سیاستمداران در حال شکست ما

رئیس جمهور ایالات متحده نباید وزن در تئوری های توطئه بودن پرت در اطراف رسانه های اجتماعی به ویژه هنگامی که آنه

توسط ATSHNEWS در 25 خرداد 1399

رئیس جمهور ایالات متحده نباید وزن در تئوری های توطئه بودن پرت در اطراف رسانه های اجتماعی به ویژه هنگامی که آنها شامل خصوصی شهروندان است. قطعا چنین غیر مسئولانه شعارهای باید محدود در این زمان از اوج ملی تنش و اضطراب است.

روز سه شنبه چند روز پس از 75 سال از معترضان مارتین Gugino شد دیده می شود تحت فشار قرار دادند به زمین توسط دو بوفالو افسران پلیس و خونریزی در پیاده رو, رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر به شناور یک نظریه است.

"بوفالو از معترضان راندند توسط پلیس می تواند یک ANTIFA provocateur" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "75 ساله مارتین Gugino بود تحت فشار قرار دادند دور پس از ظاهر شدن به اسکن پلیس ارتباطات در جهت سیاه و سفید کردن تجهیزات. @OANN من به تماشای او سخت تر از رانده شد. بود با هدف اسکنر. می تواند مجموعه ای ،

این توییت به اشتراک گذاشته شده و بیش از 155 هزار بار و ساخته شده راه خود را به چاپ آنلاین و پخش اخبار چرخه.

این پیام از فرمانده کارائی ایمان در توانایی های خود را به انجام خود را در خو شیوه و حق دارد شهروندان این کشور فقط بدونم که دقیقا جایی که رئیس جمهور از ذهن است که ما خیلی مهمتر نیاز به او را با تمرکز بر چالش های بسیار زیاد در دست است.

علاوه بر این رهبر جهان آزاد باید با استفاده از پلت فرم خود را به قلدر و impugn یک شهروند ایالات متحده. چنین لفظی ضرب و جرح در آمار و ارقام مانند جو Scarborough به اندازه کافی بد است اما مارتین Gugino چیزی برای به دست آوردن خشم رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. اعتراض و اعمال نافرمانی مدنی حفاظت شده تحت قانون اساسی ما است.

به همین ترتیب دیگر انتخاب رهبران باید فورا متوقف تحریک تنش های نژادی سیاسی به دست آورید.

در روز پنج شنبه هرزه جو Kennedy III پرسیدم 99 سال پیش یک اوباش قتل عام صدها نفر از مردم در Greenwood منطقه تولسا.نژادپرست ترین رئیس جمهور طول عمر من دقیقا می داند که چه پیام او ارسال هنگامی که او می رود وجود دارد در Juneteenth."

مفهوم این است که به نحوی به رئیس جمهور تهمت جشن تولسا مسابقه کشتار از سال 1921 که در آن نمرات سیاه آمریکایی زخمی شدند, کشته و سفید تظاهر کنندگان که بی اساس است و شدید التهابی است.

به همین ترتیب ماساچوست سناتور الیزابت وارن او را به استوک تنش های نژادی به tweeting "ما شاهد آن در ویسکانسین در ماه آوریل و ما آن را دیدم دوباره دیروز در گرجستان است. جمهوری خواهان در هیچ چیزی را متوقف به سرکوب حق رای — به خصوص برای جوامع و جوامع از رنگ. این است که نه دموکراسی."

و آن را پایان نیست با شعارهای رادیکال. آمریکایی ها در حال تشویق به دنبال خشونت و تخریب نسبت به کسانی که به عنوان سیاسی دشمنان است. زمانی که بحث گسترده شورش که منجر به صدمات و مرگ و غارت و سوختن از کسب و کارهای کوچک در سراسر آمریکا ماساچوست دادستان کل Maura هیلی برای ما سخنرانی که "آمریکا در حال سوختن است. اما این که چگونه از جنگل ها رشد می کنند."

درگیر شدن در بی اساس تئوری های توطئه در مورد خصوصی شهروندان شلاق تا نفرت نژادی و توجیه خشونت سیاسی باید زیر ما انتخاب رهبران.

این حوادث جدا شده است. این نوع لفاظی تبدیل به نرمال در سیاست است. رئیس جمهور خوراک توییتر نباید با آشغال آتش زا مزخرف و نه باید به زبان دیگران منتخب ما به نمایندگی از ما. متاسفانه زمانی که چنین زبان و پیام کشت سال بیش از سال از آن تراوش می کند به فرهنگ است.

سیاستمداران نیاز به گرفتن بهتر است. این که آیا آن است که در کاخ سفید یا کنگره و یا ما خانه ملت در اینجا در کشورهای مشترک المنافع و یا شهر ما و شهر سالن در سراسر کشور ما دموکراسی رنج می برد به عنوان یک نتیجه از ما بدبینانه سیاست و کم عمق رهبران فرصت طلب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب