طرح پیشرفت اجازه می دهد تا از بین بردن مینیاپولیس Police Dept.

توسط استیو KARNOWSKI و امی FORLITIمینیاپولیس (AP) — مینیاپولیس شورای شهر در روز جمعه به اتفاق آرا پیشرفته یک پ

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

توسط استیو KARNOWSKI و امی FORLITI

مینیاپولیس (AP) — مینیاپولیس شورای شهر در روز جمعه به اتفاق آرا پیشرفته یک پیشنهاد برای تغییر این شهرستان منشور اجازه می دهد تا به اداره پلیس به برچیده شود و پس از گسترده انتقاد از اجرای قانون قتل جورج فلوید.

این 12-0 رای فقط اولین گام در یک فرایند است که چهره های قابل توجهی موانع اداری را در انتخابات نوامبر که در آن شهر رای دهندگان را نهایی می گویند. همچنین در میان سیل اخیر تیراندازی در ایالت مینه سوتا بزرگترین شهرستان است که باید افزایش بسیاری از شهروندان نگرانی در مورد بحث از بین بردن بخش.

پیشنهاد اصلاح آن را جایگزین اداره پلیس جدید "بخش امنیت جامعه و پیشگیری از خشونت" است که هنوز به طور کامل تعریف شده و در آینده می رود به یک کمیته سیاست و به شهرستان منشور کمیسیون برای بررسی رسمی که در آن نقطه شهروندان و مسئولان شهرستان را می رساند.

"من امیدوارم که این منشور کمیسیون تشخیص لحظه ای که ما و پیشنهاد ما پشتیبانی, اما ما می توانیم آن را به تسریع این فرایند طوری است که رای دهندگان باید یک فرصت به صدای این سوال مهم و این لحظه ای مهم در شهر ما تاریخ" رئیس شورای لیزا بندر گفت: قبل از رای گیری.

مینیاپولیس نیروی تحت فشار سنگین پس از فلوید, سیاه, دستبند زدن, درگذشت مارس 25 بعد از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است. فعالان طولانی متهم این گروه قادر به تغییر نژادپرستانه و وحشیانه, فرهنگ و اوایل این ماه اکثریت شورا اعلام کرد برای حمایت از از بین بردن بخش.

ارمیا الیسون یکی از اعضای شورا گفت: پس از رای گیری که این منشور یکی از سه مرکز عمده موانع به "تحول سلامت" همراه با پلیس شهر اتحادیه و مینه سوتا قوه مقننه. منشور — که نیاز به این شهرستان به یک اداره پلیس از یک اندازه خاص — آن چیزی است که شورای شهر می گویند بیش از, او گفت:.

با توجه به پیش نویس زبان آنلاین پست جدید وزارت "را مسئولیت عمومی برای خدمات ایمنی و امنیت اولویت جامع بهداشت عمومی-گرا رویکرد است."

اصلاح می رود می گویند مدیر جدید آژانس را "عدم اجرای قانون تجربه در جامعه خدمات ایمنی از جمله اما نه محدود به بهداشت عمومی و/یا رویکردهای عدالت ترمیمی." آن را نیز فراهم می کند برای یک بخش از مجوز افسران صلح که در پاسخ به این بخش مدیر.

عضو شورای Phillipe کانینگهام گفت: آنها متعهد به یک سال فرایند جامعه به منظور تشخیص اینکه چگونه این سازمان جدید کار می کنند. "ما در حال شروع از ابتدا. ما در حال شروع به طور کامل با لوح سفید" او گفت: با اشاره به تغییرات به منظور جلوگیری از خشونت در دیگر سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور است.

ده سال از هم اکنون عضو شورای استیو فلچر پیش بینی همه دنبال خواهد شد و به تقلید از مینیاپولیس ،

"مسیری که ما در حال رفتن به نمودار را سرقت بهترین ایده ها از همه جا و ترکیب آنها را در دور است که منحصر به فرد مناسب برای شهر ما," او گفت:.

هیئت مدیره در این شهر از پلیس اتحادیه به نام حرکت "غیر مسئولانه" بدون یک برنامه مشخص برای چه می آید بعدی.

"سیاستمداران خوب هستند در وعده اما نه در زیر را از طریق آنها و رای دهندگان باید با احتیاط از هر وعده که تحویل داده شده توسط شورای شهر در مورد چگونه آنها آن را کشف هنگامی که و اگر منشور اصلاح می گذرد" آن را در بیانیه ای گفت.

برخی از فعالان در برابر خشونت پلیس ناراضی بودند ، شهرهای دوقلو ائتلاف برای عدالت برای Jamar نام برای یک مرد سیاه و سفید که در یک درگذشت 2015 رویارویی با پلیس گفت: اصلاح خواهد ترک قدرت در دست شورا و شهردار در دفتر که در آن گفت: در حال حاضر شکست خورده است. این ائتلاف می خواهد اداره جامعه تحت کنترل از طریق یک جدید منتخب غیر نظامی شورای با قدرت به استخدام آتش و محاکمه افسران.

حقوق مدنی وکیل Nekima لوی آرمسترانگ تیز منتقد وزارت علوم گفت: حرکت زودرس است و معکوس به اعتماد سازی با جامعه در میان زمان سربازان ارتش در جرم و جنایت.

"وجود دارد بسیاری از مردم در جامعه آمریکا که مضطرب هستند که ترس که در مورد بی مسئولیتی از مینیاپولیس شورای شهر و عدم بیان روشن طرح اقدام چه انتظار می رود و آنها می خواهند یک فرصت به وزن در این که" آرمسترانگ گفت.

اعضای شورا که پشتیبانی تغییر می خواستم به در دست گرفتن ناگهانی از حمایت قابل توجهی پلیس تغییرات زیر فلوید مرگ است. اگر آنها نمی منشور تغییر در انتخابات ماه نوامبر خود را در فرصت بعدی خواهد آمد تا نوامبر 2021 آنها می گویند. اندازه گیری برخی از زمان فشار به نهایی شود و روشن بالقوه شهرداری حق وتو در زمان به این سقوط را رای.

شهردار یعقوب فری که مخالف لغو این گروه گفت که او نگران این پیش نویس اصلاحیه.

فری گفت: هنگامی که چیزی را اشتباه می رود و در حال حاضر رئیس و شهردار پاسخگو. تحت طرح جدید که شورا تعیین مدیر جدید آژانس و پاسخگویی خواهد بود در میان 14 نفر است. فری می گوید: "او از عمیق تغییرات ساختاری موجود در بخش سوال که آیا پلیس شیوه را متفاوت بر اساس بخش یا عوامل دیگر.

Suad Mire, 30, یک منشی در سلامت روان درمانگاه گفت که او "بسیار پاره" بین حمایت از برچیدن پلیس و اینکه آیا اصلاح موجود بخش باید مسیر قابل تغییر است. Mire گفت که او می خواهد برای دیدن پایان دادن به خشونت پلیس اما نمی دانم اگر یک جامعه می تواند بدون اجرای قانون است. او نگران کاهش حضور افسران سراسر شهر بود ممکن است منجر به افزایش خشونت است.

"من فقط احساس می کنند باید بهتر آموزش دیده اند و افسران جدید و آموزش آنها باید حداقل کمی طولانی تر ... و اگر یک افسر پلیس است که زندگی در اعماق حومه اگر آنها در حال رفتن به محل کار در شهر و سپس آنها باید بدانند که محیط و شهروندان هستند که از آن شهر و حفاظت از آنها," او گفت:. "اما من مطمئن هستم که در مورد از بین بردن آنها."

___

گزارش خبرنگار امریکا, محمد ابراهیم کمک کرده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن