حیوانات خانگی نیاز به خانه در طول COVID-19 بیش از حد

آیا می دانید که پناهگاه حیوانات کارکنان و داوطلبان در نظر گرفته شده ضروری کارگران ؟ در حالی که شما نشستن با خی

توسط ATSHNEWS در 30 خرداد 1399

آیا می دانید که پناهگاه حیوانات کارکنان و داوطلبان در نظر گرفته شده ضروری کارگران ؟ در حالی که شما نشستن با خیال راحت در خانه خود را در آن مسئولیت خود را برای سفر به محل کار هر روز برای تغذیه و مراقبت از حیوانات بدون خانه.

خبر خوب است ؟ بسیاری از این حیوانات هستند که برای پرورش یا تصویب.

نه تنها شما باید کمک به کارگران ضروری است, اما شما خواهد شد به یک حیوان ، "ما شاهد یک افزایش بزرگ در مردم تقاضا برای پرورش و اتخاذ حیوانات در طول COVID-19. بیش از 1,000 افراد جدید به کار گرفته شده اند برای پرورش یک حیوان خانگی در دو ماه گذشته است که بیش از تعدادی از حیوانات ما در مراقبت از ما در آن زمان" سنت Huberts NJ پناهگاه پرورش و متشکرم هماهنگ کننده Stephen والنتین گفت. شما حتی ممکن است خودتان را کمتر تنها با یک خزدار زیر در اطراف شما.

شما از کسی که به شما در حفظ و شرکت

Dog Kitten GIF by moodman
giphy.com

آن را می توانید احساس آسان برای تبدیل شدن به تنهایی در طول دوره قرنطینه و حتی ساده تر برای تبدیل شدن خسته از روزمره شما را به عنوان روز پشته. با توجه به مراکز کنترل بیماری کسانی که خود را حیوانات خانگی به طور متوسط احساس کاهش حس تنهایی و افزایش فرصت ها برای اجتماعی شدن. در حالی که ممکن است شما این فرصت را به سر را برای یک شب با دوستان خود را با داشتن یک حیوان خانگی در حال اجرا در اطراف خانه خود را به احتمال زیاد خواهد شد ارائه برخی از حس تعامل است.

شما باید کسی را برای مراقبت از

superman costume GIF
giphy.com

داشتن یک حیوان خانگی به, خوراک صرف زمان و تمرین به شما اجازه می دهد برای اخلال در روال است که شما به احتمال زیاد برای گذشته زندگی می کردند با این حال بسیاری از هفته. با توجه به مراکز کنترل بیماری صاحبان حیوان خانگی افزایش یافته و فرصت هایی برای ورزش و فعالیت در فضای باز. در واقع صاحبان سگ ها 14 برابر بیشتر احتمال دارد به راه رفتن برای تفریح و سرگرمی. "سگ نیاز به پیاده روی که کمک به مردم برای دریافت برخی از ورزش به عنوان به خوبی. گربه و سگ هر دو پیشنهاد همراهی است که به ویژه مهم در COVID-19 قرنطینه" والنتین گفت. نه تنها راه رفتن حیوان خانگی خود را به شما فشار را به در شکل باقی بماند اما مراقبت از دیگری تغییر خواهد کرد و به روال خود را بیشتر معنی.

پرورش موجب صرفه جویی در زندگی

Cat Fireplace GIF
giphy.com

با در نظر گرفتن یک حیوان از پناهگاه شما باز است که فضا را برای دیگر. این را نگه می دارد حیوانات خانگی را از خیابان ها و خارج از کشتن-پناهگاه است. به علاوه, پرورش اجازه می دهد تا حیوانات به عادت کرده اند به زندگی در یک خانه یک محیط است که پناهگاه تلاش برای تقلید. "یک خانه یک فضای متفاوت از یک لانه و پرورش می دهد بسیاری از حیوانات یک فرصت برای استراحت به دور از هرج و مرج و سر و صدا از پناهگاه محیط زیست" سنت Huberts NJ پناهگاه افسر ارشد عامل میشل Thevenin گفت. در انجام این کار, شما کرکی دوست جدید رشد خواهد کرد برای بهتر آماده برای تصویب.

کار خود را به عنوان یک پرورشگاه کمک خواهد کرد که پیدا کردن یک حیوان خانگی برای همیشه به خانه

cat lady pet GIF
giphy.com

خانواده فاستر جمع آوری اطلاعات در مورد حیوان خانگی است که می تواند به اشتراک گذاشته شده با پتانسیل بزودی. آنها قادر خواهید بود به تجربه زندگی در خارج از پناهگاه با توجه بیشتر و مراقبت است. آنها را به ناچار احساس راحت ترو یا شخصیت خود را می توانید از طریق درخشش کمک خواهد کرد که آینده بزودی تصمیم می گیرید که آیا این حیوان خانگی مناسب برای خانه خود را.

شما می توانید به نگه داشتن حیوان خانگی برای یک مدت زمان تعیین شده

Dog Hug GIF
giphy.com

لازم نیست که زمان و پول و انرژی برای یک تعهد دراز مدت? هیچ نگرانی. پرورش حیوانات اجازه خواهد داد که شما را به ارائه یک بی خانمان حیوان خانگی با یک خانه موقتی است که باعث بهبود روال خود را. و هنگامی که شما بازگشت به کار یا مدرسه خود را پرورش حیوانات می توانید برای همیشه لطفا برای خانه و یا بازگشت به مراقبت از پناهگاه کارگران است. "شما می رویم به دریافت متصل و آن را برای رفتن به می گویند سخت بود اما پرورش یک حیوان خانگی بسیار فداکارانه عمل," Lehigh University تاریخ و زمان حیوان خانگی پرورش پدر و مادر سارا Valenti گفت. شما ممکن است نیاز به گفتن دشوار خداحافظی آنها, اما شما می توانید بقیه آسان دانستن اینکه شما به آنها فوق العاده موقت خانه.

نحوه تهیه:

آغاز شده توسط تماس های محلی خود را پناهگاه حیوانات. سیاست های خود را به احتمال زیاد تغییر با توجه به همه گیر. آماده به درخواست پناهگاه حیوانات چگونه شما را انتخاب کنید تا حیوان خانگی جدید خود را با تماس به عنوان امکان پذیر است و همچنین به عنوان آنچه که محصولات آنها نیاز دارند و اگر آنها نیاز به هر گونه دارو و چگونه آن را پیدا کنید.

هنگامی که شما می دانید چه حیوان خانگی خود را نیاز دارد یا با خیال راحت سفر به یک فروشگاه و یا سفارش خود را از منابع آنلاین. همچنین شروع به آماده سازی خانه خود راکه آیا شما توله سگ-اثبات یا زن سبک و جلف-اثبات آن است. هر حیوانی به احتمال زیاد نیاز به خانه های مختلف طرح بندی.

اصول اولیه برای یک گربه یا سگ:

هنگامی که شما با موفقیت برداشت دوست جدید خود را تا مطمئن شوید که به spend زمان با او و یا او را به اجازه می دهد که حیوانات برای تبدیل شدن به مورد استفاده قرار گیرد به شما و در خانه است.

"حیوانی است که نیاز به رفتن به یک دوره تنظیم زمانی که شما برای اولین بار آنها را به خانه آورد. آنها رفته اند از روال عادی خود به یک پناهگاه و سپس به یک خانه جدید با غریبه ها که آنها را به خوبی نمی دانم," والنتین گفت. آیا احساس می کنید نگران اگر شما جدید سگ یا گربه نمی خواهند به بازی حق دور اجازه می دهد تا دوست جدید خود را به تنظیم کنید.

مصرف برخی از زیر بار از دست ضروری پناهگاه کارگران را به شما احساس خوب و خواهد شد مراقبت از حیوانات که به سادگی نیاز به عشق. اگر شما در جستجوی یک راه برای به عقب در طول زمان خود را به تنهایی و پرورش یک حیوان خانگی گزینه خوبی است. و در حالی که به بازگشت شما به احتمال زیاد خود را بهبود بهداشت روانی و دولت از ذهن است. چه کسی می داند, شما حتی ممکن است خود را اتخاذ جدید خزدار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن