پلیس در موارد سوء ماندن در نیروی از طریق داوری

توسط مارتا BELLISLEسیاتل (AP) — اورگان افسر پلیس خود را از دست داد و پس از بازگشت به کار پس از ضرب تیراندازی ی

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

توسط مارتا BELLISLE

سیاتل (AP) — اورگان افسر پلیس خود را از دست داد و پس از بازگشت به کار پس از ضرب تیراندازی یک غیر مسلح در پشت. فلوریدا گروهبان بود اجازه رفتن شش بار برای استفاده از نیروی بیش از حد و سرقت از متهمان در حالی که یک تگزاس ستوان متوقف شد پنج بار پس از متهم دو قابل توجه زنان, ساخت تماس های تهدید آمیز و ارتکاب دیگر تخلفات.

این افسران و صدها نفر دیگر در سراسر کشور از کار اخراج شدند و گاهی بارها و بارها برای نقض سیاست اما شغل خود را به عقب پس از جذاب موارد خود را به یک داور که لغو آنها نظم و انضباط — همه بیش از حد معمول است که برخی از کارشناسان در قانون و پلیس می گویند می ایستد در راه پاسخگویی واقعی.

"داوری ذاتا تضعیف پلیس تصمیم گیری" گفت: Michael Gennaco یک پلیس اصلاحات و کارشناس سابق فدرال حقوق مدنی دادستان که تخصصی در پلیس سوء موارد است. "این ناامید کننده ای برای دیدن داوران به طور منظم قرار دادن مردم به کار می کنند."

کشتن جورج فلوید در دست یک مینیاپولیس افسر پلیس را برانگیخت هفته از تظاهرات و خواستار اصلاحات اما کارشناسان می گویند داوری می تواند به جلوگیری از این تلاش است.

داوری این روند تجدید نظر استفاده شده توسط بسیاری از سازمان های اجرای قانون منجر به سوء رفتار افسر محدودیت عمومی نظارت و dampens روحیه گفت: Stephen st helens town afc یک دانشگاه لویولا شیکاگو استاد حقوق که در سال گذشته یک مطالعه منتشر شده در داوری در دانشگاه پنسیلوانیا قانون را نقد کنید.

"پلیس داوری در دادگاه تجدید نظر است که یکی از مهم ترین واحد پاسخگویی به مسائل این کشور گفت:" آسوشیتد پرس. "شما نمی توانید تغییر یک سازمان اگر شما را به نگه داشتن به کارگیری افرادی که شما می دانید در حال رفتن به انجام کارهای بد است."

به طور کلی زمانی که یک سوء شکایت علیه یک افسر آن را بررسی داخلی و اگر یک سیاست تخلف رخ داده است رئیس یا رسمی دیگر ممکن است نظم و انضباط است که می تواند طیف وسیعی از دهان توبیخ به چند روز تعلیق به فسخ.

یک افسر که اشیاء می تواند درخواست تجدید نظر به یک داور. هر دولت و شهرداری متفاوت است اما این رایج ترین فرایند است. پلیس اتحادیه استدلال می کنند که داوری است ارزان تر و کمتر وقت گیر تر از رفتن به دادگاه و پس از آن نوشته شده است به خود قرارداد.

داوران معمولا وکلا که تمرکز بر قانون کار و در اکثر موارد آنها باید حرف آخر. این روند می تواند در سال و افسران که در حال اخراج و ابقاء می توانید به پرداخت هزینه برای آنها کار نمی کند.

قرارداد بین پلیس سیاتل اتحادیه و شهرستان متحده بار اثبات را به آتش یک افسر باید "بیشتر از مزیت شواهد" در مورد یک جرم است که می تواند "به" یک افسر و آن را سخت تر به اشتغال در جای دیگر.

این نوع از نیاز مشترک Gennaco گفت: "مطرح شده استاندارد برای ختم موارد نمونه دیگری از قرارداد اتحادیه است که به ویژه حقوق مربوط به پلیس است."

جیمز Pasco, مدیر اجرایی ملی برادرانه منظور از پلیس است که 351,000 اعضای کشور گفت: مدیریت باید با انجام یک کار بهتر در هنگام استخدام افسران.

"به جای اذعان به شکست خود در جذب و غربالگری آنها می خواهند به سرزنش مشکل افسران در این اتحادیه قرارداد" پاسکو روز دوشنبه گفت:. "اگر آنها را مناسب, استخدام, آموزش و نظارت نمی شود ما را در این موقعیت با استفاده از داوری."

این معلوم نیست که آیا برخی از موارد لغو شد با توجه به یک داور شخصی و یا نقص در تحقیقات داخلی و یا کمی از هر دو گفت: st helens town afc قانون استاد.

یکی سیاتل افسر اخراج شد برای مشت زدن یک پلیس زن در پشت ماشین گشت او در سال 2014. او به دادگاه تجدید نظر و داور کاهش مجازات او به 15 روز تعلیق. این شهر درخواست کرد که تصمیم گیری در دولت و دادگاه و قاضی ابقاء خود را اخراج.

که غیر معمول نتیجه st helens town afc گفت. بیشتر اتحادیه موافقت نامه را داور تصمیم نهایی و دادگاه نمی تواند سرنگونی آن است.

مقامات در پورتلند اورگان در زمان مخالفت خود را با داور تصمیم تمام راه را به اورگان دادگاه تجدید نظر از دست داد اما پیشنهاد خود را برای به اجرا درآوردن شلیک افسر ران Frashour.

Frashour و یک افسر دیگر رفته بود به خانه هارون کمپبل در Jan. 29, 2010 در یک گزارش که او پریشان دیدار کرد. افسران دستور داد کمپبل به خروج از خانه او بیرون آمد غیر مسلح راه رفتن به عقب با دست خود را بر روی سر خود را. Frashour شات کمپبل در پشت او و کشتن او.

پورتلند حل و فصل طرح دعوی در دادگاه فدرال با کمپبل و مستغلات در سال 2012 برای 1.2 میلیون دلار و مسئولان شهرستان از کار اخراج Frashour نتیجه رسید کمپبل مطرح نیست یک تهدید است. اما داور حکومت در سال 2012 است که در این شهرستان باید دوباره او را. این شهر به دادگاه تجدید نظر و از دست دوباره.

سن آنتونیو مقامات بارها و بارها دستور نظم و انضباط برای سرهنگ لی راکون اما او با موفقیت به دادگاه تجدید نظر خود را فسخ پنج بار با توجه به گزارش. اخیر خود تعلیق رخ داده است در سال 2018 برای ترک کار در اوایل و هجوم قدرت. او درخواست کرد که با شلیک یک بار دیگر.

راکون نیست به تنهایی. سن آنتونیو ایستگاه تلویزیون KSAT یافت که دو سوم از اخراج افسران بدست شغل خود را به عقب پس از سال 2010.

شهرستان سن آنتونیو مدیر اریک والش گفت: زمان توافق دسته جمعی محدودیت رئیس توانایی مناسب افسران نظم و انضباط.

"ما قصد داریم به این مسائل به بعد از قرارداد مذاکره با اتحادیه پلیس," او گفت:. "من امیدوار هستم که پلیس اتحادیه به توافق برسند که این موارد لکه و تاثیر جامعه اعتماد به نفس ما در اداره پلیس است."

یک افسر پلیس فلوریدا که اخراج شد شش بار رفت و بر گشت در سال 2018 است. داور دستور اوپا-لوکا اداره پلیس به rehire Sgt. آلمانی بوسکه پس از او از کار اخراج شد و در سال 2013 برای شواهد دستکاری. 2011 ساراسوتا هرالد تریبیون گزارش گفت: Bosque تا به حال 40 امور داخلی شکایات از جمله 16 برای باتری یا نیروی بیش از حد.

هنگامی که یک داور تغییرات عذاب می اندازد و یا آن را, آن را می توانید یک روحیه اش را تضعیف اثر در مردم مسئول است.

"یکی از شایع ترین شکایات من شنیده ام از روسای این است که آنها می گویند چرا باید یک غیرمنتخب داور که نمی دانید گروه ما, نمی دانم, تاریخ ما, چرا باید آنها را یکی می شود که به تصمیم می گیرید که چه نوع از مجازات بیش از حد است و کدام نوع از مجازات منطقی است؟" St helens town afc گفت.

هیچ دولت و یا آژانس فدرال آهنگ داوری نتایج اما رسانه های تحقیقات مستند کرده اند صدها نفر از افسران که بازگشت به کار پس از اخراج شدن. واشنگتن پست گزارش مستند 1,881 افسران که از کار اخراج شدند بین سال های 2006 و 2016 و 451 کردم شغل خود از طریق داوری.

کسانی که آلوده افسران می تواند تخلیه در بخش جوامع و سیستم عدالت کیفری.

"این مهم است به درک که داوری نمی کند فقط به این معنی شما باید یک افسر که بهترین نیست" st helens town afc گفت: "اما اغلب بدان معنی است که آنها نمی توانند کار خود را در راه همان است که دیگر افسران می تواند. و این که یک بار که جامعه خرس چون ما مسئول پرداخت حقوق خود است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن