پلیس نیاز به اصلاحات اما نه defunding

پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس ؟ هیچ که نمی به اندازه کافی. ما باید خلع سلاح آنها را به عنوان به خوبی. که

توسط ATSHNEWS در 30 خرداد 1399

پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس ؟

هیچ که نمی به اندازه کافی. ما باید خلع سلاح آنها را به عنوان به خوبی.

که همه راه خواهد بود برابر جنایتکاران و همچنین پلیس و هیچ کس شات دریافت کنید.

پلیس در امریکا خواهد بود مانند غیر مسلح پلیس در لندن که آیا, اما, انجام باتوم و اسپری فلفل که به ترقی خواهان است به عنوان شنیع به عنوان حمل گلاک و یا یک تیزر.

به طوری که آن را بیش از حد.

تحت مترقی حفاظت پلیس طرح — PPPP به صورت کوتاه و به اشتباه با PPP, چک, حفاظت از برنامه و یا PPE, شخصی, حفاظت تجهیزات — همه غیر مسلح پلیس آموزش داده خواهد شد در کاراته و مبارزه نهایی.

رئیس جمهور تهمت را پیشنهاد استخدام Conor McGregor, بازنشسته مبارزه نهایی, قهرمان, برای آموزش پلیس در کیک بوکسینگ و مبارزه با قفس.

ایده این است که هنگامی که یک مظنون قاتل متجاوز عمدا ایجاد حریق دزد بانک و یا اجرا از آسیاب جانی در برابر بازداشت به خوبی آموزش دیده و پلیس را تسخیر مظنون با یک کاراته ریز ریز کردن و یا ضربه در سر.

راه است که هیچ کس نمی خواهد به طور جدی صدمه دیده پلیس نمی تواند اخراج و قانونگذاران و قانون شکن را تمام همراه است.

از همه بالاتر است احمقانه و دور از ذهن ، بنابراین ایده defunding پلیس احمقانه و دور از ذهن نیست بیش از حد طولانی پیش به عنوان off-the-wall پیشنهاد لغو اداره پلیس آشکار است.

اما این دقیقا همان چیزی است که مینیاپولیس شورای شهر در هفته گذشته انجام داد که آن را به اتفاق آرا رای به لغو این شهرستان در اداره پلیس و جایگزینی آن با "جامعه-رهبری عمومی سیستم ایمنی" — هر که باشد — خواهد شد که کارکنان با مردم که شما می دانید خواهد بود غیر مسلح.

در حالی که شهردار 38 ساله یعقوب فری یک دموکرات مخالف است و آن مهم نیست. رای گیری توسط شورای ساخته شده از 12 دموکرات ها و حزب سبز عضو است وتو اثبات است.

فری اولیه اشتباه شد و سفارش پلیس به رها کردن یک حوزه مقر پلیس در طول آتشین شورش پس از کشتار وحشتناک ضعیف جورج فلوید توسط افسر پلیس درک چوین.

به عنوان پلیس از صحنه گریخت تظاهر کنندگان حمله خالی پلیس ساختمان غارت و سطل آشغال آن را و آن را به آتش کشیدند پایین. پوشش تلویزیونی از این حادثه دیده می شد در سراسر کشور و جهان بود و به درستی به عنوان یک شکست از نظم و قانون در حکومت اوباش.

آن را ندارد انیشتین به شکل شرکتی که آن را دوباره اتفاق می افتد. و پس از آن هم در سیاتل زمانی که شهردار Jenney Durkin دیگر مترقی دموکرات دستور پلیس برای تخلیه یک ایستگاه پلیس در مرکز شهر به طوری که آنارشیست ها می تواند آن را به عنوان بخشی از خود را بلامنازع اشغال مرکز شهر سیاتل.

سیاتل رئیس پلیس کارمن بهترین روشن ساخته است که در آن بود که او تصمیم به ترک ساختمان پلیس فقط آن را به عنوان پلیس' تصمیم گیری در مینیاپولیس. کسانی که تماس های ساخته شده توسط شهرداران که به جای بازگشت تا خود را به پلیس طرفه با آنارشیست ها و تظاهر.

در حالی که شورش و غارت بود نه به عنوان بد در بوستون به عنوان آن را در جای دیگر شهردار بوستون مارتی والش برگزار شد پلیس به عقب و اجازه تظاهر پرسه زدن هزينۀ به نوبوری خیابان و جاهای دیگر که در آن ویندوز به شکست و کسب و کار غارت.

در حالی که نژاد پرستی و سوء استفاده برخی از بد پلیس یک مشکل جدی است که التماس برای پلیس اصلاحات والش راه حل پال خواستار قطع بودجه دولت ، او نقل مکان 12 میلیون دلار در پلیس اضافه بودجه برای برنامه های اجتماعی برای مبارزه با نژاد پرستی.

که همه به خوبی و خوب است.

اما آنچه که پلیس قرار است انجام دهید ؟ او هر روز صبح به کار می رود و اجرای قوانین است که سیاستمداران منتقل می کند. پس از آن او می یابد که سیاستمداران در اولین اتهام نژادپرستی بیش از برخی بد پلیس برای پوشش و پرتاب پلیس دریا. بله وجود دارد باید اصلاحات و پاسخگویی ابتدا با شلیک پلیس بد به عنوان سخت به عنوان ممکن است.

اما یکی از دلایل آن این است که دشوار است زیرا پلیس باید قوی پلیس اتحادیه های کارگری است که پشتیبانی شده توسط نرم افزار - اتحادیه دموکرات. پلیس این اتحادیه کمک به شدت به حزب دموکرات شهرداران که در حال اجرا در شهرهای بزرگ این کشور برای سال.

این است که این شهرداران که همچنین ثبت نام در مذاکره پلیس قرارداد که حفاظت از حقوق پلیس جمله آنهایی که از شهرداران می خواهم به آتش کشیدند.

در حال حاضر gutless سیاستمداران در حال اجرا می ترسم نه از معترضین اما از آنارشیست اوباش هستند که برای از بین بردن پلیس. هر سیاستمدار باید مجبور به راه رفتن در کفش یک پلیس.

ایمیل نظر به" luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب