پلیس با استفاده از زور پایین اما نه در همه دسته بندی ها

محتوای مقاله در ادامهاستفاده از سلاح های دیگر نیز گزارش شده با استفاده از باتون و تیزر با استفاده از هر دو زیر

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

استفاده از سلاح های دیگر نیز گزارش شده با استفاده از باتون و تیزر با استفاده از هر دو زیر متوسط. OC اسپری با اشاره به بیشتر معمولا به عنوان اسپری فلفل استفاده شد و در مجموع شش بار در سال 2019 کمی بالاتر از 4.6 به طور متوسط. باتوم استفاده شد و تنها دو بار در حالی که یک تیزر مستقر شد 13 بار — دومی زیر پنج سال به طور متوسط 15.4.

سگ استقرار بدون آسیب دیدگی شد و زیر متوسط بود و فقط کمی کمتر از متوسط در مواردی که صدمات رخ داده است. در 2019, حوادث با صدمات گزارش شده 26 بار.

استفاده از تاکتیکی تیم در 24 بود فقط کمی بالاتر از 23.2 متوسط است.

همه با استفاده از زور باید گزارش به ساسکاچوان پلیس کمیسیون. بر اساس این گزارش "تغییرات در ما استفاده از زور را به نظر می رسد یک رابطه به تغییر ماهیت جرم و مواد مخدر و سلاح گرم در جامعه است." استفاده از سلاح گرم و مواد مخدر مانند کریستال مت افزایش یافته است به طور پیوسته برای چند سال گذشته در رجاینا.

این گزارش همچنین اشاره کرد در حال حاضر هیچ راه است که در آن به مسیر موفقیت د-تنش های آموزشی که ارائه شده است در کنار آموزش های مختلف در استفاده از زور.

در جلسه روز پنجشنبه شهرستان, رئیس پلیس اوان بری گفت: د-افزایش آموخت و در طول آموزش هر دو به استخدام و در طول سالانه recertification.

hpolischuk@postmedia.com

twitter.com/LPHeatherP

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن