پلیس تعمیرات اساسی dims ایران سنا لایحه مسدود شده توسط دموکرات ها

توسط لیزا MASCAROمهر — یک جمهوریخواه لایحه پلیس متوقف شنبه مسدود شده توسط سنا دموکرات ها که رد آن را به عنوان

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

توسط لیزا MASCARO

مهر — یک جمهوریخواه لایحه پلیس متوقف شنبه مسدود شده توسط سنا دموکرات ها که رد آن را به عنوان ناچیز "خرده" در یک رای است که سیگنال های فروپاشی در حال حاضر کنگره تلاش برای پاسخ به تظاهرات توده ای بیش قتل مردم سیاه و سفید.

با یک شمارش افتاد که تقریبا به طور انحصاری در امتداد خط حزب کنگره رسیده آشنا بن بست با وجود اعتراض عمومی بیش از مرگ جورج فلوید Breonna تیلور و دیگر آمریکایی ها. نظرسنجی نشان می دهد این کشور به شدت می خواهد تغییرات. اما در بن بست دموکرات ها و جمهوری خواهان در حال سرزنش یکدیگر به عنوان یک نسل بحران بیش نژادی و بی عدالتی ها و تاکتیک های پلیس منفجر, در خارج از درب.

"من نا امید" گفت: سناتور. Tim Scott, تنها, سیاه, حزب جمهوری خواه و سناتور و نویسنده از ایران با قانون.

"مسئله این است که آیا ما مهم است ؟" او پرسید: بازتاب سخنان Black Lives Matter جنبش در طول پرشوری در مجلس سنا سخنرانی که درو تشویق از همکاران خود را. "ما گفت: نه امروز."

چشم انداز آینده نامشخص است به عنوان دموکرات را فشار دهید به جلو پنج شنبه با مجلس رای خود را در لایحه گسترده تر بسته است که برخی به تایید شود. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل عهد کرده است به دوباره سعی کنید قبل از ژوئیه 4 تعطیلات. در عین حال اقدام سریع به نظر می رسد دشوار است.

با بن بست طرفین به حل و فصل سیاسی خود را به راحتی مناطق حتی اگر آنها ناراضی با نتیجه واقعی. جمهوری خواهان هستند اندود شده تا مستقیما پشت اسکات منحصر به فرد معتبر صدای در اتاق بازگویی تجربه های شخصی خود را با نژاد پرستی در دست پلیس است. دموکرات ها به رهبری توسط مجلس سنا و نانسی پلوسی رهبر اقلیت چاک شومر در حال ایستاده با مترقی و مدنی خواستار مخالفت قاطع جمهوری خواه رویکرد است.

سناتور. کامالا هریس D-کالیفرنیا خار کنار اوباما لایحه به عنوان نامناسب خرده که پاسخ نمی دهند به یک جنبش است که امتداد از امت تا به رادنی کینگ به امروز.

"ما بخشی از یک جنبش است که مدت ها پیش آغاز شده و این جنبش نخواهد بود منصرف," هریس گفت.

وی تاکید کرد: همکاران به "اجازه دهید ابتدا بود امروز" و شروع کرد به سوی بهتر لایحه.

ایران با عدالت عمل دیده می شود توسط هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات ها به عنوان یک نقطه شروع در گسترده تر بحث بر سر چگونه بهترین برای تغییر شیوه های پلیس. آن را ایجاد یک پایگاه داده ملی از پلیس استفاده-از-نیروی حوادث محدود کردن پلیس chokeholds و راه اندازی آموزش جدید روش ها و کمیسیون ها به مطالعه مسابقه و اجرای قانون است.

بسته از جمهوری خواهان است که به عنوان گسترده به عنوان یک دموکرات پیشنهاد عدالت در پلیس عمل می کنند که حکم بسیاری از تغییرات و خواهد بیشتر با تغییر قانون فدرال برای پلیس سوء رفتار و برگزاری افسران شخصا مسئول خسارت در دعاوی است.

یک صورت فلکی از مشخصات بالا, حقوق مدنی افراد مشهور و رهبران صنعت به صف پشت دموکراتیک لایحه در حالی که کنگره سیاه حزبی خواست بدون رای در ایران ، اجرای قانون و گروه های کسب و کار از جمله آمریکا اتاق بازرگانی خواسته اند که هر دو طرف برای پیدا کردن زمینه های مشترک.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی ایران با تلاش به عنوان یک "بزرگ بیل." اما او اذعان کرد در طول یک رویداد چهارشنبه در کاخ سفید که تفاوت با دموکرات ها ممکن است به این معنی که هیچ لایحه قانون می شود.

"اگر چیزی اتفاق می افتد با آن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با یک شانه از شانه های او "این یکی از آن چیزهایی است. ما متفاوت اند."

رای 55-45 عدم رسیدن به 60 رای آستانه مورد نیاز برای پیشبرد. دو دموکرات ایالت آلاباما داگ جونز و غرب ویرجینیا ایالت Joe Manchin همراه با سن. Angus King of مین مستقل که قفقاز با دموکرات ها رای دادند با جمهوری خواهان برای باز کردن این بحث.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل انتقاد دموکرات ها به عنوان درگیر شدن در "سیاسی بی معنی است." او روشن رای خود را به هیچ یک رویه حرکت می کند به طوری که او می تواند به سرعت به ارمغان بیاورد این لایحه را برای تجدید نظر.

معاون رئیس جمهور مایک پنس پیوست سنا توافق ناهار پس از رای دادن اما به نظر می رسد آنها به طور عمده مورد بحث COVID-19 بحران با توجه به یک جمهوری خواه اعطا گمنامی به بحث در مورد جلسه خصوصی.

به ایران به طور بالقوه ادامه دموکرات ها در حال تلاش برای وادار کردن جمهوری خواهان به میز مذاکره است . این دو لایحه در مجلس نمایندگان و سنا نسخه در نهایت باید همان را برای تبدیل شدن به قانون است.

اسکات قول داد برای باز باقی می ماند به بسیاری از تغییرات دموکرات هستند پیشنهاد مانند به طور کامل ممنوع chokeholds و یا جمع آوری دقیق تر داده ها در پلیس سوء. و مک کانل متعهد شده است که اجازه می دهد تا مقدار زیادی از بحث در پتانسیل اصلاحات.

اما عمق دموکرات' بی اعتمادی مک کانل اجرا می شود عمیق و سناتورها خودداری رای خود را به عنوان اهرم اعتقاد داشتند هنگامی که آمریکا تصویب لایحه در مجلس سنا جمهوریخواهان مواجه ناگهانی احساسات عمومی انتخاب خواهد شد اما به مذاکره کنند.

نه بیل می رود تا آنجا که برخی از فعالان خواهید با تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و تغییر منابع به دیگر خدمات اجتماعی.

سناتور. Cory Booker, D-N. J., یکی دیگر از co-نویسنده دموکرات لایحه اشاره کرد که مک کانل تماس خود را در "Grim Reaper" برای اجازه دادن به خانه صورتحساب مرگ در سنا و مورد سوال اگر او همان را انجام خواهد داد در این زمان.

اما تنش های در حال اجرا در یک موضوع تا به این کشور زده از هم جدا تقریبا از زمان تاسیس آن.

جمهوری خواهان با انتقاد پلوسی گفت: جمهوری خواهان در حال "تلاش برای قتل, در واقع — قتل جورج فلوید" با صورتحساب خود را.

اسکات در روز سه شنبه برای همکاران را نژادپرستانه و تهدید به پیام های پست صوتی او به تازگی دریافت کرده است. برخی از سناتورهای شوکه شده بودند و پیشنهاد او نیاز به امنیت حفاظت اسکات مشاور گفت. سناتور است و با توجه به گزینه های خود را مشاور گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لوری tanya warren, اندرو تیلور و جیل Colvin کمک به این گزارش.

آخرین مطالب