هل دادن از طریق قرنطینه تنبلی

من تلاش به فشار از طریق قرنطینه تنبلی است. کارآموزی لغو شده, آچار پرتاب شده است در مختلف کار در تابستان برنامه

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

من تلاش به فشار از طریق قرنطینه تنبلی است. کارآموزی لغو شده, آچار پرتاب شده است در مختلف کار در تابستان برنامه های و عامل اساسی از تابستان سال 2020 برای یک دانشجو است که انگیزه در تمام زمان کم است.

Coronavirus من فرستاده خانه سه ماه زود از کالج معنی است که اگر من باید برای گرفتن کار انجام می شود در خانه دوران کودکی من. من در اصل تا به حال به خوبی سازمان یافته و برنامه ریزی شده طرح برای چگونه من که قرار بود برای انجام کار من در حالی که زندگی در خانه. من بلافاصله پرتاب کردن که خوب برنامه زمانی کلاس های آنلاین آغاز شد و پس از رخصتی بهار. سه تکه چوب که من در تماس با یک میز به زودی محل پرتاب کالج من ناخواسته و روز لباس های شسته شده. من حضور من زوم تماس از خواب و پس از انجام تمام مشق شب از رختخواب و یا در یک طبقه پایین مبل.

چیزی خاموش بود و من فقط نمی تواند مبارزه با تنبلی است.

laziness
giphy.com

زمانی که مدرسه در نهایت به پایان رسید و من تا به حال همه از این برنامه ها برای چه تابستان من خواهد بود. من فکر کردم من که قرار بود به کار کردن هر روز نوشتن و انجام همه این کارهای تولیدی. من هرگز خودم را به عنوان کسی که می تواند فقط دروغ گفتن در اطراف در تمام طول روز انجام می دهند و عملا هیچ چیز به جز تغذیه خودم گاهی اوقات و تماشای تلویزیون است. پسر من اثبات خودم اشتباه است. هر روز به نظر می رسید مانند یک تکرار از روز قبل و من احساس می کنم به سختی انجام هر چیزی. بزرگترین دستاورد تا کنون در این قرنطینه تابستان شده است تماشای آواتار: آخرین Airbender. دیگر از تماشای این ویدئو نشان می دهد Nickelodeon تا به حال ساخته شده من احساس هدر رفته است.

با تشکر از Infinite من صفحه نمایش زمان سر به فلک کشید است.

laziness
giphy.com

بنابراین تعداد دفعاتی که من احساس کردم که ناخالص احساس است که اتفاق می افتد زمانی که من خیره در روی صفحه نمایش برای یک ساعت. آن را سخت به مقایسه من بی فایده برنامه زمانی که من به طور مداوم یادآوری توسط رسانه های اجتماعی که وجود دارد راه سازنده تر چیزهایی که من می تواند انجام. مردم در واقع از خواب بیدار قبل از ظهر ذهن دمیدن.

به طوری که در آن همه انگیزه من برود ؟

laziness
giphy.com

چگونه می توانم آن را به عقب ؟ من آرزو می کنم من می دانستم که چگونه به پاسخ به این پرسش اما یک چرخه معیوب را به من توسط خود من تنبلی است.

من فکر می کنم من بهترین کار در شرایط فشار و بودن در خانه احساس می کنم کمی فشار به انجام هر کاری مولد است. گاهی اوقات من سعی کنید تصور کنید چه تابستان من می شده اند مانند قبل از COVID جهان است. من خودم کارآموزی در جایی DCبیدار شدن از خواب در اوایل راه رفتن در اطراف شهرستان و همیشه تکمیل اهداف گام Fitbit و پس از آن من به ارمغان آورد به واقعیت و Netflix من می پرسد اگر من هنوز هم تماشا. من می دانم که بدون داشتن فشار به مولد یک امتیاز است و من بسیار سپاسگزار است که من می توانم دروغ گفتن در اطراف در تمام طول روز, اما هیچ چیز باعث می شود من احساس بدتر در مورد خودم در واقع از دروغ گفتن در اطراف در تمام طول روز.

قرنطینه تا به حال شدید تاثیر بر آنچه که من انجام این کار در یک روز است.

laziness
giphy.com

انگیزه من این است که راه را به پایین و من تنبلی است تا راه و از آن شده است یک مبارزه واقعی در برخورد با آن است. من احساس می کنم مانند بسیاری از دانشجویان که انتظار داشتند به تابستان مشغول و در حال حاضر حلق آویز کردن در خانه احساس به همان شیوه. گرفتن از یک شیار کار سخت است اما درست مانند هر مشکل اولین گام برای رفع این شناخت است که در آن وجود دارد. بیش از هر چیز من به دنبال به جلو به سقوط, امیدوارم رفتن به دانشگاه خواهد بود یک گزینه و من قادر خواهد بود به خارج شدن از شیار از تابستان سال 2020 است. تا آن زمان من امیدوارم که به من ثابت unproductiveness یک روز در یک زمان. انجام چیزهای کوچک و نگه داشتن به عنوان بسیاری از معمول به عنوان من می توانم.

آخرین مطالب