مالیات بر املاک پرداخت 2020-21: پیشنهادات برای MCC

آقا شهروندان مضطرب به پرداخت مالیات برای سال جاری است. اما Coronavirus تبدیل به یک مانع. چند پیشنهاد ساده ساخت

توسط ATSHNEWS در 4 اردیبهشت 1399

آقا

شهروندان مضطرب به پرداخت مالیات برای سال جاری است. اما Coronavirus تبدیل به یک مانع. چند پیشنهاد ساده ساخته شده است نگه داشتن در حال حاضر مشاهده مستند وضعیت.

این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) به نظر می رسد نه مجهز به پیاده سازی پرداخت آنلاین برای این سال نیز می باشد. کنار هم قرار دادن تمام پیشنهادات یک روش ساده در زیر خطوط ممکن است به نگاه به دریافت مالیات برای افزایش درآمد است.

1. MCC به ارائه جزئیات بانک با شماره حساب IFSC کد و.... از طریق روزنامه های محلی و هر راه دیگر با باز کردن یک حساب جدید برای این منظور است.

2. مالیات دهندگان به درخواست حواله از طریق حساب بانکی خود مبلغ برابر با سال گذشته (به عنوان در هر دریافت) با ملک شماره/SAS/ شماره یا متمایز شماره و.... به عنوان پسوند در نفت برای فعال کردن MCC به پرداخت هزینه های اعتباری به اموال صاحبان حساب های مالیاتی. اگر پسوند داده شده است و نه اعتباری را تعیین صاحب ملک به سختی به مالیات دهندگان.

3. E-mail جدید شناسایی می شود ایجاد شده توسط MCC به طور خاص برای دریافت اطلاعات در مورد پرداخت مالیات از صاحبان ملک با جزئیات از نفت حواله نسخه قبلی سال SAS, فرم مالیات پرداخت می شود دریافت ، و شماره تلفن همراه. یکی دیگر از مجموعه ای از سخت کپی ارسال می شود توسط صاحب ملک از طریق سرعت ارسال بموقع ذکر آدرس و شماره تلفن همراه.

4. پس از دریافت اعتبار برای MCC حساب پس از سال قبل مقالات SMS به آن ارسال شود به پرداخت کننده مالیات به دنبال e-mail اگر ID داده شده است توسط صاحب ملک. رسید ممکن است فرستاده شده به صاحب ملک سرعت از طریق پست و پست الکترونیکی. این روش کاملا جلوگیری از افرادی که در تماس و سالم بماند. بعد MCC ممکن است تصمیم به تغییرات در نرخ مالیات اگر هر یک از جمع آوری در سال آینده مالیات توسط تحکیم برای دو سال و کسر میزان در حال حاضر پرداخت می شود.

– M. R. Rangarajan در e-mail Gokulam مرحله دوم 20.4.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب