پترسون برنده MLB اولین متس ضرب و شتم Red Sox 8-3

توسط جیمی GOLENبوستون (AP) — J. D. Davis ضرب دیده یک دو-اجرای هومر کردن مزاحم قطب و چپ دست دیوید پترسون تن به

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

توسط جیمی GOLEN

بوستون (AP) — J. D. Davis ضرب دیده یک دو-اجرای هومر کردن مزاحم قطب و چپ دست دیوید پترسون تن به تن 5 2/3 نوبت به پیروزی خود در لیگ برتر اولین و منجر متس نیویورک به 8-3 پیروزی بر Boston Red Sox در سه شنبه شب.

این متس جاروب دو سری بازی و فرستاده Red Sox به خود چهارم متوالی از دست دادن. این تیم در حال حاضر حرکت به نیویورک برای دو بازی در سیتی زمینه است.

پترسون اجازه دو اجرا می شود در هفت بازدید و از دو جنبه قابل توجه از سه روز او نامیده می شد تا از این تیم جایگزین سایت آموزش. او اجازه یک ضربه توپ هیولا سبز به leadoff خمیر جثه Peraza اما دیویس انداخت Peraza از تلاش برای کشش آن را به دو.

در سال 2017 دور اول پیش نویس انتخاب کنید و سپس بیرون زده J. D. مارتینز — گرفتن توپ به عنوان سوغات و بازنشسته رافائل Devers در groundout برای پایان دادن به زمین باز یافته.

"این چیزی است که من می خواستم برای انجام آنجایی که من بچه بودم" گفت: پترسون بود که اولین پیش نویس توسط Red Sox قبل از امید بستن به بازی بازی های کالج توپ در اورگان. "من نمی تواند برای خیلی بیشتر بپرسید. این همه گرد هم آمدند. یکی از بهترین روز زندگی من است و من هرگز این را فراموش کرده ام."

این متس در زمان 3-0 سرب در دوم زمانی که مت سالن ساخت 2020 اولین داد تا یک ترجمه به رابینسون Canó و دو اجرای تک به Amed روساریو. در تمام سالن سه بار مجاز قابل اجرا بر روی سه بازدید و دو پیاده قابل توجه در 2 2/3 نوبت.

دیویس آمار دو اجرا در پنجم آن را 5-1.

"من بیس بال و آن را به یک کمی از مزاحم قطب رنگ آن," دیویس گفت:. "من قصد دارم به آن را به پدر من. بنابراین آن را بسیار سرد است."

این متس افزوده بیشتر در هشتم که برندن Nimmo دو برابر در یک اجرا و جف McNeil دو برابر در دو مطلب به آن 8-2.

4-6-5-4

پترسون تن به تن خارج از یک پایگاه لود, هیچ, کردن جم در بازی سوم با بسیاری از کمک برخی از بد بوستون baserunning.

بوستون در حال حاضر هزینه خود یک پتانسیل اجرا هنگامی که Peraza ضربه عمیق پرواز توپ به سمت راست از مرکز که منعکس از Nimmo دستکش برای یک واحد. کوین Plawecki شده بودند در بازگشت به کیسه به برچسب و تنها قادر به پیشبرد به سوم.

یکی از بعد رافائل Devers صف توپ به baseman دوم Canó بود که حکومت به گرفتن آن در کوتاه هاپ توسط داوری چاد Whitson. Canó بدبختانه آن را به دوم برای نیروی کردن. اندرو Benintendi که تا به حال شده است در دوم و سپس سمت چپ پایه و شده بود پس از کوتاه مختصر و مفید برای سومین کردن.

به دلیل rundown Plawecki قادر به نمره و آن را 3-1.

"ما تا به حال یک فرصت" Red Sox مدیر Ron Roenicke گفت. "و پس از آن من فکر می کنم, احساس حرکت تغییر میکند."

"ما نیاز به برخی از بزرگ بازدید هنگامی که ما تا به حال دوندگان وجود دارد و تیم ها فقط انجام آن را به ما. ما فکر می کنم ما یکی از دور از نگه داشتن بازی و چیزی که بعد از شما می دانید که امروز ما تا به حال یک خانه اجرا کردن قطب ناپاک. ما نیاز به تغییر چیزهایی در اطراف هیچ تردیدی نیست."

پترسون شد اولین متس پارچ شروع به پیروزی خود در لیگ برتر اولین بازی پس از استیون Matz در سال 2015.

"پایگاه لود هیچ شما رو که دشوار صف و بچه (پترسون) بود shying دور" متس مدیر لوئیس Rojas گفت. "این اولین تفرج. او رفتار خود را مانند آن را یکی از بسیاری است."

باز کردن درب

یک روز پس از تاسف خود را از ناتوانی برای ورود به هیولا سبز در طول اولین بازدید خود را به Fenway پارک پیت آلونسو بود قادر به گرفتن در داخل.

آلونسو گفت: پس از پنج شنبه شب بازی است که او اجازه به تنگ منطقه ای که در آن رتبه بندی حافظ نشسته است در طول بازی به دلیل COVID-19 محدودیت. آن را همیشه یک نماد برای بازدید از بازیکنان به خصوص rookies و کسانی که در NL که به ندرت به بازدید از بوستون.

"من واقعا ناراحت بود که در این سال ما قادر به انجام آن است," او گفت: پس از متس برنده این سری باز کن. "امیدوارم که من می تواند نقشه کشیدن راه من در فردا وجود دارد."

در روز سه شنبه آلونسو ارسال شده یک عکس در Instagram از امضای خود را بر روی یک splotch سبز رنگ با عنوان: "برای همیشه لطفا برای در هیولا سبز!!! یکی از بسیاری از اسامی و بخشی از تاریخچه بیس بال."

آلونسو را هومر در روز دوشنبه بود با سنجش زمان در 116.3 mph — سوم سخت ترین-آمار هومر برای متس پس از شروع 2019 فصل است. (او همچنین آمار دیگر.) توپ ضربه سخت کردن دیوار در منطقه صندلی از دست رفته cutouts گرفتن محل از طرفداران در هیولا صندلی های این فصل است.

آلونسو نمی هومر در روز سه شنبه اما او به مخاطره می اندازد خیالی برخی از طرفداران که او انداخت و او را بت به پایه سوم جعبه کرسی در زمین باز یافته.

بعدی

متس: یعقوب deGrom (0-0) شروع می شود به عنوان سری به نیویورک حرکت می کند. این متس righty شده است اجازه اجرا در 28 نوبت از جمله باز کردن یک روز بدون تصمیم گیری که در آن او بسته بریوز برای پنج نوبت قابل توجه هشت و اجازه می دهد تنها با یک ضربه و یک پیاده روی.

Red Sox: RHP ناتان Eovaldi (1-0) به دست آورده بوستون تنها پیروزی این فصل اجازه می دهد یک اجرا در شش نوبت در برابر بالتیمور در بازکن.

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن