فیلیپ Thibault برای دراکات Selectman

من نوشتن این نامه به شما با شور و شوق زیادی برای آینده دراکات شهر انتخابات است.به عنوان یک سابق دراکات Selectm

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

من نوشتن این نامه به شما با شور و شوق زیادی برای آینده دراکات شهر انتخابات است.

به عنوان یک سابق دراکات Selectman و یک فعال سیاسی احساس می کنم که من یک توانایی منحصر به فرد برای تشخیص یک نامزد که گاهی بالاتر از همه سیاسی سر و صدا و دارای مدارک تحصیلی مورد نیاز برای آینده دراکات.

به نظر من فیلیپ Thibault یک چاشنی فعال جامعه ثابت شده است که توانایی منجر به این شهر در این زمان مشکل. فیل به یک نمایش آرام و باهوش و متفکر رفتار خواهد شد که او جدا از سیاسی flamboyance شخصی پیشرفت است.

آقای Thibault تجربه در کمیته های مختلف و تخته در شهر دولت به او می دهد یک مزیت در دانش چگونه در این شهر کار می کند و می توان او توانایی پیشبرد اراده مردم است.

به عنوان یک تحصیل کرده و حرفه ای تاجر او پروژه یک حس بی نظیر توانایی به آمار زمین در حال اجرا بدون نیاز به آورده شود تا به سرعت در عملکرد داخلی شهر دولت است. مادام العمر خود را با تعهد به دراکات بی نظیر است.

فیلیپ Thibault را توانایی کار با کل جامعه را به مطمئن شوید که مشکلات بودجه ما خواهد بود خطاب منصفانه و عادلانه به شیوه ای. او معتقد است که یک جامعه قوی است که بر اساس یک بنیان قوی در تمام ادارات است که پشتیبانی شده توسط پایدار در محیط کار. او معتقد است در تهاجمی در برنامه های توسعه اقتصادی که به کمک ما گسترش پایه مالیاتی و کاهش بار بر روی دراکات مالکان یک جامعه است تنها زمانی که آن را به یک مدرسه بزرگ سیستم ایمنی عمومی ادارات و ثبات پایه های مالیاتی.

به نظر من آقای Thibault است نامزدی که به طور کامل واجد شرایط منجر به دراکات به روشن و مثبت در آینده است.

در جمعه, ژوئن 29, من مصرانه از همه من دراکات دوستان لطفا به بازیگران یکی از دو رای برای فیلیپ Thibault برای دراکات Selectman.

— جان Zimini
دراکات

آخرین مطالب