Pridestar کارکنان: اورژانس برای بهتر تغییر کرده است

لوول — Pridestar EMT Bryan سیاه دیگر می پوشد چکمه های خود را در خانه.هنگامی که کار انجام شده است, سیاه و سفید

توسط ATSHNEWS در 17 خرداد 1399

لوول — Pridestar EMT Bryan سیاه دیگر می پوشد چکمه های خود را در خانه.

هنگامی که کار انجام شده است, سیاه و سفید "ذهنی خسته کننده" معمول آغاز می شود. او متد میریزد شخصی خود را به تجهیزات حفاظتی و دوش گرفتن حق دور. او به طور مداوم در فکر بازگشت به آخرین چیزی که او را لمس کرد. "آن چیزی که کثیف ؟ من باید شستن دست من? من باید مطابق با اصول بهداشتی? آیا آن را خوب به لمس صورت من?" او می پرسد خودش.

Pridestar کارکنان اغلب حمل و نقل بیماران و از منطقه خانه های سالمندان یک "عمده کانون از این وضعیت" مدیر عامل دیوید دالی گفت. EMS خدمات در پاسخ به حدود 700 COVID مثبت بيماران در چند ماه گذشته است. و در میان همه گیر کارکنان بیشتر فکر در مورد کارهای روزمره مانند doffing دنده محافظ.

"من فکر می کنم آن را (همه گیر) شده تغییر چهره اورژانس برای همیشه بالینی" هماهنگ کننده دیوید سبز گفت. ترس از آوردن این ویروس در خانه است "سوخته به ذهن مردم," او اضافه شده است. "من فکر نمی کنم که تا کنون از بین می رود در حال حاضر."

به اذعان خطرات بهداشتی گرفته شده توسط اولین پاسخ دهندگان Pridestar به تازگی شروع به ارائه خطر پرداخت. بیش از هشت هفته گذشته تمام وقت کارکنان را دریافت 300 دلار در هفته دستمزد در علاوه بر این به خود را به طور منظم چک و پاره وقت کارکنان اضافی $150.

"ما می خواستیم به ما نشان می دهد کارکنان است که ما مراقبت از" دالی گفت. "ما می خواستیم به اجازه دهید آنها را می دانیم که مدیریت و مالکیت واقعا همدردی با آنچه آنها را از طریق رفتن در هر روز است."

در حالی که Pridestar تماس با حجم کاهش یافته است و حدود 30 درصد به تعداد COVID مثبت حمل و نقل اتحاد "سر به فلک کشید" دالی گفت.

"آنها در حال رفتن به این تماس دانستن این است که این بیماران باید آن را" مدیر عملیات جان هبرت گفت. "من استرس دانستن است که در تئوری من از ارسال این بچه ها در خارج وجود دارد و ترسناک آن به دانستن آنچه که من ممکن است آنها را ارسال و به," او اضافه شده بعد.

گسترش COVID-19 در خانه های سالمندان شده است "فوق العاده تهاجمی" دالی گفت. در لوول, مقامات اعلام کرد که ساکنان خانه سالمندان اختصاص نزدیک به 82 درصد از این شهر COVID-19 مرگ و میر.

دادستان کل Maura هیلی دفتر بررسی زندگی مرکز مراقبت از Nashoba دره که در آن به عنوان از آوریل 27, 24 ساکنان و یک عضو مرده بود از ویروس. درخواست نصب موارد در لیتلتون خانه سالمندان در کنگره ایالات متحده لری Trahan ایالات متحده سناتور. الیزابت وارن و وزیر بهداشت ، Ed Markey نامیده می شود برای افزایش نظارت از خانه های پرستاری توسط مراکز مدیکر و مدیکید خدمات.

ماه گذشته در مجموع 73 ساکنان در نرتهوود توانبخشی و مراقبت های بهداشتی مرکز در لوول تا به حال آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

"این برای همیشه لطفا برای تغییر چگونه ما در حال رفتن به خانه سالمندان ما بیماران" سبز پیش بینی شده است.

در مجموع پنج نفر از Pridestar را حدود 200 نفر پرسنل باید آزمایش مثبت برای COVID-19. EMT جیم جنسن اول بود. او گفت: کار در اورژانس و در طول همه گیر شده است "ترسناک" و او نگران "آوردن چیزهای خانه را به خانواده من است."

خوشبختانه جنسن علائم خفيف و اعضای خانواده اش نیست قرارداد این ویروس. جنسن است پس از بهبود و او در حال حاضر بازگشت به کار.

"این بچه ها هستند که به ما" هبرت گفت.

در شروع این بیماری همه گیر دلی نگران Pridestar خواهد تجربه حفظ و نگهداری کارکنان مسائل. اما این هرگز اتفاق افتاده است. "من فقط خیلی شگفت زده با تعهد کارکنان ما به در آمده و تحمل این نوع از وضعیت و همچنان به نشان می دهد و ادامه... مراقبت اختصاص داده شده است که ما در حال شناخته شده برای ارائه," او گفت:.

در حالی که چهار کارکنان در حال حاضر در مرخصی با ویروس دیگران را به شدت و ارائه شده را به نوبت.

"ما شنیده ایم در مورد بیماری های همه گیر برای مدت طولانی واقعا از 1918 آنفولانزا.. بنابراین این اولین بار است که تقریبا در همه عمر است که ما واقعا به طور جدی تحت تاثیر قرار" دالی گفت. "من فکر می کنم همه ما آموخته است که بسیاری از آن و من فکر می کنم افزایش هشدارها و آمادگی در حال رفتن به رفتن به یک راه طولانی..."

"من فکر می کنم مراقبت های بهداشتی به طور کلی در حال رفتن به بسیار بهتر است پس از برخورد با این" او بعدا اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن