دادستان: دولت طلایی قاتل گفت: صدای درونی او را سوار

توسط DON THOMPSON و برایان MELLEYساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — این مرد لقب گلدن استیت قاتل ساخته اظهارات متهم پ

توسط ATSHNEWS در 9 تیر 1399

توسط DON THOMPSON و برایان MELLEY

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — این مرد لقب گلدن استیت قاتل ساخته اظهارات متهم پس از دستگیری و نشان داد او رانده شده توسط یک نیروی درونی او نمی تواند کنترل یک دادستان روز دوشنبه گفت:.

Sacramento County دادستان Thien هو گفت که جوزف جیمز دی آنجلو جونیور بود که به تنهایی در یک اتاق بازجویی پلیس در ماه آوریل سال 2018 زمانی که او شروع به صحبت کردن به خود است.

"من همه که" دی آنجلو گفت: با توجه به هو. "من نمی باید از این قدرت به او فشار ، او به من. او با من. آن را مانند در سر من منظورم این است که او بخشی از من است. من نمی خواهم به انجام این کارها. من تحت فشار قرار دادند و جری و تا به حال یک زندگی شاد. من همه آن چیزهایی است. من همه زندگی خود را. بنابراین در حال حاضر من باید به پرداخت قیمت."

هو گفت: روز آمده بود برای DeAngelo به پرداخت این قیمت.

دی آنجلو شروع شفاعت گناه روز دوشنبه به 13 فقره قتل که منجر به حبس ابد بدون احتمال آزادی مشروط. او را در امان خواهد بود مجازات اعدام.

"محدوده یوسف DeAngelo این جنایات است که به سادگی شگفت انگیز" هو گفت: از جمله نزدیک به 50 مورد تجاوز. "هر بار که او فرار لغزش دور در سکوت به شب."

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — یک افسر سابق پلیس که وحشت ساکرامنتو منطقه به عنوان یک سریال متجاوز و رفت به کشتن بیش از ده نفر در سراسر کالیفرنیا و پس از آن طفره رفت تصرف دهه التماس گناه روز دوشنبه برای اولین بار از 13 قتل.

جیمز جوزف دی آنجلو جونیور باقی مانده بود تقریبا سکوت در دادگاه پس از خود را تا سال 2018 دستگیری تا زمانی که او به زبان آمده در سکوت گوشخراش و صدای کلمه "گناه" به قتل یک جامعه استاد دانشگاه در سال 1975 اولین قتل خود را در دهه دزدی تجاوز و جنایات دیگر که بعدها لقب بزرگترین کار دولت طلایی قاتل.

دی آنجلو اذعان کرد در ابتدای این جلسه که او را به اعتراف به گناه به قتل 13 و اذعان ده ها تن از تجاوز است که بیش از حد قدیمی برای محاکمه در ارز متوالی زندگی جملات و بدون احتمال آزادی مشروط.

ضعیف-به دنبال 74 ساله نشسته در صندلی چرخدار و صحبت پشت پلاستیک سپر برای جلوگیری از امکان گسترش coronavirus.

او دستگیر شد و در سال 2018 پس از مقامات با استفاده از DNA برای ردیابی او را از طریق یک محبوب وب سایت شجره نامه.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — یک افسر سابق پلیس که وحشت ساکرامنتو منطقه به عنوان یک سریال متجاوز و رفت به کشتن بیش از ده نفر در سراسر کالیفرنیا و بمدت دو دهه گفت: او اعتراف گناه به قتل و اعتراف به ده ها تن از فیلم ضرب و جرح.

جیمز جوزف دی آنجلو جونیور گفت: او را وارد کنید pleas به عنوان بخشی از یک معامله برای جلوگیری از مجازات اعدام.

ضعیف-به دنبال 74 ساله صحبت می کرد در سکوت گوشخراش صدای اذعان به جنایات منسوب به دولت طلایی قاتل.

او دستگیر شد و در سال 2018 پس از مقامات با استفاده از DNA برای ردیابی او را از طریق یک محبوب وب سایت شجره نامه.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — چهل سال پس از سادیستی حومه متجاوز وحشت کالیفرنیا در چه محققان بعد متوجه شد یک سری از مرتبط با ضرب و جرح و slayings یک 74 ساله افسر سابق پلیس است که انتظار می رود به اعتراف به گناه روز دوشنبه به اینکه گریزان طلایی دولت قاتل.

جیمز جوزف دی آنجلو جونیور بود چرخ به موقت دادگاه دوشنبه پوشیدن چهره ای روشن سپر.

به تامین اجتماعی فاصله در طول بیماری همه گیر کوروناویروس یک سالن رقص در دانشگاه ایالتی ساکرامنتو ساخته شده بود به مانند یک دولت دادگاه با مهر از Sacramento County Superior Court پشت قاضی صندلی و ایالات متحده و دولت پرچم بر روی کمر-بالا و سحر است که در خدمت به عنوان یک نوع از مرحله یک اقدام است که تا به حال تئاتر-مانند احساس.

حدود 170 فلزی سیاه و سفید صندلی راه اندازی شد 6-فوت (1.8 متر) از هم جدا برای ناظران و قربانیان. برخی از صندلی ها هم خوشه که اگر به جای اعضای خانواده قربانیان. صفحه نمایش بزرگ flanked موقت مرحله پس از تماشاگران در سالن می تواند به دنبال livestreamed شنوایی.

درخواست برخورد خواهد یدکی DeAngelo هر گونه احتمال مجازات اعدام برای قتل 13 و 13 ربایی اتهامات مرتبط با سراسر کالیفرنیا. در بخشی از بازگشت بازماندگان از ضرب و جرح که میرسد 1970s و 1980s انتظار می رود او را به اعتراف به 62 تا تجاوز است که او نمی تواند با عنوان جرم جنایی به اتهام چون زمان زیادی گذشته است.

هنوز هیچ چیز قطعی است تا زمانی که دی آنجلو در واقع صحبت می کند.

"من شده است در پین و سوزن چون من فقط نمی خواهم که زندگی ما گره خورده است به او دوباره گفت:" جنیفر کارول از لیمان اسمیت یک وکیل که کشته شد در سال 1980 در سن 43 در شهرستان ونتورا. همسر 33 ساله شارلین اسمیت نیز مورد تجاوز قرار گرفته و کشته شدند.

محققان در اوایل متصل جرایم خاص به مسلح و نقاب متجاوز که به, در حال خواب, ارتباط جنسی,' خانه های حومه شهر در شب اتصال و ستون بندی ظروف در پشت او. او را تهدید به کشتن هر دو قربانیان اگر او شنیده صفحات سقوط در حالی که او مورد تجاوز قرار گرفته است.

گی و باب Hardwick در میان بازماندگان.

آنها در حال حاضر به دنبال به جلو به DeAngelo اعتراف به آن 1978 حمله. مجازات مرگ هرگز واقع بینانه به هر حال او گفت: با توجه DeAngelo سن و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را مهلت قانونی برای اعدام.

"او قطعا سزاوار مرگ در نظر من پس از من شاهد است که او تجارت مجازات مرگ برای مرگ در زندان" او گفت:. "این خوب خواهد بود برای قرار دادن چیزی به بقیه. من فکر می کنم او هرگز در خدمت این جمله که ما خدمت کرده اند — ما در خدمت این حکم برای 42 سال است."

یک گناه و زندگی جمله جلوگیری از محاکمه و یا حتی برنامه هفته طولانی بنرهاي. قربانیان انتظار به مقابله با او در صدور حکم در ماه اوت که در آن انتظار می رود را چند روز به بگویید دی آنجلو و Sacramento County Superior Court قاضی مایکل بومن چه آنها رنج برده اند.

ران هارینگتون برادر کوچکتر کیت بود به Patti Harrington فقط برای سه ماه زمانی که آنها bludgeoned به مرگ در اورنج کانتی خانه در سال 1980 توسط یک قاتل پس از آن شناخته شده به عنوان اصلی Night Stalker.

تمام چهار برادر موفق بودند اما "کیت جوانترین از همه ما بود, باهوش ترین," او گفت:. "این فقط یک دست دادن. و هر بار که این بالا می آید من فکر می کنم تمام زندگی او را نجات داد به عنوان یک پزشک اورژانس."

پدر خود را در بر داشت این زن و شوهر دو روز بعد.

"این خیلی وحشتناک" Harrington گفت. "پدر من هرگز مشابه بود."

آن را چند دهه قبل از محققان متصل به یک سری از حملات در مرکز و شمال کالیفرنیا به بعد slayings در جنوب کالیفرنیا و در حل و فصل چتر طلایی دولت قاتل نام مستعار برای مرموز ضارب که که به جنایت انجامید 1974 تا اواسط سال 1986.

رمز و راز برانگیخته در سراسر جهان علاقه, یک کتاب پرفروش و شش قسمت HBO مستند "من رفته در تاریکی" که برای اولین بار در روز یکشنبه ،

آن را تنها پیشگام استفاده از DNA جدید تکنیک های که دو سال پیش به رهبری محققان به DeAngelo که از کار اخراج شد آبرن اداره پلیس در شمال ساکرامنتو در سال 1979 و پس از او افتاد سگ دافع و یک چکش. او قبلا کار می کرد به عنوان یک افسر پلیس در دره مرکزی شهر اکستر از 1973 تا 1976 در نزدیکی که در آن ویسالیا Ransacker زده بیش از 100 خانه در جنوب فرزنو.

محققان زحمت ساخته شده است یک درخت خانواده با ارتباط چند دهه صحنه جرم DNA به یکی از بستگان دور از طریق آنلاین محبوب DNA, پایگاه داده, تایید لینک تنها پس از بر روی کامپیوتر کاربر جمع آوری DNA از ماشین درب و دور انداخته بافت.

دفاع از خود وکیل داشته علنا لابی پس از آن برای یک معامله که او یدکی مجازات اعدام هر چند آنها پاسخ نمی دهند به درخواست های مکرر برای اظهار نظر قبل از روز دوشنبه شنوایی.

دادستان که تا به حال به دنبال مجازات اعدام اشاره به انبوه مورد پیچیده و سن از بسیاری از قربانیان و شاهدان در موافقت با در نظر گرفتن درخواست های مقرون به صرفه.

"مرگ نمی کند هر چیزی را حل کند. اما او نیاز به نشستن هر چند یک محاکمه یا بنرهاي که کمک کرده اند گفت:" کارول که گفت نه او و نه او را کشته پدر معتقد بودند در مجازات اعدام است.

___

Melley گزارش از لس آنجلس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن