما دیده می شود این خبر در تلویزیون و خواندن در راجستانی روزنامه ها است که بسیاری از ما مکان های مادری که رشته در سراسر کشور فرستاده شده اند در خانه از طریق Shramik قطار ویژه. حتی ما می خواهم به خانه بروم اما تا کنون هیچ مقام رسمی با نزدیک شدن ما با بازگشت به صفحه اصلی برنامه" الرحمان خان, Paani پوری فروشنده گفت: 'ستاره میسور" این صبح است.

"ما از جان گذشته برای رفتن به خانه و ما می دانیم که مقامات از بسیاری از مناطق در حال تنظیم یا به صورت ویژه قطار یا اتوبوس برای رسیدن به اتصال مقصد از جایی که قطار شروع می شود و یا توقف را انتخاب کنید تا مهاجران. تا کنون هیچ مقام رسمی به ما نزدیک و ما می خواهیم آنها را برای ما ارسال کردهاند و Kaalu Singh, خیابان فروشنده مواد غذایی که eking کردن زندگی در Mysuru.

این کارگران همراه با خانواده های خود آمده بودند به Mysuru سال پیش به دست آورده و امرار معاش خود را از طریق فروش های کنار جاده ای تنقلات. اما پس از مستند این خانواده ها قبلا برنامه ریزی شده برای بازگشت به مکان های مادری خود در راجستان.

به عنوان برنامه ریزی شده آنها به سمت چپ برای راجستان در دو کامیون در دریا.30 و تا به حال وارد ماهاراشترا زمانی که آنها متوقف شده توسط ماهاراشترا پلیس در نزدیکی سولاپور. با وجود درخواست های مکرر پلیس اجازه نمی دهد آنها را برای ادامه بیشتر و چپ با هیچ گزینه ای دیگر آنها بازگشت به Mysuru on Apr.1, زمانی که آنها ره توسط پلیس شهرستان در جاده های حلقه ای در Alanahalli. بعد دولت های منطقه پناه آنها در CITB Choultry در Siddarthanagar که در آن آنها فقط خواب زمانی که آنها قادر خواهد بود به بازگشت به راجستان.

الرحمان خان rued که آنها نمی تواند اقامت با خانواده های خود هنگامی که دیگران در حال صرف وقت با کیفیت با خانواده در خانه های خود را در طول مستند. اشاره به این که او اقامت داشت با خانواده اش در Mysuru برای چند سال گذشته او گفت که تمام اعضای خانواده گسترده اقامت در راجستان و همه آنها می خواستند او را به عقب.

مانند الرحمان خان طوری شده است مورد بسیاری دیگر راجستانی خانواده. این خانواده ها که عمدتا فروشندگان خیابانی و فروشندگان مواد غذایی, زندگی در, اجاره خانه در روستاهای نزدیک به شهر مانند Rammanahalli, Hullahalli, Kuderu و Mooguru در حالی که برخی از ماندن در ننجنگود و محلات دور از شهرستان.

در میان کسانی که پناه شامل یک زن و شوهر از زنان باردار و مادران شیرده سه ماهه, نوزاد, کودکان 22 و 23 زنان است. اگر چه دولت های منطقه است و ارائه آنها را به مواد غذایی آنها در حال پیدا کردن آن را دشوار برای تنظیم به این غذا داده شده به آنها را به عنوان آنها بسیار عادت کرده اند به سنتی خود را راجستانی مواد غذایی است.

راجستانی خانواده متعلق به Gadri Patel, right to rebel, Rajput Rawat و Daangi جوامع در حالی که برخی از برخی دیگر از جامعه مسلمانان.

راه آهن PRO روشن

در ضمن جنوب غربی راه آهن را روشن کرده است که دولت اقتدار نهایی برای تصمیم گیری به عنوان کسی که سفر در قطار ویژه. "این قطار ویژه برنامه ریزی شده برای نامزد مردم شناسایی و ثبت نام شده توسط دولت. هیچ کس تحت هیچ شرایطی نباید از آمدن به ایستگاه راه آهن به دنبال قطار. ما نمی خواهد موضوع هر بلیط برای هر فرد و یا سرگرم کردن هر گونه درخواست از هر گروه و یا فردی. ما اجازه خواهد داد تا فقط آن دسته از مسافران به هیئت مدیره آنها دولت را به ایستگاه راه آهن" روشن رئیس روابط عمومی افسر جنوب غربی راه آهن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن