نژادپرستی راکت گذشته دیگر اولویت های در نظرسنجی جدید

بوستون – با شتاب در حال رشد در پشت تلاش برای اصلاحات پلیس در سراسر ماساچوست یک اکثریت قریب به اتفاق ساکنان پشت

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

بوستون – با شتاب در حال رشد در پشت تلاش برای اصلاحات پلیس در سراسر ماساچوست یک اکثریت قریب به اتفاق ساکنان پشتیبانی از این ایده از صدور مجوز پلیس و برگزاری پلیس به مجموعه ای از استانداردهای حرفه ای است که شامل ممنوعیت استفاده از chokeholds با توجه به جدید Suffolk دانشگاه, نظرسنجی برای WGBH اخبار دولت خانه اخبار سرویس بوستون گلوب و MassLive.

این نظرسنجی همچنین برای حمایت از منع اجرای قانون از استفاده از لاستیک گلوله های گاز اشک آور و نظامی-وسایل نقلیه سبک و باریک اکثریت ساکنان گفت: پلیس در بودجه باید کاهش یابد و پول مجددا اخذ و به خدمات اجتماعی.

عمومی تقاضاهای مصرانه برای بیشتر نظارت و محدودیت قرار داده شده در پلیس ماساچوست می آید به عنوان نژاد پرستی دارای ریشه دوانده خود را در لیست بزرگترین چالش ساکنان دیدن رو به دولت و بیش از سه چهارم از مردم فکر می کنم پلیس درمان مردم سیاه و سفید متفاوت از سایر نژادها می باشد.

این Suffolk/SHNS نظرسنجی نشان داد که حتی در این میان از یک ماه به طول بحران بهداشت عمومی مربوط به COVID-19 ملی اعتراض بیش از کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس در حالی که در بازداشت پلیس رقبای نگرانی بیش از همه گیر.

پس از دو هفته تظاهرات در سراسر کشور بیش از خشونت پلیس بیش از 79 درصد از ساکنان در ماساچوست گفت: آنها مشاهده مرگ فلوید به عنوان نشانه ای از گسترده تر با مشکلات درمان مردم سیاه و سفید توسط پلیس, به عنوان مخالف به یک حادثه جدا.

"مردم از طریق افکار عمومی قرار دادن محدودیت های جدی پلیس در هر راه در شرایط برداشت از رفتار و تاکتیک ها و سیاست های آینده و آن را آشکار خود بر این باور است که پلیس را درمان نمی کند, مردم سیاه و سفید همان, به عنوان هر کس دیگری گفت:" دیوید Paleologos مدیر بازرگانی Suffolk دانشگاه سیاسی مرکز تحقیقات که انجام این نظرسنجی.

نه درصد از ساکنان گفت: نژاد پرستی بود و جدی ترین مشکل پیش روی دولت و دیگر 29.8 درصد گفت: این یکی از جدی ترین مشکلات است. تنها 7.2 درصد گفت ماساچوست نقل مکان کرده بود گذشته نژادپرستی مشکل بودن و 5 درصد گفت: آنها فکر می کردند آن را به حال هرگز یک مشکل در اینجا است.

بیشتر مصرف کنندگان بررسی قرار گرفت نژادپرستی به عنوان جدی ترین مشکل مردم رو در ماساچوست — 29 درصد از آنها بیکاری و اقتصاد سلامت جسمی و روانی با توجه به COVID-19 مخدر سوء استفاده و یا تغییر آب و هوا.

رائول سیلوا, 58, بزرگ در طول تاریخ سیاه و سفید محله Roxbury در بوستون. در حال حاضر یک مهندس عمران که با این نسخهها کار برای دولت و وزارت حفاظت از محیط زیست و تفریح سیلوا گفت: نژاد پرستی است "قطعا در لیست" از مشکلاتی که بین نرفته است در ماساچوست است.

"من فکر می کنم وجود دارد یک اختلاف درونی بین شهرها و حومه شمال شرقی ایالت و ایالات جنوبی" سیلوا گفت. "در غرب نژادپرستی طول می کشد بسیاری از اشکال مختلف و برخی از آن ها بسیار ظریف است. هیچ قابل مشاهده تبعیض اما چیزهایی مانند توانایی یک خانواده به کار و صرفه جویی در پول و واجد شرایط برای وام مسکن با نرخ عادلانه. کسانی که شیوه های بسیار خشن است."

سیلوا, نقل مکان کرد به نیوتن از 10 سال جذب تنوع در سیستم مدرسه که دختر خود را فارغ التحصیل شد و از حضور مردم رنگ کار به عنوان پزشکان و وکلا و مهندسین و پیمانکاران است.

"وجود دارد یک تفاوت واقعی در Roxbury. وجود دارد کمبود خدمات عمومی است. من فکر می کنم بهتر است در حال حاضر بیش از 10 یا 20 سال پیش اما فقط خدمات عمومی از شخم مسکونی خیابان کاملا متفاوت است. کاملا متفاوت" سیلوا گفت.

این WGBH اخبار/SHNS/Suffolk نظرسنجی از 500 ساکنان ماساچوست انجام شد ژوئن 18-21 با تماس گیرنده روی تلفن های همراه و خطوط ثابت. آن را به یک حاشیه خطا از 4.4 درصد است.

رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر در هفته گذشته در زمینه قوانین برای ایجاد یک افسر پلیس صدور گواهینامه سیستم شبیه به کسانی که مورد استفاده در 46 ایالت های دیگر که اجازه می دهد دولت به لغو یک افسر مجوز برای سوء.

بیش از 82 درصد از ساکنان در این نظرسنجی گفتند که حمایت از این مفهوم است.

"من فکر می کنم آن را یک ایده خوب است. من کاملا شوکه شده چون من فکر می کردم چیزی که می خواهم را در حال حاضر شده است در محل" گفت: Rachelle Smith, 56, از برککتن.

اسمیت با این نسخهها کار به عنوان یک مسکونی مشاور که او گفت: مورد نیاز خود را به نگه دارید تا خود گواهینامه هر دو سال. او زندگی در خانه های عمومی که در آن او دو پسر او را که او گفته بودند اغلب مورد آزار و اذیت توسط پلیس. او حتی در زمینه شکایت رسمی با برککتن پلیس.

"وجود دارد همیشه نژاد پرستی در ماساچوست ما آن را تحمل بسیار کمی در جامعه است. پسران من را تحمل کرده اند مقدار زیادی از آن برککتن و من شده است با گذشت بیش برای شغل می دانید که من واجد شرایط برای" اسمیت گفت.

چهل و سه درصد از پاسخ دهندگان گفت: رنگ پوست خود کمک کرده و آنها را در زندگی خود نسبت به 15.2 درصد است که به گفته آنها صدمه دیده است. افرادی مانند اسمیت واقعیت شده است بسیار متفاوت است. تنها 11 درصد گفت: خود را به مسابقه تا به حال به آنها کمک کرد در حالی که 57 درصد گفت: آنها بوده است صدمه دیده توسط رنگ پوست خود و 25 درصد گفتند که از آن ساخته شده تفاوت.

تنها 5 درصد از پاسخ دهندگان سفید گفت: آنها بوده است صدمه دیده توسط رنگ پوست خود را در حالی که 39 درصد گفت: از آن ساخته شده تفاوت.

سه چهارم از پاسخ دهندگان به نظرسنجی همچنین گفت: آنها فکر می کردند مردم باید قادر به شکایت فردی افسران برای سوء در حالی که در وظیفه نه فقط در ادارات پلیس آمریکا ایده ای برای پایان دادن به آنچه شناخته شده به عنوان واجد شرایط ایمنی برای پلیس است که در حال بحث در کنگره است.

نظرسنجی, اما, پیدا شکاف بین مردم چگونه با مشاهده پلیس به طور کلی و چگونه آنها را مشاهده و اجرای قانون در جوامع خود.

به طور کلی تنها 18.6 درصد از ساکنان گفت: آنها فکر می کنم پلیس درمان مردم سیاه و سفید همان, به عنوان هر کس دیگری از جمله فقط 9 درصد از افرادی که فکر می کنم که. حدود یک پنجم از روستایی و ساکنان حومه فکر می کنم مردم سیاه درمان همان است که دیگران توسط پلیس در مقایسه با تنها 13 درصد از ساکنان شهری.

اما در حالی که 95 درصد از کسانی که زندگی در مناطق شهری فکر می کنم مردم سیاه و سفید به طور کلی درمان متفاوت توسط پلیس نسبت به افراد دیگر تنها 57 درصد گفت که این مورد در شهر خود را. در میان ساکنان حومه های تقسیم بین افرادی که دیدن دو استاندارد در رفتار پلیس از مردم به طور کلی در مقابل اداره پلیس محلی خود را 73 درصد به 47 درصد است.

همانطور که در تمام نظر سنجی های کوچکتر زیر مجموعه های مردم حمل بالاتر حاشیه خطا.

"آنچه که به ما می گوید این است که به شما متصل به خود را به پلیس یا پلیس در جامعه خود را, شما در حال درک بیشتر از مبارزات خود و به دلیل آشنایی شما درک شغل خود و آنچه آنها نیاز دارید و آنها بیشتر به بخشی از جامعه" Paleologos گفت.

در حالی که 87.6 درصد از پاسخ دهندگان گفته chokeholds باید ممنوع 62.8 درصد نیز گفت: پلیس باید نظامی به سبک وسایل نقلیه 55.8 درصد گفت: گاز اشک آور باید ممنوع و 52.4 درصد گفت: گلوله های لاستیکی باید ممنوع شود.

بیکر لایحه برشمرده جرائم متعدد است که می تواند در نتیجه یک افسر بودن decertified از جمله استفاده از ببرن و یا استفاده بیش از حد از زور است که منجر به آسیب بدنی. مجلس رابرت herm n. crab و رهبران مجلس سنا مانند رهبر اکثریت سیندی Creem نیز نشان داد حمایت خود را یا ثبت قانون نیاز به صدور مجوز از پلیس بان chokeholds و نیاز است که افسران دخالت اگر آنها شاهد یک همکار با استفاده از نیروی بیش از حد.

باریک اکثریت 50.4 درصد — گفت: پلیس در بودجه باید کاهش یابد و پول مجددا اخذ و به خدمات اجتماعی در حالی که 40.8 درصد بودجه گفت: پلیس باید بدون تغییر باقی می ماند. شکاف نزدیک بود که ساکنان خواسته شد در مورد هزینه های اجرای قانون در جوامع خود با 44.8 درصد گفت: پلیس محلی خود را باید بودجه خود را کاهش می یابد در مقایسه با 45.2 درصد که می خواهید به آن را به تنهایی ترک.

سیلوا گفت که او فکر پول می تواند بهتر مورد استفاده برای آموزش و اجرای قانون در جامعه محور تاکتیک و چندین دیگر از پاسخ دهندگان گفته اند که پشتیبانی از هدایت برخی از پول صرف شده در پلیس اضافه کاری و هزینه های دیگر برای آموزش و پرورش و خدمات اجتماعی.

"چرا آنها نیاز به مخازن زمانی که دوستان من که در حال معلمان باید برای خرید تجهیزات خود را برای کلاس های درس. که به نظر می رسد کمی به عقب گفت:" الیسون بری, 40, از همیلتون.

تصاویری از سفید مینیاپولیس افسر پلیس با زانو خود را بر گردن جورج فلوید تماشا بود توسط میلیون ها نفر از مردم در سراسر کشور و جهان, کمک به واکنش و اعتراض است که به دنبال.

در حالی که ویدئو به ضرب گلوله کشته شد توسط یک تماشاچی که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که در نظرسنجی 88.8 درصد گفت: افسر پلیس جان خود فیلم اگر در دسترس باید در مورد زمانی که ماموران پلیس با استفاده از زور.

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش همچنین دارای پشتیبانی قوی در سطح ایالت نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از ساکنان گفت: خود را یا پشتیبانی و یا به شدت به حمایت از این جنبش است.

آخرین مطالب