پلیس نه درمان گلاسکو دارویی و نقدی به عنوان تروریسم

توسط پان PYLAS و DANICA KIRKAلندن (AP) — اسکاتلندی اولین وزیر Nicola Sturgeon گفت: دارویی و نقدی در گلاسکو در

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

توسط پان PYLAS و DANICA KIRKA

لندن (AP) — اسکاتلندی اولین وزیر Nicola Sturgeon گفت: دارویی و نقدی در گلاسکو در روز جمعه به پایان رسید که با مشکوک بودن حادثه کشته شدن نیست درمان به عنوان تروریسم است.

مظنون به ضرب گلوله کشته شد مرده توسط پلیس در گلاسکو هتل که به نظر می رسد تا حد زیادی مسکن پناهندگی پناهجویان و پناهندگان. شش نفر دیگر از جمله یک افسر پلیس شده اند در بیمارستان بستری و در حال درمان برای صدمات است.

"پلیس باید فقط تایید کرد که در این مرحله آنها درمان این را به عنوان یک حادثه تروریستی," او گفت:. "اما البته هنوز جزئیات هنوز مشخص نشده است."

ماهیان خاویاری گفت: او تا به حال صحبت با نخست وزیر بوریس جانسون که با ابراز نگرانی و همدردی.

"این وحشتناک بعد از ظهر برای شهر گلاسکو" اسکاتلند گفت. "به وضوح وجود دارد در حال حاضر گمانه زنی های زیادی در اطراف این حادثه که همچنان تحت بررسی است."

"همه ما باید آنها را در ذهن به یاد خانواده های خود داشته باشید و مطمئن شوید که ما تمرکز بر روی تمام چیزهای زیادی را که شهر ما با هم" ماهیان خاویاری گفت.

"من از همه می خواهیم برای جلوگیری از چنین حدس و گمان به اشتراک نمی مضر و یا ناراحت کننده مواد در رسانه های اجتماعی و به دنبال مشاوره پلیس در حالی که تحقیقات در جریان است," او اضافه شده است.

افسر چاقو در, حادثه در پارک مسافرخانه هتل در غرب خیابان جورج حدود 1 بعد از ظهر بود و در "بحرانی اما با ثبات وضعیت" پلیس اسکاتلند دستیار ارشد پاسبان استیو جانسون گفت. به نام او بر مردم برای جلوگیری از این منطقه است.

پلیس اسکاتلند گفت: این وضعیت شده بود موجود است و هیچ تهدیدی برای عموم مردم. جانسون گفت: پلیس نبودند جستجو برای هر کس دیگری.

اسکاتلند پلیس فدراسیون که نشان دهنده اکثریت اسکاتلندی افسران پلیس گفت: آن را به اطلاع خانواده آسیب دیده افسر.

کریگ Milroy که شاهد پس از نزدیکی یک ساختمان اداری گفت: او را دیدم چهار نفر دور گرفته شده در آمبولانس.

"من تو را دیدم یک مرد دروغ گفتن بر روی زمین آفریقایی تبار بدون کفش در" Milroy گفت. "او بر روی زمین بود با کسی که برگزاری خود طرف. من نمی دانم اگر آن را یک گلوله زخم چاقو, زخم, و یا آنچه در آن بود."

Milroy مرد گفت: یکی از چهار دور گرفته شده توسط امدادگران و اعتقاد او را به یک قربانی.

"ما هنوز ایستاده در خارج. بعد که پلیس آمد, پایین, پلیس ضد شورش و تریاژ تیم گفت: ما برای رفتن به عقب در و قفل درب," او گفت:.

سخنگوی کمپین گروه اقدام مثبت در مسکن گفت: 91-اتاق هتل مسکن پناهجویان برای میرس گروه مسکن اجتماعی و ارائه دهنده مراقبت. که آنها را نقل مکان کرد وجود دارد در طول coronavirus مستند.

بوریس جانسون گفت که او "عمیقا متاثر شده این حادثه وحشتناک در گلاسکو" و این که افکار خود را با "همه قربانیان و خانواده های آنان است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن