پلیس: لوول مرد پیاده روی به دور از وارونه سوزش لکسوس

هادسون, N. H. — هادسون پلیس می گویند 31 ساله لوول مرد بود که پوشیدن کمربند ایمنی راه دور با "بسیار جراحات جزئی

توسط ATSHNEWS در 13 اردیبهشت 1399

هادسون, N. H. — هادسون پلیس می گویند 31 ساله لوول مرد بود که پوشیدن کمربند ایمنی راه دور با "بسیار جراحات جزئی" پس از یک لکسوس سدان او رانندگی شکست یک ابزار قطب ناشی از قطع برق نورد بر روی سقف آن و گرفتار در آتش در وسط Wason جاده ها در روز جمعه, مدت کوتاهی قبل از نیمه شب.

خدمه اورژانس نامیده می شدند به مساحت 39 Wason جاده به صورت یک گزارش از یک تصادف حدود 11:45 p. m., پلیس گفت:.

"به محض ورود ماموران به واقع در سال 2006 لکسوس سدان وارونه در جاده و وسیله نقلیه در آتش" به پلیس گفت: در آزادی مطبوعات. "هیچ کس در داخل خودرو."

پلیس گفت هادسون آتش نشانان در خاموش کردن آتش سوزی در این خودرو به عنوان پلیس مشکوک راننده پیاده روی در Wason جاده و شناسایی او به عنوان جاشوا مالدونادو, 31, از Lowell, با توجه به آزادی مطبوعات.

"آقای مالدونادو با پوشیدن کمربند ایمنی بسیار جراحات جزئی و خودداری پزشکی توجه" پلیس گفت: در آزادی مطبوعات.

یک بررسی مشخص شد لکسوس بود به عنوان شرق در Wason جاده هنگامی که آن را به سمت چپ جاده زده قطب ابزار شکست قطب ابزار و سپس نورد و گرفتار در آتش است.

"باقی مانده از این حادثه آسیب دیده و چندین وسایل نقلیه پارک شده در نزدیکی محل اقامت" پلیس گفت:. "قدرت زدم شد در این منطقه است."

مالدونادو دستگیر شد در صحنه و به اتهام انجام پس از یک تصادف و رانندگی بعد از, تعلیق, پلیس گفت:.

مالدونادو منتشر شد شخصی تعهد و برنامه ریزی شده است برای تفهیم اتهام در 9 دادگاه مدار در Nashua در ژوئن 12, به گفته پلیس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن