ارسال گزارش سوء اتهامات علیه DC تیم NFL

توسط استفان stefanie marieواشنگتن پست در گزارش روز شنبه که 15 زن کارمندان سابق این شهر NFL حق رای دادن گفت: آن

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

توسط استفان stefanie marie

واشنگتن پست در گزارش روز شنبه که 15 زن کارمندان سابق این شهر NFL حق رای دادن گفت: آنها از نظر جنسی مورد آزار و اذیت در طول زمان خود را با این تیم است.

در بیانیه این تیم گفت: در آن طول می کشد مسائل از رفتار کارمند به طور جدی و افزود: "در حالی که ما صحبت نمی کنم به کارمند خاص شرایط عمومی که جدید اتهامات اخلاقی به ارمغان آورد جلو که بر خلاف این سیاست ما آدرس آنها بی درنگ."

در همین حال سه نفر از اعضای دفتر جبهه دیگر با سازمان و صاحب دن اسنایدر استخدام یک District of Columbia حقوقی به بررسی این باشگاه, فرهنگ, سیاست و اتهامات از محل کار در آوریم. بث ویلکینسون از Wilkinson والش LLP تایید کرد به گزارش آسوشیتد پرس که این شرکت تا به حال حفظ شده است به انجام یک بررسی مستقل.

مدیر بازیکن پرسنل الکس سانتوس, دستیار Richard Mann دوم و دیرین پخش و معاون ارشد لری مایکل دیگر با این تیم است. مایکل چهارشنبه اعلام کرد او پس از بازنشستگی از 16 سال است.

سانتوس, مان, مایکل سابق و مدیران کسب و کار دنیس گرین و میچ Gershman ذکر شد در پست داستان.

واشنگتن در میان چندین ماه قابل تغییر است. رئیس جمهور بروس آلن اخراج شد در پایان 2019 فصل مربی ران ریورا استخدام شد و در روز سال نو و با توجه به کنترل از فوتبال عملیات و تیم در این هفته اعلام کرد این آزادسازی به نام "ردسکینز" پس از 87 سال است.

آلن خروج همزمان با شلیک از تیم قبلی پزشکی و آموزش کارکنان و ریورا آورده مربیان با او از کارولینای و استخدام جدید مربیگری کارکنان.

___

بیشتر AP NFL: https://apnews.com/NFL و https://twitter.com/AP_NFL



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب