پورتلند شهردار اشک تانک توسط ما عوامل به عنوان اعتراض به شدت گرفتن

توسط جیلیان FLACCUSپرتلند سنگ. (AP) — شهردار پورتلند اورگان بود اشک با گاز کشته شده توسط دولت ایالات متحده به

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

توسط جیلیان FLACCUS

پرتلند سنگ. (AP) — شهردار پورتلند اورگان بود اشک با گاز کشته شده توسط دولت ایالات متحده به عنوان عوامل او ایستاده بود در خارج از دادگاه فدرال در طول یک شب دیگر از تظاهرات علیه حضور پلیس فدرال فرستاده شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به سرکوب این شهر در حال انجام بدهم.

شهردار تد ویلر یک دموکرات به نظر می رسد کمی خیره شدن و سرفه و گفت: شنبه شب این اولین بار بود او شده است می خواهم اشک با گاز کشته شوند.

او را در یک جفت عینک کسی دست او و آب نوشید اما خود را ترک نمی کند نقطه در مقابل اعتراض و در ادامه به گاز اشک آور به تظاهرات خروشان — با معترضان روشنایی یک آتش سوزی بزرگ بین محافظ نرده و علامت O. هتفیلد دادگاه فدرال در میان pop-پاپ-پاپ برای تلفن های موبایل از ماموران فدرال استقرار گاز اشک آور و نارنجک به جمعیت.

آن را بلافاصله روشن اگر این عوامل می دانستند ویلر بود در میان کسانی که در جمعیت زمانی که آنها با استفاده از گاز اشک آور.

پیش از آن در شب ویلر بیشتر بود jeered به عنوان او تلاش برای تجمع تظاهرکنندگان که در درگیری شبانه با ماموران فدرال بود اما به طور خلاصه تحسین زمانی که او فریاد زد: "Black Lives Matter" و پمپ مشت خود را در هوا.

در یک صدای جیر جیر شنبه تهمت با اشاره به ویلر به عنوان "چپ رادیکال شهردار پورتلند که شب گذشته هو شد & فریاد از وجود توسط آشوبگران & آنارشیست ها."

چرخ های مخالف ماموران فدرال حضور در اورگان بزرگترین شهرستان. او در مواجهه انتقادات و حضور او نشده بود مورد استقبال بسیاری از تظاهرکنندگان که فریاد می کشید و سوگند در او.

"من می خواهم برای تشکر از هزاران نفر از شما که آمده اند به مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اشغال این شهر" ویلر گفت: صدها نفر از مردم در مرکز شهر جمع شده بودند. "دلیل این است که مهم است آن است که فقط اتفاق می افتد در پورتلند ... ما در خط مقدم اینجا در پورتلند."

ویلر متهم شده است توسط منتقدین از جمله اعضای شورای شهر از reining در محلی که پلیس با استفاده از گاز اشک آور چند بار در تظاهرات قبل از اینکه ماموران فدرال وارد اوایل این ماه در پاسخ به نزدیک به دو ماه از شبانه اعتراضات پس از جورج فلوید کشته شد. و شهرستان رهبران کسب و کار را محکوم کرده اند ویلر برای آوردن وضعیت تحت کنترل قبل از این عوامل نشان داد.

وزارت امنیت داخلی وزیر چاد گرگ انکار کرد که ماموران فدرال بودند برافروختن وضعیت در پورتلند. او گفت: "فردا صبح" در روز پنج شنبه که ویلر قانونی جرم و جنایت در این شهر با رفتن به جلوی جمعیت تظاهرکنندگان که در آن آتش روشن شد و مردم در تلاش برای پایین کشیدن نرده های محافظ.

گرگ گفت: ویلر ذکر کرده خشونت در شهر فدرال از ماموران وارد شدند.

ویلر شرکت نکرد در روشنایی هر یک از آتش سوزی و یا تلاش برای پاره کردن حصار و احاطه شده بود توسط تیم امنیتی زمانی که او با گاز کشته شد.

قبلا معترضان برگزار می شود علائم و گفت "گاز اشک آور تد" در اشاره به پورتلند پلیس اداره استفاده از این ماده قبل از ماموران فدرال وارد است. به عنوان چرخ سمت چپ در اعتراض به منطقه حدود 12:40 a. m. روز شنبه یک نفر فریاد زد که او باید وجود داشته باشد "هر شب."

کمتر از یک ساعت پس از چرخ سمت چپ پورتلند اداره پلیس اعلام کرد درگیری هایی در سایت و تهدید به استفاده از گاز اشک آور اما افسران هرگز و هیچ دستگیری.

در بیانیه ای بعد از پنج پلیس گفت: جمعیت پرتاب کوکتل مولوتوف روشن آتش سوزی در یک پارک و در سطل زباله و منتشر شد صدها گالن آب از شیرهای آتش نشانی.

قبل از او جدا-گاز کشته ویلر انتقاد قرار گرفته بود برای برش پلیس محلی و بودجه برای اختصاص پورتلند پلیس برای محافظت از معترضان از ماموران فدرال.

ویلر ظاهر در اعتراض به منطقه آمد ساعت پس از وکلای دولت برای اورگان خواست یک قاضی به صدور سفارش محدود در برابر عوامل مستقر برای tamp پایین در تظاهرات.

استدلال آمد در یک طرح دعوی در دادگاه توسط اورگان دادستان کل الن روزنبلوم که متهم ماموران فدرال از دستگیری معترضان بدون علت احتمالی دستگاه های همزن آنها را دور در بینام و اتومبیل و با استفاده از نیروی بیش از حد. مقامات فدرال باید مورد مناقشه کسانی که اتهامات.

طرح دعوی در دادگاه است که بخشی از رشد انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن را که ارسال می شود ماموران فدرال به پورتلند و دستور در حال انتظار برای آنها را به سر به شیکاگو و Albuquerque, New Mexico, برای مبارزه با افزایش جرم و جنایت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت کرده است و جدایی سیاسی کشور تقسیم شده و به طور بالقوه راه اندازی یک بحران قانون اساسی ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری. دموکراتیک شهرداران از 15 شهرستانها را محکوم کرده اند استفاده از ماموران فدرال در نامه ای به دادستان کل ایالات متحده.

جلسه دادگاه با تمرکز بر اقدامات بیش از 100 ماموران فدرال در پاسخ به اعتراضات در خارج از پورتلند دادگاه است.

حرکت می پرسد ایالات متحده در منطقه قاضی مایکل مسامان به فرمان عوامل از وزارت امنیت میهن و رسوم و گشت مرزی فدرال خدمات حفاظتی و خدمات مارشال ایالات متحده بلافاصله به توقف بازداشت معترضان بدون علت احتمالی شناسایی خود و سازمان خود را قبل از دستگیری هر کسی توضیح دهد که چرا بازداشت در حال وقوع است.

روز دوشنبه یک قاضی است که انتظار می رود به شنیدن استدلال در یک چالش قانونی که اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در زمینه به نمایندگی از روزنامه نگاران از جمله یک عکاس آزاد برای ارتباط مطبوعات و حقوقی که ناظران می گویند که آنها هدف قرار گرفتند توسط پورتلند پلیس در حالی که مستند تظاهرات.

ACLU واصل طرح دعوی در دادگاه روز شنبه به نمایندگی از پزشکان داوطلب شده اند که با توجه به مجروح شد.

ویلر, 57, یک, نسل ششم gray industries متولد و بزرگ شده در پورتلند و محلی با حضور در مدارس دولتی.

___

دنبال جیلیان Flaccus در توییتر در http://www.twitter.com/gflaccus.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن