معترضان مارس پال خواستار قطع بودجه دولت لوول اداره پلیس

لوول — تظاهرات سازمان یافته توسط یک گروه خواستار لوول اداره پلیس بود defunded 30 درصد راهپیمایی از طریق مرکز ش

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

لوول — تظاهرات سازمان یافته توسط یک گروه خواستار لوول اداره پلیس بود defunded 30 درصد راهپیمایی از طریق مرکز شهر لاول قبل از نشستن در وسط تقاطع در مرریمکک و Worthen خیابان های خارج از سالن شهرستان در روز شنبه بعد از ظهر.

اعتراض — که شامل حدود 200 شرکت کنندگان بود که توسط لوول جرم اقدام جمعی است که خواستار حداقل $8.7 میلیون نفر از لوول اداره پلیس بودجه مجددا اخذ شود به جامعه-رهبری برنامه های.

"(این برنامه) امیدوارم تحریک بیشتر در تعیین سرنوشت و وحدت در جامعه گفت: یکی از اعضای لوول جرم اقدام جمعی که خواست ناشناس بماند.

از دیگر اهداف این گروه عبارتند از: جابجایی وجوه به "جامعه سلامت سازمان در حال حاضر تاسیس و مورد اعتماد در لوول جامعه" با توجه به سازمان' Facebook صفحه. جمعی نیز نامیده می شود برای یک جامعه-رهبری مشارکتی فرآیند بودجه بندی.

"وقت آن است که برای تخصیص مجدد به جامعه برنامه هایی که ما را امن نگه دارید و ما را سالم نگه دارید" گفت: یکی دیگر از رویداد سازمان که خواست ناشناس بماند. "به خصوص برای جوانان ما و مدارس ما نه تنها از دیدگاه فیزیکی بلکه از روانی و اجتماعی و عاطفی چشم انداز."

اعتراض آغاز شد و با تجمع گروه در شمال پارک رایج است. قبل از ماه مارس چندین نفر صحبت به میان جمعیت از جمله Masada جونز از قوم و خویشی پروژه که او گفت: یک سازمان با هدف "ایجاد یک جامعه قابل مشاهده با مردم در لوول."

در میکروفون جونز انتقاد شنبه 5-4 رای توسط لوول شورای شهر به رد شهردار John Leahy حرکت به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی در لوول. جونز به نام از نمایندگان که رای دادند در برابر این حرکت با نام.

"دیوید کانوی رادنی الیوت ریتا Mercier, Daniel Rourke, ویلیام ساماراس شما همه نژادپرستانه" جونز گفت: به مشتاق تشویق از جمعیت است. "اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی به من می گوید همه شما حاضر به تلق تلق کردن وضعیت موجود است."

به عنوان گروه پیاده به مرکز شهر لاول آنها در زمان بیش از فلچر خیابان راهپیمایی در وسط جاده.

"نه عدالت بدون صلح لغو پلیس" یکی از چندین شعار شعار به عنوان آنها راه می رفت.

سازمان با استفاده از "جامعه به رهبری مارشال" که مشغول به کار برای جلوگیری از ترافیک در تقاطع ها به عنوان جمعیت راهپیمایی کردند. با توجه به لوول جرم اقدام جمعی گروه هدف این بود که برای جلوگیری از دخالت پلیس در طول تظاهرات.

معترضان snaked از طریق مرکز شهر لاول در نهایت پس از رسیدن به خارج از شهرستان سالن. سپس آنها را نشسته در وسط جاده به عنوان لوول افسران پلیس جمع آوری شده در این نزدیکی هست.

پلیس گفت: گروه مارشال چندین بار است که معترضان نمی تواند بلوک Merrimack خیابان.

"آنها در حال رفتن به توقف این ... انقلاب" عضو لوول جرم اقدام جمعی گفت: این گروه ارجاع پلیس درخواست.

پس از چند تلاش های بسیاری از معترضان در پیاده رو و هر دو خطوط Merrimack خیابان بودند باز به ترافیک. جمعیت هنوز در سایت به عنوان حدود 7 p. m.

قبل از اعتراض لوول سرپرست پلیس کلی ریچاردسون صحبت در مورد شنبه را جمع آوری. او در آغاز با اشاره به او احترام به حقوق معترضان و او اذعان کرد که در آن خود را "کار برای محافظت از این حقوق."

وی افزود: خواسته نیست, روش موثر و تغییر واقعی رخ می دهد و چهره به چهره گفتگو.

ریچاردسون که تحت فشار قرار دادند تا برای جامعه محور از او گرفت و به عنوان آسیاب بالا شهر پلیس حدود دو سال پیش به نظر می رسد در چند تظاهرات و جامعه بحث در مورد روابط باعث قتل جورج فلوید توسط پلیس در مینه سوتا است.

ریچاردسون گفت: اگر لوول اداره پلیس شد defunded توسط $8.7 میلیون نتیجه این خواهد بود که از بین بردن حدود 71 افسران از حقوق و دستمزد. این امر بخش با مقدار افسران قبل از نصب و راه اندازی جامعه-پلیس تلاش است که ریچاردسون توصیف به عنوان "سنگ بنای این شهر را به سوی موفقیت است."

"ما دیگر نمی خواهد بود قادر به در محله" او گفت:. "حوزه خواهد بود بسته شده است. تلاش های امداد رسانی به جوانان ما و جامعه خواهد بس. ما را تبدیل به واکنشی به عنوان فعال."

ریچاردسون نیز گفت: قطع کمک های مالی می تواند منجر به از دست رفتن حدود 10 آکادمی طبقات و گروه خواهد از دست دادن هر افسر رنگ آنها را استخدام.

"ما در تلاش برای تنوع بخشیدن به ما PD به آن بیشتر انعکاسی از جامعه ما نه تنها در ظاهر بلکه در زندگی تجربه خواهد بود, فلج" ریچاردسون گفت.

ریچاردسون پیشنهاد: "قبل از شما تقاضا چیزی می دانید دقیقا چه اثر خواهد بود. به همین دلیل مکالمات کار در هر زمان است."

یک لوول جرم اقدام جمعی سازمان اذعان کرد نگرانی از عدم افسران در نتیجه defunding روند. اما جابجایی بودجه به برنامه های جامعه می تواند منجر به کاهش جرم و جنایت در دراز مدت این سازمان اضافه شده است.

"بسیاری از ما مردم کم درآمد در اینجا," او گفت:. "هنگامی که ما صحبت در مورد defunding پلیس و مردم در حال نگاه کردن به آن به عنوان نوع از سیاه و سفید. ... مردم باید در خیابان ها به دلیل ما نمی سرمایه گذاری در جامعه است. تخصیص مجدد بودجه کمک خواهد کرد که این مسائل است."

در پرتو این بیماری همه گیر کوروناویروس, سازمان, ارائه, ماسک, آب و تنقلات برای معترضان. آنها همچنین به طور مداوم یادآوری فعالان اجتماعی را حفظ فاصله.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن