نژادی سهام کلیدی برای رشد اقتصادی برای جامعه

بوستون — سیاه و سفید جامعه با آن مواجه است یک بار در طول عمر فرصت برای تغییر مثبت به خصوص در مناطق انصاف در رش

توسط ATSHNEWS در 15 تیر 1399

بوستون — سیاه و سفید جامعه با آن مواجه است یک بار در طول عمر فرصت برای تغییر مثبت به خصوص در مناطق انصاف در رشد اقتصادی و ثروت صاحبان سهام است.

بخش عمده ای از این تلاش باید به از بین بردن بسیاری از "Band-aid" و رک و پوست کنده لوازم آرایشی و بهداشتی طرح ها و برنامه هایی که برخی از کسب و کار و سازمان ها با استفاده از به افزایش, اما هیچ چیز به تغییر ریشه نژادپرستی و نابرابری. آنها نیاز به جایگزین دائمی راه حل.

در اینجا چند طرح و مردم اعتقاد من باید این فطرت به ما کمک کند رسیدن به اقتصادی واقعی نقاط عطف.

جدید مشترک المنافع نژادی سهام عدالت اجتماعی و صندوق — من امیدوارم که این گروه تغییر نام آن در نهایت چون همه در حال ایجاد "عدالت" وجوه را به استفاده از شرکت های که در حال حاضر بیشتر مشتاق تر از همیشه قبل از برای کمک به حتی زمین بازی.

با شهردار بوستون مارتی والش را اعلام و در عین حال یکی دیگر از "نژادی سهام صندوق" است که جمع آوری پول محلی و سازمان های غیر انتفاعی است که حمایت از اقلیت ها از جمله در زمینه توسعه اقتصادی آموزش و پرورش و بهداشت عمومی مردمی احساس موظف است وجود دارد به برخی از متقاطع. همه به این دلیل بیشتر به مراقب باشید که در اهداف متقابل به خصوص در جمع آوری کمک های مردمی عرصه است.

19 کسب و کار اعضا از جمله Dominic آبی, Mo Cowan, پاملا Everhart, لیندا Dorcena Forry, Paul فرانسیسکو, دیمون و هارت, مالیا Lazu, Fred Lowery, Stephanie Lovell, Quincy Miller, Dr. Myechia Minter-اردن, دزیره Ralls Morrison, والری Mosley, Rodney C. Pratt, Rebekah Splaine Salwasser, گرگ, پوسته, Corey E. Thomas, B. J. Trach و دامیان W. Wilmot که تأمین این ابتکار مشترک المنافع در حال حاضر 20 میلیون دلار در حال حاضر متعهد به سمت هدف خود را بالا بردن حداقل $100 میلیون. تمرکز خود را نیز با پشتیبانی از سازمان های غیر انتفاعی. تمام سازمان های غیر انتفاعی نه برابر خلق شده اند. برخی حتی نمی استخدام مردم ما است. آنها نیز نه تولید ثروت.

سیاه اقتصادی شورای ماساچوست — سازمان های غیر انتفاعی هستند که نه تنها آنهایی که نیاز به کمک. سیاه و سفید, کسب و کار به مدت طولانی دچار عدم دسترسی به منابع مالی و یک میزبان از دیگر موانع. تعداد بی سابقه ای نیست و از بهره های اخیر فدرال محرک بودجه و نیاز به کمک در حال حاضر اگر آنها برای زنده ماندن. BECMA ایجاد شد به عنوان یک پاسخ به ثروت عظیم نابرابری در جوامع از رنگ.

Segun Idowu (کارکنان photo by Stuart Cahill)

مدیر اجرایی Segun Idowu اعلام کرده است و ایجاد یک بلند پروازانه چارچوب و جذاب طرح با 1 میلیارد دلار جمع آوری کمک برچسب شده است. آن را قطعا سزاوار توجه است و می تواند خوب تلاش مشترک بین BECMA جدید و مشترک المنافع و یک راهنمای بزرگ برای تمام بخش های.

بوستون اول ارشد حقوق صاحبان سهام — تبریک به درخشان جامعه-محور و بوستون تربیت Karilyn Crockett.

Crockett یک مدرس دانشگاه MIT و مدیر سابق سیاست های اقتصادی و پژوهش برای بوستون گفت: در انتصاب اعلام "چه خوب است به شنیدن این که شما در یک زندگی مرفه و پر رونق شهرستان اگر نژادی شکاف ثروت شما مانع از عبور در رفاه و ثروت به فرزندان خود و فرزندان فرزندان." Crockett خواهد بود gamechanger.

همانطور که هیجان زده هستم در مورد پتانسیل من می دانم واقعی و پایدار تغییر یک شبه اتفاق خواهد شد. که ما در حال برنامه ریزی و قرار دادن مراحل جامد در محل به وجود آوردن راه رفتن است.


جویس Ferriabough Bolling رسانه ای و سیاسی استراتژیست و متخصص ارتباطات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن