PSA: COVID-19 نیست, بیش از دلیل شما باید هنوز هم با پوشیدن یک ماسک

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) متعدد را فراهم می کند راهنمایی های مفید برای محافظت از خودتان در میان COVID

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) متعدد را فراهم می کند راهنمایی های مفید برای محافظت از خودتان در میان COVID-19. یکی از این به شدت نشان می دهد پوشش دهان و بینی خود را هنگامی که در اطراف افراد دیگر. همانطور که از ماه جولای 16th, CDC گزارش 3,483,832 موارد و 136,930 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در درون ما. این به این معنی است که 1,042.3 مورد وجود دارد در هر 100 ، 000 نفر است. پوشیدن ماسک در کاهش گسترش این ویروس به طور قابل توجهی به عنوان اگر هیچ یک عینک ماسک در همه. پس با این, چرا مردم هنوز هم نیاز به یادآوری? از آنجایی که این بیماری همه گیر آغاز شد و حتی بیشتر از آن در حال حاضر رسانه های اجتماعی همچنان به سیل با یادآوری به پوشیدن ماسک به عنوان برخی از مردم به طور مداوم به رد آن را کمتر به طور جدی تر مورد نیاز است. به منظور برای مردم باقی می ماند امن در میان کسب و کار بازگشایی پوشیدن یک ماسک و اجتماعی فاصله هنوز هم باید به جای.

به عنوان با پوشیدن یک ماسک ایجاد جنجال در چند ماه گذشته در اینجا شش دلیل مهم که چرا این عقب و جلو بحث نیاز برای پایان دادن به.

پوشیدن مراقبت

COVID-19
unsplash.com

اگر شما واقعا بر این باورند که سیستم ایمنی بدن شما می تواند اداره کند اثرات COVID-19 سپس یک گام به عقب و متوجه است که بدن شما ممکن است تحمل چیزهایی که بدن دیگران را نمی تواند. پوشیدن ماسک در عمومی ارائه می دهند فقط به عنوان سود به شما به عنوان آن می تواند به کسانی که در اطراف شما. "ماسک باید در عمومی فرسوده صرفا به دلیل آن است که راه دیگری برای محافظت از کسانی که در اطراف شما را از ابتلا به هر چیزی که شما ممکن است حمل" دانشگاه مرکزی فلوریدا junior لورن Luteran گفت. "آن است که بیشتر برای ایمنی از دیگران است." اگر با پوشیدن یک ماسک به نظر می رسد غیر ضروری به شما فکر می کنم افراد با زمینه مسائل مربوط به سلامت است که احتمالا می تواند از رنج می برند عواقب تصمیم خود را به پوشیدن ماسک.

بار بسیاری از مردم در نهایت بدون علامت است اما تست مثبت برای ویروس. چه شما ممکن است بی توجهی به عنوان یک روش ساده سرفه و یا عطسه می تواند تبدیل به چیزی بزرگتر برای فرد بعدی به شما هنگامی که در خارج و در مورد. "این ساده ترین عمل مهربانی" دانشگاه فلوریدا دانشجوی سال دوم شارلوت دوایر گفت. با پوشیدن یک ماسک را کاهش می دهد که احتمال گسترش COVID-19 و کمک خواهد کرد که نگه داشتن شما و کسانی که در جامعه خود را امن و سالم است.

قرار دادن ذهن خود را در سهولت

COVID-19
unsplash.com

اگر چه نه راحت ترین جسمی (حتی اگر شما باید احساس به آن استفاده می شود در حال حاضر) دانستن که شما و کسانی که در اطراف شما اقدامات احتیاطی لازم است ذهن خود را بیشتر احساس در سهولت در هنگام رفتن ، هنگامی که شما به خانه به خانواده خود و یا دوستان اگر هر کس در زمان لازم اقدامات احتیاطی که روز, پخش كردن, COVID در درون خانواده خود را مصرف نمی کند نگرانی های خود را. "پوشیدن ماسک قطعا باعث می شود من احساس می کنم راحت تر دانستن است که آن را کاهش می دهد و من شانس ابتلا به ویروس" دانشگاه مرکزی فلوریدا ارشد امبار رودریگز گفت. فیزیکی عمل می کند که بپرسید بسیار و کمک می کند که خوب بیشتر باید در نتیجه حتی در سوال. این چند ماه گذشته قرار داده و مقدار زیادی از استرس در ذهن ما–چرا آن را سخت تر برای هر کس دیگری باعث آنها را به نگرانی ؟

دادن یک پیام خاص

COVID-19
unsplash.com

پیام شما را هنگامی که شما نمی پوشیدن ماسک

بی مبالاتی: زمانی که شما نمی پوشیدن یک ماسک و یک پیام خاص ممکن است در سراسر آمده به هر کس دیگری. در درجه اول آن را نشان از عدم از خود گذشتگی. "من فکر می کنم [کسانی که نمی پوشیدن ماسک] انجام هر گونه احترام به همکار خود همسایگان و شهروندان و نه در مورد مراقبت از سلامت خود یا سلامت دیگران در اطراف آنها" هوارد دانشگاه ارشد نیل Mohit گفت. آن را به سادگی نشان می دهد که شما عمدا انتخاب کنید به چشم پوشی از دستورالعمل های توصیه شده برای اطمینان از یک زندگی سالم برای همه. این نیز مربوط به زمانی که شما درگیر در اجتماعات بزرگ و بدون هر گونه ماسک استفاده می شود.

ماسک یا نه, این را می گوید زیادی در مورد کسی که در طول این زمان. اگر شما نمی توانید مقاومت در برابر اصرار به پرتاب که حزب بزرگ خود را در حداقل در نظر بگیرید با پوشیدن ماسک. اما یک پیام هنوز هم می آید در سراسر وقتی دیگر اقدامات احتیاطی لازم از قبیل اجتماعی فاصله نمی تواند به دنبال. "با پوشیدن یک ماسک نشان می دهد بسیار بی پروا رفتار به خصوص در میان افراد جوان که انجام هر گونه کنترل نفس یا عقل سلیم به خانه ماندن و منزوی بلکه در اجتماعات بزرگ و گسترش این ویروس حتی بیشتر" Mohit گفت. اگر همه ما فقط به دنبال این پیشنهادات است که ما را امن و سالم و سپس دیر یا زود شما می توانید آن را در مهمانی ها و حضور در آن بزرگ دریافت-togethers.

پیام های شما را هنگامی که شما انجام یک ماسک

نشان دادن شما هستند تا به تاریخ با بقیه جامعه: بررسی واقعیت. همه ما می دانیم COVID-19 موارد همچنان به افزایش پس چرا انکار ؟ شما ببینید آن را در رسانه های اجتماعی در اخبار و از CDC خود را. اگر شما به اطراف نگاه کنید و متوجه باشید که هر کس پیاده روی با پوشیدن یک ماسک اما شما چه پیامی می کند که به خاموش ؟ "این باعث می شود من احساس می کنم راحت تر زمانی که من دیدن دیگر مردم با پوشیدن ماسک به عنوان آن را به من نشان می دهد که آنها آگاه هستند از شرایط فعلی و نیز تحصیل کرده چقدر جدی این است که" دانشگاه فلوریدا دانشجوی سال دوم مکنزی Kurth گفت. پوشیدن ماسک در مکان های عمومی نشان می دهد که چقدر نگرانی شما را نگه دارید برای آینده ای سالم. فراوانی از منابع وجود دارد برای کمک به شما را در درک واقعیت این ویروس است. پوشیدن ماسک باعث افزایش این ایده که شما به میل خودتان و آنچه که لازم بداند برای نگه داشتن شما و هر کس دیگری امن است. برای منابع بیشتر, چک کردن این منابع از CDC و سازمان بهداشت جهانی است.

شما اعتماد حرفه ای

یکی دیگر از چیزی که فکر می کنم حول این ایده از چه مقدار زمان و تلاش و ریسک بهداشت حرفه ای خود را از طریق. "افرادی که نمی پوشیدن ماسک ارزش ندارد, تلاش های ساخته شده توسط پرسنل پزشکی در سراسر جهان تلاش روزانه برای سرکوب این ویروس وحشتناک," Mohit گفت. همه ما شنیده توطئه در مورد منشاء این ویروس اما در پایان روز COVID-19 هنوز هم وجود دارد. مردم کار مجدانه در درمان COVID-19 بیماران و ایجاد یک واکسن.

با پوشیدن یک ماسک به شما نشان می دهد احترام به کسانی که در خطر زندگی خود را. "من فکر می کنم که انتخاب خود را به پوشیدن ماسک بدان معنی است که آنها آگاهانه انکار شواهد علمی تعریف می کند که چگونه این ویروس گسترش می یابد," دانشگاه فلوریدا junior Kalia ریچاردسون گفت. "هنگامی که شما را در درک که COVID یک بیماری تنفسی و شما آگاهانه تصمیم به پوشیدن یک ماسک شما واقعا آسیب پذیر آسیب افراد در جامعه است." کمتر شما پوشیدن ماسک, بالاتر از خطر, به معنی بیمار دیگر برای مراقبت از قرار دادن حتی بیشتر افراد در معرض خطر و در پایان روز.

نمایش نگه دارید هر کس بهترین بهره

قبلا ذکر شد بیش از خطر سلامت خود را در خط قرار داده. "در حالی که من نمی ترسم از ابتلا به ویروس من شخصا هنوز هم پوشیدن ماسک به منظور محافظت از خانواده من و دیگر مردم, خانواده ها و سعی کنید به انجام بخشی از من در توقف گسترش زیرا من نمی خواهم خانواده خود من به آن را در معرض و خطر آنها داشتن یک عارضه ناشی از ویروس" دانشگاه فلوریدا junior الکس Clouser گفت. "من هم نمی خواهم این چیزها اتفاق می افتد به هر کس دیگری در خانواده به دلیل بی دقتی در انتخاب به پوشیدن ماسک." بسیاری از مردم در پایان روز به پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ خواهر و برادر جوان تر و یا حتی دوستان که ممکن است نگه دارید سلامت عوارض. آنها در حال حاضر نگرانی در مورد رفتن مستقیم به حمام و شستن دست و پاش Lysol بیش از کل خانه. چرا اضافه کنید که فوق العاده نگران نباشید به کسی که شما به طور بالقوه به آنها را حذف.

آن را دشوار است

COVID-19
unsplash.com

بنابراین شاید استدلال خود را حول محور این ایده که " یک ماسک محافظت نمی کند بیش از حد, بنابراین چرا باید بپوشند؟' اگر شما فکر می کنم شما نگاه احمقانه هنگامی که شما با پوشیدن یک ماسک و سپس از خواب بیدار. پوشیدن ماسک نمی خواهد صدمه دیده است نفس خود را. اگر شما آویزان در اطراف افرادی که شما را احساس مانند آن را, شاید شما باید در نظر حلق آویز کردن با افراد مختلف است. "من شخصا نمی بینید که چگونه از آن می تواند تاثیر منفی کسی است. چرا باید کسی را به جرم توسط من در تلاش برای محافظت از خودم و دیگران ؟ آیا آنها فکر می کنند که من با پوشیدن یک ماسک به من گفت آنها به ویروس و من می خواهم برای محافظت از خودم از آنها ؟ چرا که اگر آنها از نوع حق است. من می خواهم برای محافظت از خودم از آنها و اگر آنها جرم است که پس از آن" Kurth گفت. یک عمل ساده از مهربانی می تواند یک راه طولانی بروید. در این زمان ما زندگی می کنند با پوشیدن یک ماسک می تواند در سراسر آمده است که به عنوان ساده عمل می کنند. بازی شیر یا خط نفس را کنار گذاشته و فکر می کنم خوب بیشتر.

چرا که در پایان روز آن را سیاسی نیست

COVID-19
unsplash.com

به عنوان گفتگو در مورد ماسک مورد نیاز در سراسر کشور راه خود را به بحث های سیاسی من بپرسید شما را به بازی شیر یا خط که در کنار یک دوم. صرف نظر از آنچه که اعتقادات خود را به شما منجر به فکر می کنم فقط فکر می کنم از پوشیدن یک ماسک به عنوان نشان دادن حس مشترک. مراقبت در مورد دیگران بهداشت نباید سیاسی ایجاد می کنید صحبت کردن نقطه است. مراقبت در مورد شما و خانواده تان سلامت نباید حتی سیاسی ایجاد می کنید صحبت کردن نقطه است. "در حالی که من می توانید ببینید که چگونه مردم آن را به عنوان یک مسئله سیاسی و چگونه برخی از مردم ممکن است یک مشکل با دولت به طور خاص وادار کردن مردم به پوشیدن ماسک یا در معرض خطر بودن مجازات برای مثال من باور نمی کنم آن را به یک مسئله سیاسی به عنوان من فکر می کنم آن است که فقط در حس مشترک و مناسب و معقول حسن نیت ارائه میدهد به خود و دیگران در طول یک بحران بهداشتی به پوشیدن ماسک در مکان عمومی, بنابراین به عنوان برای پایان دادن به قرنطینه دیر و جلوگیری از گسترش ویروس" Clouser گفت. یا نه خود دولت نیاز به ماسک, فقط فکر می کنم در مورد چگونه احمقانه این برای تلفن های موبایل به شما می گویند نمی خواهد محافظت از دیگران بهداشت به دلیل دیدگاه های سیاسی خود را—که آیا آن افکار و حتی عبور از مسیرهای?

زندگی می تواند رزومه

COVID-19
unsplash.com

حدود پنج ماه پیش همه ما بسته بندی شده در کیسه های ما تمیز آپارتمان ما و به خانه برگشت. ما با انتقال به آموزش آنلاین شد و کارشناسان در زوم اما به عنوان زمان می رود توسط ما برای این روز ما می توانید ببینید ما دانشگاه دوباره. با انجام کارهای ساده مانند پوشیدن یک ماسک که امید می تواند تبدیل به یک واقعیت خیلی زودتر. "حتی اگر آن را از راه دور آموزش و یا ترکیبی مخلوط است که اجازه می دهد تا برای اجتماعی دور, کلاس, من فکر می کنم رفتن به دانشگاه مفید است برای سلامت روانی به عنوان گیر بودن در خانه و با خانواده خود را 24/7 می تواند استرس زا گاهی," Kurth گفت. ما نباید نگاه به جلو به بازگشت به "عادی" نیست بلکه به دنبال به جلو به یک امن تر و سالم آینده دانستن هر کس مطابق با حرفه ای مورد حمایت و توصیه هایی برای آن ایده آل آینده. شما می دانید شما به روز ما می تواند همه را جمع آوری در یک رستوران سر به باشگاه و یا تجربه فصل فوتبال–هر کس می خواهد آن روز به بازگشت. تا زمانی که هر کس راستا خود را در همان صفحه آن را نمی خواهد اتفاق می افتد به عنوان سریع به عنوان شما می خواهم.

پوشیدن ماسک ممکن است نه به عنوان درمان برای COVID-19 اما نه تنها آن را برای کمک به محافظت ما کمی بیشتر از آن نیز نشان می دهد که محبت و توجه به دیگران است. "در مورد به پایین کل کشورو یا حداقل اکثریت آن را باید در همان صفحه و متوجه آن است که یک تلاش جمعی توسط هر شهروند خوب ما که نیاز به کمک به کمک به یکدیگر از طریق این ظروف سرباز یا مسافر از یک بیماری همه گیر با حداقل میزان مرگ و غم و شکست مالی," Mohit گفت. کار بزرگ اگر شما به پوشیدن ماسک خود را در, اما بسیاری از مردم هنوز هم حاضر به ساخت آن را غیر ضروری مسئله است. توضیح داد: در مصاحبه ای با مدیر CDC, Robert R. Redfield, M. D., اگر برای حدود دو ماه همه ما فقط عینک, ماسک, ما می تواند به جلو نگاه به آینده ای سالم و ما می تواند به درک بهتر کنترل COVID-19. فکر می کنم در مورد آن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن