نژادی, گوش دادن جلسات باید همه طرف شنیده

چهارشنبه شب لوول میزبانی گوش دادن جلسه اجازه داده است که اعضای جامعه برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را در دول

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

چهارشنبه شب لوول میزبانی گوش دادن جلسه اجازه داده است که اعضای جامعه برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را در دولت از روابط در این مهاجر-دوستانه دروازه شهر.

حدود 30 نفر صحبت کرد و در طول دو ساعت رویداد در مرکز ارشد از لوول دبیرستان دانش آموزان به ساکنان شهر و اعضای سازمان های غیر انتفاعی و سایر شهرستان سازمان.

مقامات حاضر به شنیدن ابراز احساسات گنجانده شده در کنگره ایالات متحده لری Trahan لاول سرپرست پلیس کلی Richardson, مدرسه سرپرست Joel بوید, شهردار, John Leahy, شهرستان, مدیر آیلین _tenor و برخی از مدرسه کمیته و اعضای شورای شهر.

با توجه به روزنامه حساب از آنچه رخ داده است جورج Procope معاون رئیس جمهور از Centralville محله اقدام و رویداد مدیر گفت: او را دیدم در این جمع به عنوان یک فرصت "برای جلوگیری از اجتناب از بحث و آن را به سر."

در یک شهر که در آن اعضای جمعیت اقلیت را تشکیل می دهند اکثریت و باید برای چندین سال — گفتگو در مورد مسابقه چیز جدیدی نیست. آنها منجر به تغییرات تکاملی در تار و پود این شهر که با این انتخابات برای اولین بار در جنوب شرقی آسیا شخص در این کشور به یک دولت قوه مقننه و دیگران به شورای شهر و کمیته مدرسه.

آنها همچنین موجب یک جامعه پر جنب و جوش از کسب و کار منشاء آن در Cupples مربع که در حال حاضر گسترش یافته است که از ارتفاعات محله پایه.

موفقیت این کارآفرینان مهاجر — که دیگران قبل از آنها ساخته شده است لوول به مکانی بهتر برای زندگی و کار.

در حالی که هیچ کس به اعلام لوول یک colorblind نیروانا نه ما باید خجالتی و دور از نژادی گام های آن ساخته شده است.

البته انگیزه برای روز شنبه را جمع آوری ناشی از سیل اخیر از لحاظ نژادی به اتهام قتل مرتکب شده توسط پلیس. فعالان درستی درک این نفرت به عنوان یک فرصت برای پیشرفت خود باعث می شود در حالی که رسانه ها می درخشد کانون توجه در این موضوع است.

که منعکس شده در برخی از این ایده حمایت در طول این دو ساعت رویداد از جمله ایجاد نژادی متنوع غیر نظامی بررسی هیئت مدیره به ارائه نظارت و ورودی به لوول اداره پلیس.

نیز وجود دارد ذکر است از بین بردن استفاده از منابع پلیس افسران در لوول سیستم مدرسه.

پس مسئولان شهرستان وجود دارد به گوش دادن و صحبت نمی کنند و ما می خواهم برای اضافه کردن برخی از تعادل به این گفتگو.

به عنوان برای شهروندان پانل مشاوره نظارت بر لوول اداره پلیس شورای شهر انجام داد که فقط توسط یک 8-0 رای گیری شنبه شب.

است که به دنبال یک اداره پلیس بخشنامه که به وضوح دستور ماموران به دخالت در استفاده از "نیروی غیر منطقی" و تصریح کرد ممنوعیت آن در chokeholds.

سیاست دیگر طرح های مشخص شده در یک op-ed قطعه نوشته شده توسط سرپرست پلیس کلی ریچاردسون که به نظر می رسد در روز پنجشنبه, روزنامه های آن توضیح می دهد که تمام مراحل لوول پلیس گرفته اند و برای خدمت بهتر به همه ساکنان شهر.

و به عنوان برای پلیس در مدارس در حالی که "داشتن پلیس در مدرسه تار خط بین نظم و انضباط و جرم نوجوان رفتار" به عنوان یک سخنران معتقد حضور خود را نیز اجازه می دهد تا دانش آموزان برای دیدن پلیس به عنوان انسان و نه فقط بیچهره اجرای قانون اعضای.

به عنوان شهر مدیر _tenor که قبلا او معتقد است تالار شهر و فعالان جامعه کار می کنند همکاری کنید اما او همچنین تاکید کرد که تلاش ها باید "یک تعهد دراز مدت" گسترش کنون پس از گرمای این لحظه را تصویب کرده است.

و ما می خواهم پیشنهاد می کنم اگر در آینده گوش دادن جلسات رخ می دهد که آنها یک دیالوگ نه مونولوگ, به طوری که همه دیدگاه ها را می توان نشان داده شده و بحث شده است.

آخرین مطالب