پلیس: پاپ دود رسانه های اجتماعی منجر قاتلان به خانه لا

توسط استفانی DAZIOلس آنجلس (AP) — مقامات بر این باورند افزایش رپ پاپ دود ضرب گلوله کشته شد در لس آنجلس خانه-ته

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

توسط استفانی DAZIO

لس آنجلس (AP) — مقامات بر این باورند افزایش رپ پاپ دود ضرب گلوله کشته شد در لس آنجلس خانه-تهاجم سرقت در ماه فوریه پس از خود را در رسانه های اجتماعی پست های led پنج مظنون به خانه او اجاره پلیس گفت: پس از کارآگاهان دستگیر و این گروه صبح روز پنج شنبه.

پلیس لس آنجلس بود در ابتدا با تخفیف یک سرقت تئوری در روز پس از 20 سال, رپ مرگ Feb. 19 در یک خانه در هالیوود هیلز. پاپ دود را نام قانونی بشار Barakah جکسون.

سروان. جاناتان Tippet که نظارت اداره پلیس لس آنجلس نخبگان سرقت-قتل بدست آورد گفت: سه مرد و دو پسران نوجوان به احتمال زیاد رفت و به خانه, چرا که آنها می دانستند پاپ دود سیگار وجود دارد از رسانه های اجتماعی پست. آنها را به سرقت برده موارد از خانه هر چند Tippet گفت که او نمی تواند فاش کردن آنچه در نظر گرفته شد. نوجوانان 15 و 17 سال.

"ما اعتقاد داریم که این یک سرقت بود. در ابتدا ما واقعا باید شواهد اما پس از آن ما کشف برخی دیگر از شواهدی است که نشان داد این بود که احتمال حمله به خانه رفته بد" Tippet گفت: آسوشیتد پرس در روز پنج شنبه.

پنج مظنون دستگیر شده بودند صبح روز پنجشنبه به عنوان کارآگاه در خدمت چندین حکم جستجو در لس آنجلس. همه بر این باور هستند که اعضای یک جنوب لس آنجلس باند که Tippet نمی خواهد نام و حداقل برخی از آنها تصور می شود مربوط به یک 2019 قتل زمانی که مبارزه را تشدید کرد به تیراندازی در خارج از رز باول در پاسادنا.

سه مرد شناخته شدند Jaquan مورفی, 21 کوری واکر 19 و Keandre D. راجرز, 18, همه از لس آنجلس. مردان برگزار می شد در ازای 1 میلیون دلار وثیقه هر کدام. این روشن نیست که آیا هر یک از مردان بود و وکلای مدافع.

پاپ دود و همراهان خود را به ماندن در خانه هستند و نه اعتقاد به ارتباط با باند Tippet گفت. هیچ کس دیگری به ضرب گلوله کشته شد در این حادثه.

لس آنجلس تایمز گزارش داد در ماه فوریه که رپ تا به حال ارسال شده عکس از او نما با یک استخر بی نهایت در خانه, حیاط خلوت, و همچنین به عنوان یک تصویر از لس آنجلس افق از آنچه که بود به احتمال زیاد خانه حیاط خلوت. در یکی دیگر از پست های پاپ دود و یا یک عضو از همراهان خود را با قرار دادن یک عکس از یک کیف هدیه با برچسب تپه های هالیوود آدرس و عکس های مختلف را به او نشان داد نما توسط یک رنجر رور در یک نقطه که در آن خانه نشانی تا حدی بود که در پس زمینه قابل مشاهده.

"این اعتقاد ما است که (خانه-تهاجم سرقت) بود و بر اساس برخی از رسانه های اجتماعی" مطالب Tippet گفت. "آن را بر اساس این واقعیت است که او ارسال اطلاعات خود را ممکن است کمک به او را به دانستن که در آن برای پیدا کردن او را."

خانه که در آن تیراندازی رخ داده است متعلق به ادوین Arroyave و همسرش Teddi Mellencamp دختر Rock & Roll Hall of Famer John Mellencamp و یک ستاره "زنان خانه دار واقعی از بورلی هیلز."

Teddi Mellencamp قبلا گفته در Instagram که زن و شوهر تا به حال شده است به اطلاع از تیراندازی در اجاره خود را اما می دانستم که هیچ بیشتر از آنچه که آنها تا به حال دیده می شود در گزارش های رسانه ها.

پاپ دود وارد رپ صحنه در سال 2018 و شکست با "خوش آمدید به حزب" a gangsta سرود با خود می بالد در مورد حوادث قتل و مواد مخدر است که تبدیل به یک احساس و باعث Nicki Minaj به رها کردن یک آیه در یک ریمیکس است.

در اوایل سال جاری, پاپ, دود منتشر mixtape "دیدار وو 2" که عرضه در شماره 7 در بیلبورد 200 بالا نمودار آلبوم. آن را دنبال کنید تا به اولین انتشار رسمی, "دیدار با خواستگاری." رپر هم محبوب ضربه "Gatti" با Travis Scott و Jackboys و "دیور."

او عمده برچسب اولین آلبوم "شلیک برای ستاره ها هدف برای ماه" بود اجرایی تولید شده توسط 50 درصد. آن منتشر شد پس از مرگ جمعه گذشته به مثبت بیشتر بررسی و ویژگی های ظاهر از هنرمندان محبوب از جمله آینده DaBaby و Quavo.

___

آسوشیتد پرس نویسنده جاناتان dani w کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن