نژاد پرستی یک حرکت بالا لوول دستور کار شورای

لوول — قطعنامه در مورد نژاد پرستی به دست آورده کشش در میان اکثریت شورای شهر در این هفته از ساکنان تحویل نامه ا

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

لوول — قطعنامه در مورد نژاد پرستی به دست آورده کشش در میان اکثریت شورای شهر در این هفته از ساکنان تحویل نامه ای به لوول درخواست مقامات این شهر اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی در میان دیگر اقدامات.

پیش نویس قطعنامه توسط شورای رادنی الیوت به تشریح تعدادی از تعهدات اما اعلام نمی نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. انتظار می رود تا قبل از این شورا در روز سه شنبه.

"من فکر کردم این امر می تواند بیشتر موثر برای اتخاذ این قطعنامه گفت:" الیوت, که گفت که او احساس می کند خصوصیات نژاد پرستی به عنوان یک بحران بهداشت عمومی است که بیش از حد باریک.

هواداران در شورای مشتری جلب کردن این قطعنامه به عنوان یک نوع از نقشه راه برای ماه های آینده. اما برخی در این شهر آن را احساس می افتد کوتاه.

"شهر لاول فقط نیاز به اعلام است که نژادپرستی بحران بهداشت عمومی" گفت: Sophy Theam. "من فکر می کنم با زبان در این قطعنامه به اندازه کافی قوی نیست."

Theam است عضو موسس لوول تنوع سهام و ورود کنسرسیوم یا لوول DEI که پیش نویس نامه درخواست این اعلامیه و چند عملیات دیگر. سازمان دهندگان می گویند که این نامه را دریافت امضا از 1500 نفر و بیش از 100 منطقه سازمان.

Theam گفت: اعتراف به این موضوع — با اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی — اولین گام به سوی کار با هم در راه حل.

"تردید خود چیزی می گوید," او گفت:. "ما فقط خسته است."

شهردار John Leahy گفت: الیوت حرکت خواهد پیوست در شورای شهر در دستور کار توسط یک حرکت خود: اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی.

"اعلام آن را به یک بحران بهداشتی باعث می شود آن را قوی تر بیانیه" لیهی گفت: "و مجموعه های "قوی تن برای بحث و گفتگو."

برای حمایت از این حرکت نخواهد بود و منحصر به فرد. عضو شورای Sokhary Chau — چه کسی گفت که او را حمل زخم از نژادپرستی به عنوان یک کامبوج آمریکا -- گفت: او را حمایت الیوت قطعنامه. او همچنین "از صمیم دل باور(ع) نژادپرستی بحران بهداشت عمومی." Chau گفت: او قصد دارد برای حمایت از Leahy حرکت نیز هست.

"ما واقعا در حال حرکت در یک موازی جهت" Chau گفت: مقایسه الیوت قطعنامه و نامه پیش نویس توسط لوول دئی. "جمله بندی ممکن است متفاوت باشد."

قطعنامه پیشنهاد شده توسط الیوت شروع می شود اعلام کرد که لوول رد همه اشکال نژادپرستی. آن می رود به اعلام این شهرستان خواهد شد:

  • "تلاش برای حمایت از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان از همه اشکال تعصب و نابرابری"
  • "کار خواهد کرد نسبت به ایجاد امن و سالم مسکن فرصت ها برای اعضای ما چند فرهنگی جامعه"
  • "ادامه خواهد داد و توسعه توسط ما مقامات امنیت عمومی به جوامع ما از رنگ برای گوش دادن و یادگیری"
  • "تلاش برای تعیین اعضای جوامع اقلیت به موقعیت خود را در هر دو شهر و مدیریت مدرسه"
  • "تلاش برای هدایت وجوه از کمک های مالی و دیگر منابع به سمت سازمان های متعلق به اقلیت اعضای جامعه"
  • "ایجاد یک صندوق برای جمع آوری پول از اعضای جامعه و سازمان ها به تقویت تلاش ها برای جلوگیری از بی عدالتی اجتماعی و کمک به جوامع اقلیت"
  • بود "ایران در عزم خود را برای پایان دادن به تمام اشکال نابرابری در جامعه ما است."

الیوت گفت که او می خواهم به راه اندازی یک شورای شهر فرعی در تنوع سهام و ورود و همچنین قرار دادن قطعنامه تصویب به دولت فدرال و مقامات.

"من احساس می کنم که ما نیاز به یک رویکرد جامع" الیوت گفت.

در علاوه بر این به الیوت و Chau نمایندگان, David کانوی ویلیام ساماراس دانیل Rourke و ریتا مرسیه می گویند آنها را به حمایت از این قطعنامه است.

نمایندگان جان Drinkwater و Vesna Nuon بازگشت نیست تلفن تماس. هر دو ارسال داشته اند اظهارات در Facebook گفت: نژاد پرستی یک بحران بهداشت عمومی. لیهی گفت: حرکت و الیوت حرکت مشابه هستند و پیشنهاد این شورا می تواند رای در هر دو.

الیوت قطعنامه بر بودجه آینده تلاش نه از طریق بودجه شهرستان اما از طریق کمک های مالی و کمک های مالی جامعه. او گفت: عمدی بود به عنوان شهر پرانتز برای تاثیر مالی از coronavirus محلی — به عنوان به خوبی به عنوان ایالتی و فدرال — بودجه.

"این شهرستان در حال رفتن به تجربه برخی از سخت ترین بار مالی ما در دهه," او گفت:.

Rourke, که گفت که او خواهد بود مایل به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی گفت: اعتراض خود را استوار در بخش دیگر از نامه ای از لوول دئی. در این نامه خواستار اقدامات خاص مانند ایجاد یک دفتر تنوع سهام و ورود و استخدام حداقل یک کارمند تمام وقت. او سوال که در آن شهر خواهد دریافت پول برای این.

"من نمی خواهم به کسی که باعث می شود یک غلط وعده," او گفت:. "من می خواهم به بسیار واقعی در مورد آن."

ساماراس گفت: او نیز شک و تردید در مورد درخواست در این نامه است. این شهر در حال ایجاد یک غیر نظامی شورای مشورتی برای اداره پلیس. نویسندگان نامه می خواهید این شورا به طور مستقل. ساماراس را پشتیبانی نمی کند استقلال برای شورای. در عوض او پیشنهاد آوردن کسی از دانشگاه ماساچوست در لوول کمک مشاوره و آموزش شورای.

در حالی که او گفت: نژاد پرستی یک بحران بهداشت عمومی او معتقد است به سادگی اتخاذ این نامه است موثر ترین روش است.

"من یک نقش به عنوان یک عضو شورای شهر به این اطلاعات را دریافت کنم و آن را کار" ساماراس بعد گفت.

او گفت که او می بیند الیوت قطعنامه به عنوان یک مسیر به سمت پرداختن به نژاد پرستی.

مرسیه گفت: لوول "نیست Alabama." در حالی که نژاد پرستی یک موضوع است و نگرانی در این شهر آن است که یک بحران ،

"من فکر نمی کنم آن را یک بحران" او گفت:. "من یک تماس از کسی که گفت آنها علیه تبعیض."

او ذکر شده بی خانمانی مواد مخدر و بیماری های روانی به عنوان نمونه هایی از بحران در لوول. او گفت که او معتقد است Elliott قطعنامه یک "حسن نیت تلاش" به آدرس نژاد پرستی در این شهر است.

کانوی گفت: او معتقد است که الیوت حرکت بود فکر کردن و به خوبی نوشته شده است.

"وجود خواهد داشت تعدادی از افرادی که طرح را اما شورای شهر انتخاب شده توسط مردم" کانوی گفت. "من فکر می کنم ما باید برای رسیدگی به این وضعیت به عنوان یک تیم است."

او گفت: برخی از سازمان ها شده اند که انتقادی از این شهر رویکرد باید در نظر خود را رهبری و اقليت.

بابی Tugbiyele — شهر ساکن بوده و آوازی حامی این نامه از لوول DEI — گفت: در یک ایمیل قطعنامه "است که خود خدمت تن-ناشنوا و نتواند آزمون درک واقعی از جامعه است."

"تجلیل حافظه جورج فلوید Auhmad, Aubrey, Breonna تیلور و تمام زندگی به سرقت رفته از ما با توجه به نژادی و بی عدالتی به این معنی است که نقشه راه به سوی شفا و آشتی باید اولویت بندی و همچنین به عنوان تقویت طرح ها و سیاست های مشخص شده به طور خاص از جوامع رنگ," او نوشت. "'حرف' دستیابی به آن است."

شورای شهر در جلسه روز سه شنبه خواهد بود که برای اولین بار از این شهر برگزار شد گوش دادن جلسه در نژادپرستی در جولای 24. Theam گفت: او شگفتی که آیا بلندگو شنیده می شد.

"اگر آنها آماده نیست من احساس می کنم مانند گوش دادن جلسه اتلاف وقت بود," او گفت:. "آنها واقعا گوش دادن؟"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب