پورتلند آماده برای ما عوامل به قدم به عقب از تظاهرات

توسط جیلیان FLACCUSپرتلند سنگ. (AP) — اورگان پلیس آماده دوشنبه به بیش از حفاظت از یک دادگاه فدرال در پورتلند ش

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

توسط جیلیان FLACCUS

پرتلند سنگ. (AP) — اورگان پلیس آماده دوشنبه به بیش از حفاظت از یک دادگاه فدرال در پورتلند شده است که هدف از تظاهرات خشونت آمیز در یک معامله بین فرماندار دموکرات و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که با هدف جلب پایین فدرال حضور و ارائه شده و امید بسیار مورد نیاز detente در شهرستان roiled دو ماه از ناآرامی.

پورتلند پلیس پاک کردن یک پارک در سراسر از علامت O. هتفیلد فدرال دادگاه که تظاهرکنندگان استفاده کرده اند به عنوان یک مرحله بندی زمین در حالی که سربازان دولت به رهبری به مرکز شهر پورتلند در آماده سازی خود را برای اولین بار پلیس با تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی است. این روشن نیست که اگر این حرکت را به سهولت تنش در شهرستان لیبرل که در آن مردم در حال decrying خشونت توسط اجرای قانون است.

بر اساس این توافق اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی است. کیت براون ماموران فدرال فرستاده شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به آغاز شد مرحله به مرحله برداشت شنبه با Oregon State Police مصرف بیش از خارج از ساختمان. اما مقامات فدرال را تحت فشار قرار دادند گفت: ماموران را ترک نمی کنید این شهر به طور کامل اما در حالت آماده به کار در مورد آنها مورد نیاز است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار داشت در یک صدای جیر جیر که ایالات متحده افسران می ماند در پورتلند تا خشونت تحت کنترل است.

"اگر او می تواند آن را انجام نمی, دولت فدرال آن را انجام دهد برای او. ما نمی خواهد ترک تا زمانی که ایمنی!" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت: در مورد براون گفت که او انجام نمی دهد به اندازه کافی برای کنترل "آنارشیست ها & آشوبگران."

در آماده سازی برای تحویل سربازان دولت محلی کلانتر و پلیس پورتلند ملاقات و موافقت به استفاده از گاز اشک آور به جز در مواردی که وجود یک خطر و آسیب جدی و یا مرگ شهردار تد ویلر گفت. ماموران فدرال ارسال به شهرستان در اوایل ماه جولای استفاده کرده اند و آن را شبانه به عنوان معترضان تنبلی و سنگینی حرکت کردن سنگ آتش بازی و اشیاء دیگر.

"فدرال ماموران با استفاده از C. S. گاز گسترده یکسره و شبانه" گفت: چرخ با استفاده از اصطلاح دیگری برای مواد شیمیایی محرک. "و به همین دلیل است که افزایش رفتار ما در حال دیدن در خیابان به جای deescalating آن — و این که چرا این باید به پایان رسیده است."

ویلر که خود را با گاز کشته شد زمانی که او پیوست معترضان در خارج از دادگاه هفته گذشته اضافه شده است که گاز اشک آور "را به عنوان یک تاکتیک واقعا نیست که موثر" از آنجا که معترضان باید ملبس به ماسک گاز و اغلب بازگشت به این اقدام پس از دوره نقاهت بعد برای چند دقیقه. این دموکرات نیز عذرخواهی به تظاهرات مسالمت آمیز در معرض گاز اشک آور توسط پلیس پورتلند قبل از مقامات فدرال وارد است.

"باید آن را هرگز اتفاق افتاده است. من مسئولیت شخصی برای آن و من متاسفم" گفت: ویلر که همچنین کمیسر پلیس به دست آورده و به نام مستعار "گاز اشک آور عروسکی" در اوایل تظاهرات بود.

رئیس پلیس چاک Lovell گفت: او معتقد جدید همکاری بین سازمان های اجرای قانون محلی خواهد شد دیده می شود "به عنوان یک پیروزی در راه های بسیاری."

"بسیاری از مردم بیرون آمد و به ابراز نارضایتی مردمی از دولت فدرال در اینجا و درگیر شدن در کنترل جمعیت با اعضای جامعه ما" Lovell گفت. "بنابراین من امیدوار هستم که در بسیاری از سطوح که مردم خوشحال هستند در این توسعه است."

همچنین روز شنبه یک county قاضی اعطا سفارش ضابط موقت محرومیت شهرستان از جمله پلیس از جمع آوری یا نگهداری صوتی یا تصویری از معترضان ، نظم ناشی از طرح دعوی در دادگاه واصل شده توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و نه مربوط به تحقیقات جنایی The gray industries/OregonLive گزارش شده است. آن منقضی می شود Aug. 10.

پورتلند دیده است شبانه تظاهرات پس از جورج فلوید درگذشت ممکن است پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو به, سیاه, مرد گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است.

تظاهرات در برابر جذب تا به 10000 نفر به صورت مسالمت آمیز راهپیمایی و تظاهرات در اطراف شهرستان. اما برخی از معترضان به خشونت شده است که به طور فزاینده کارگردانی در دادگاه و دیگر اموال فدرال.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ارسال می شود ماموران فدرال برای محافظت از دادگاه در اوایل این ماه و سرکوب ناآرامی اما این استقرار تا به حال در مقابل اثر reinvigorating معترضان که بر یک نقطه وحدت در مخالفت با فدرال حضور.

تظاهرات شبانه در دادگاه در حال حاضر شروع مسالمت آمیز اما پایان با تظاهرکنندگان پرتاب آتش بازی, شعله, سنگ ها و بلبرینگ در فدرال عوامل که پاسخ با استفاده از گاز اشک آور نارنجک و اسپری فلفل.

دولت ایالات متحده تا به حال دستگیر 94 نفر به عنوان چهارشنبه و 400 نفر دستگیر شده اند توسط پلیس پورتلند.

یک AP تجزیه و تحلیل بیش از 200 دستگیری سوابق نشان می دهد که حتی کسانی که متهم به قانون شکنی در طول شبانه تظاهرات نمی منظمی جا به مغلوب ساختن پیشی جستن را شسته و رفته تصویر از معترضان به عنوان "آنارشیست ها و آشوبگران."

AP که 95 درصد از افراد دستگیر شده توسط پلیس و ماموران فدرال محلی شد. اکثریت قریب به اتفاق هیچ سابقه کیفری در اورگان. بسیاری از به نظر می رسد دانشجویان و متوسط سن 28 دادگاه سوابق نشان می دهد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن