قدرتمند زن رهبر: Andrea جنکینز

به راستی مدافع برای زندگی, شما باید در نظر بگیرید هر جامعه در درون. Andrea جنکینز اختصاص داده است کار خود را ب

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

به راستی مدافع برای زندگی, شما باید در نظر بگیرید هر جامعه در درون. Andrea جنکینز اختصاص داده است کار خود را برای بهبود زندگی trans مردم رنگ که دچار همان مبارزات او بود. تجاوز+ جامعه شناخته شده برای ایجاد حمایت برای خود و خانم جنکینز در خدمت به عنوان یک ستونبا استفاده از صندلی در اتاق برای ایجاد تغییر و بهبود منابع خود را.

Andrea Jenkins
flickr.com

Andrea جنکینز' جدول زمانی حرفه ای

2005 – یاران تحت الیزابت Glidden اختصاص داده شده به مسائل تغییر جنسیت

2010 – برنده برهنه مراحل کمک مالی از Pillsbury خانه تئاتر و جروم بنیاد برای قطعه قطعات بدن: بازتاب, بازتاب

2014 – کمک به ایجاد مسائل تغییر جنسیت کار گروهی و سازماندهی یک نشست با شورای شهر برای برجسته کردن مسائل ترانس جامعه چهره

2015 – سرپرستی نما شفاهی در دانشگاه مینه سوتا

2017 – برنده انتخابات با بیش از 70 درصد از رای به نمایندگی مینیاپولیس' 8th بخش در شورای شهرستان انتخاب نایب رئیس شورای شهر در مدت کوتاهی پس از

Q&A با زن قدرتمند رهبر Andrea جنکینز:

س: در کالج مجله ما در حال کار همراه با امیلی لیست ظهور امریکا, حقوق بشر, کمپین ارتفاعات بالاتر او باید اجرا پیروزی صندوق و آتش در یک ابتکار عمل برای مبارزه برای برابر نمایندگی در کنگره به نام "50 سال 2050." افکار خود را بر روی هدف دستیابی به 50 درصد از زنان در کنگره تا سال 2050?

یک: من فکر می کنم شگفت انگیز است. من فکر می کنم ما نیاز به مطلقا رهبری زنان در کنگره و در تمام سطوح دولت.

س: چه چیزی الهام بخش شما برای درگیر شدن در حوزه سیاسی?

یک: من الهام درگیر زیرا به اعتقاد من وجود دارد سه راه برای ایجاد تغییر در جامعه ما است. ما باید برای خدمات مستقیم (رسیدگی به نیازهای فوری مسکن و مواد غذایی و غیره.), ایجاد آگاهی در اطراف مسائل تأثیر مردم و مردم در سیاست را به سیاست تغییرات و ایجاد تغییر واقعی در جوامع ما. در حال حاضر از آن زمان برای من به سیاست کنار. ما باید به سیاست شیفت.

س: چه چالش شما در صورت بالا رفتن از نردبان خود را به دولت فعلی موقعیت ؟

یک: من در مواجهه با چالش های زیادی بسیاری از زنان. مردم همیشه احترام به توانایی های من, ایده های من. قطعا بودن و بودن ترانس به ایجاد مشکلات بیشتر. نژادپرستی و تراجنسی. نه اینکه مجاز یا مورد احترام در فاصله معینی.

س: در چند ماه گذشته به ویژه در ما دیده می شود بیشتر زنان در حال اجرا برای دفتر و درگیر شدن در این فرایند است. چگونه می توانم شما احساس می کنید که به پایان خواهد رسید تا شکل گیری حوزه سیاسی در این کشور ؟

یک: من فکر می کنم آن است که واقعا به طور چشمگیری تغییر فضای سیاسی در این کشور است. من فکر می کنم زنان در حال رفتن به خط مقدم. در مینه سوتا آنها باید 40 سیاه در حال اجرا برای دفتر برای هر سطح از شما می توانید تصور کنید: شورای شهر, مدرسه, مدیره, سناتور, نمایندگان. من باور دارم که [جو بایدن] را نام یک زن به عنوان همسر در حال اجرا. ما می دانیم بسیاری از زنان در حال اجرا برای آن موقعیت است. او نمی خواهد در موقعیت او در حال حاضر اگر آن را برای زنان. زنان در حال تغییر چشم انداز در حال حاضر و به اعتقاد من آنها ادامه خواهد داد به انجام این کار.

Q: آیا شما یک لحظه و یا یک پروژه است که شما درگیر شده است که با ارزش ترین از زندگی حرفه ای خود را تا کنون ؟

یک: زمانی که من در حال اجرا برای دفتر من مدیر کمپین یک 21 ساله پاکستانی جوان زن تاریخ در کالج. او رهبری یک سازمان حرفه ای مبارزات انتخاباتی. ما مطرح شده پول بیش از هر نامزد در حال اجرا برای این صندلی و افزایش میزان مشارکت 13 درصد. آن شگفت انگیز بود برای تماشای این زن جوان اجرای این کمپین.

پروژه من بیشتر افتخار است فراجنسیتی عدالت بودجه پروژه (TJFP). آن آغاز شده در نیویورک و ایجاد شد چرا که هیچ کس در حال سرمایه گذاری در حمایت از ترانس منجر ترانس و یا شناسایی پروژه ها از جمله پایه است. کمتر از 1 درصد از پایه سرمایه گذاری می رود به ترانس مردم است. ما تصمیم گرفتیم ما قصد داریم برای انجام این کار خودمان; جمع آوری پول و آن را با تمرکز بر سیاه و POC رهبری گروه است.

من بخشی از تیم 50K سال اول و در این سال 7 سال 500K. این برای من شگفت انگیز است که ما در این است که ما قادر به ایجاد این سازمان برای مراقبت از خودمان است. در این زمان هنگامی که ما می بینیم ترانس, سیاه و قهوه ای زنان به قتل ما نیاز به سازمان هایی که در حال رفتن به بلند کردن اجسام از حقوق خود. ما در حال ارائه منابع (بهداشت و درمان, کمک های مالی و غیره.), ایجاد خود ما فرصت و خود ما را پشتیبانی می کند.

Andrea خواسته است که شما به کمک به TJFP به افتخار او.

گزارش این آگهی

چگونه برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند رهبر

1. شروع که در آن شما هستند

"در بسیاری از سیاست است که اتفاق می افتد در محیط های دانشگاهی. عضویت و فوق برنامه باشگاه. اجرا برای پردیس دفتر" جنکینز گفت.

2. درگیر شدن در جامعه خود را

"داوطلب و دریافت به دانستن مردم و مسائل خود را. این که به پایان می رسد تا خدمتگزاران مردم که درک جامعه و مسائل مردم روبرو هستند. آن پایین می آید به آن, کمک به مردم منجر شود زندگی بهتر" جنکینز گفت.

چگونه برای اتصال با آندریا Jenkins

فرم تماس: http://www2.minneapolismn.gov/ward8/contact-ward8.

نوشتن نامه ای خطاب به:

350 جنوبی 5th Street, اتاق 307
Minneapolis, MN 55415

به او تماس: 612-673-2208



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن